Artistit, tai bändit joista "kasvoit yli" eli et jaksa enää kuunnella?
Onko teillä tällaisia? Itse pääsääntöisesti jaksan kuunnella paljonkin nuoruuteni musiikkia, mutta yritän pysyä kärryillä nykymusiikista myös.
Nämä ei kuitenkaan enää oikein yhtään uppoa, vaikka joskus tykkäsin:
-Red Hot Chili Peppers. Varsinkaan Blood, Sugar, Sex, Magicin jälkeinen tuotanto. Ei ne vanhemmatkaan kovin hyviä ole, poislukien ehkä Freaky Styley.
-Slayer. Saatan fiilistellä kerran vuoteen pari ekaa biisiä South of Heaven-levyltä mutta sitten alkaa puuduttamaan ja pakko laittaa jotain muuta.
-Rage Against The Machine. Jotenkin lapsellista kommariuhoa aikuisilta ukoilta. "Fuck you I won't do what you tell me!". Toimi murrosikäisenä, ei enää vanhempana.
Kommentit (102)
Suomalainen ysäripoppi. Aivan kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Eppu Normaali ja Queen
Molemmat olen löytänyt uudelleen viimeisen kymmenen vuoden aikana. Erityisesti Queen, ei sellaisia bändejä enää ole eikä sellaista laulajaa kuin Freddie.
Nuorena(15v.) diggasin Nina Hagenia (ymmärtämättä yhtään mistä hän edes "lauloi"), piti vaan olla PUNK. Nykyään aivan järkyttävää kuunneltavaa.
Sellainen kasarin tukkahevibändi kuin Great White. Varmaan Suomessa ei moni tiedäkään tätä, mutta oli jenkeissä kova nimi 80-luvulla kun asuin siellä.
Kun v. 2003 sattui se Station Nightclubin tulipalo, niin sen jälkeen en ole pystynyt kuuntelemaan. Tuntui niin uskomattoman vastuuttomalle, että räiskivät pyrotekniikkaa ahtaan ja matalan yökerhon pikku lavalla. Ja se tilahan oli vuorattu samanlaisilla akustiikkalevyillä, mitä se Sveitsin Le Constellation. Tästäkin tapauksesta on video olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bruce Springsteen naukuu ja piereskelee lavalla.
Juu en ole koskaan pitänyt hänestä ja hänen musiikistaan, täysin lahjaton koko tyyppi.
Lahjaton?!? Nyt et kyllä tiedä, mistä puhut.
Bruce on ehdotomasti paras live-esiintyjä kolmen tunnin keikoillaan. Hänen musiikkinsa on monipuolista ja puhuttelevaa. Ja aivan paras ihmisenä faneille ja muille kanssaihmisille.Bruce suututti persut ja maailman persumieliset uusimmalla biisillään, siksi nyt saamme kuulla ulinaa sityä kuinka Bruce on lahjaton yms.
Hauska aina nähdä miten vasemmistolaiset kuvittelee että multimiljonäärikuuluisuudet olisivat heidän puolellaan ja hyviäkin ystäviä :D
Kukaan muu täällä ei kuvittele mitään kuin sinä ja kaltaisesi typerykset.
Jotain DT, In flamesia ja C.O.B tuli diggailtua 2000-luvun alussa mutta nykyään ne kuulostaa jälkijättöiseltä moskalta.
Vierailija kirjoitti:
kaikki Räppärit
Olet siis joskus kuunellut räppiä ja kasvanut ulos tuosta genrestä, vai onko niin että et ehkä ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Doors, Eppu Normaali, ZZ Top, Ac/Dc, Hurriganes...
Vaikka musiikkina ne on tehty aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kasarin tukkahevibändi kuin Great White. Varmaan Suomessa ei moni tiedäkään tätä, mutta oli jenkeissä kova nimi 80-luvulla kun asuin siellä.
Kun v. 2003 sattui se Station Nightclubin tulipalo, niin sen jälkeen en ole pystynyt kuuntelemaan. Tuntui niin uskomattoman vastuuttomalle, että räiskivät pyrotekniikkaa ahtaan ja matalan yökerhon pikku lavalla. Ja se tilahan oli vuorattu samanlaisilla akustiikkalevyillä, mitä se Sveitsin Le Constellation. Tästäkin tapauksesta on video olemassa...
Kyllä tuo bändi tiedetään Suomessa.
Olen kasvanut ulos kaikesta musiikista. Olen nykyään itse ai-artisti. Parempi kuin kukaan kitaranrenkuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Eminem
ärsytti se hönkäily joissain käytävissä jo silloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoona, sitä ei ole jaksanut kuunnella yli 40 vuoteen vaikka lukioaikoina siitä piti.
Joskus tulee joku hyvä kappale, mutta itse en kyllä ala soittamaan yhtään. Karmeata vasemmistopaskaahan se on ja ärsyttävä känisevä vääkymisääni Pellellä. Pidän silti joistain niistä, kuten Pelko ja viha, Olen kaunis, Väkivalta ja päihdeongelma ja tietysti Tahdon rakastella sinua. Koska olin 15-17, eksyksissä matkalla aikuisuuteen, löytämässä paremmin, mitä elämä on ja kapinoin, vaikkakin kaikki asiat oli hyvin. Hyvä nuoruus. :) Ostin vielä 1980 levyn, mutta olihan se jo sellaista umpaa umpaa taidetta. Säälittää koko Pelle Miljoona nykyisin. Voisi olla ihan fiksu kaveri ja aikansa nuorisoidoli edelleen, mutta pitää ulkonäölläänkin leikkiä jotain esiteiniä. Ei vaan voi ottaa vakavasti tuollaista aikuista. On kuin jokin "rockradion" toimittaja, joka ei
No ota nyt vähän edes selvää...
"kommariuhoa"
Tool on hieno artisti, mutta minua ärsyttää kovasti hänen uhoava angstinsa levyllä Ænima. En ole pystynyt levyä kuuntelemaan kuin pari kertaa tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele enää mitään musiikkia nykyään. Tykkäsin parikymppisenä eniten Nirvanasta.
Onpa surullista. Musiikki on tutkitusti hyväksi koko ihmislajille.
Toivon, että saisit vielä kokea hienon musiikkielämyksen.
Sting