Ärsyttää sukulaiset, jotka haluavat kuukautta ennen sopia tapaamisia
Ihan kellonaikaa ja matkustustapaa myöten. Sitten viikkoa ennen hätiköidään tapaamisesta, päiviä ennen varmistellaan. Ahdistavaa...
Kommentit (36)
Voihan siihen vastata, ettei voi näin pitkällä ajalla luvata mitään. Voi itse ehdottaa viikoa tai mikä nyt sopii, voihan olla ettei se taasen toiselle sovi, mutta se on jo toinen juttunsa se.
Enkä todellakaan muista edes enää kuukausen pääsä sitä kellonaikaa muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Voihan siihen vastata, ettei voi näin pitkällä ajalla luvata mitään. Voi itse ehdottaa viikoa tai mikä nyt sopii, voihan olla ettei se taasen toiselle sovi, mutta se on jo toinen juttunsa se.
No sitten ne olisivat varmaan kyselleet tasaisin väliajoin asiasta kunnes vastaan juu tai ei
Juuri tästä syystä en näe osaa sukulaisista lainkaan. Saatan mennä kotikaupunkiinsa työmatkalle ja olisi hyvää aikaa käydä kylässä, mutta on niin hankala sopia tapaamista, joten jätän väliin ja kerron sitten vaikka mummin synttäreillä, että olin viikon verran melkein naapurissanne. Olisi ollut kiva nähdä, mutta ei sentään.
Vielä tympeämpää on se, kun sukulainen sanoo vaan tulevansa käymään että äläpä ihmettele sitten kun tuun joskus teille. Mut tulee silloin kun sille sopii eikä kysele käykö se minulle.
Siitä tuli sitten kielto tulla ollenkaan meille tälle torville. Rasittava tyyppi. Ei tartte sietää omassa kodissaan tahtomattaan ketään.
Sukulaisuus ei velvoita
Vierailija kirjoitti:
Vielä tympeämpää on se, kun sukulainen sanoo vaan tulevansa käymään että äläpä ihmettele sitten kun tuun joskus teille. Mut tulee silloin kun sille sopii eikä kysele käykö se minulle.
Siitä tuli sitten kielto tulla ollenkaan meille tälle torville. Rasittava tyyppi. Ei tartte sietää omassa kodissaan tahtomattaan ketään.
Sukulaisuus ei velvoita
Joillakin ihmissuhteet vaan toimii. Joillakin kaikki on hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ne olisivat varmaan kyselleet tasaisin väliajoin asiasta kunnes vastaan juu tai ei
Tuollaisille sinun on sanottava, että sinä sitten kutsut itse heidät kotiisi, kun se sinusta tuntuu siltä, että haluat nähdä heidät.
He taas jos haluavat nähdä sinua, niin heidän pitää kutsua sinut sinne heidän omaan kotiinsa.
Sitten siellä kylässäkin pitää olla olevinaan, ei voi olla vaan rennosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisuus ei velvoita
Joillakin ihmissuhteet vaan toimii. Joillakin kaikki on hankalaa.
Kyllä toimii kun kunnioitetaan toisten kotirauhaa. En kutsu itse itseäni kenenkään kotiin. Se menee näin. Kun haluan kutsua kotiini niin kutsun. Kun joku haluaa kutsua minut, niin hän kutsuu minut omaan kotiinsa.
Vuoroin vieraissa. Ei tungeta yllärinä ei.
Ei viikkoa ennen voi sopia. En olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka sopii viime hetkessä.
Vuorotyötä tekevien pitää sopia ajoissa menonsa, jotta saa järjestettyä viikonlopun vapaaksi. Nytkin työvuorot on lukittu maliskuun loppuun asti, joten seuraavaa sukulaisten tapaamista voisin suunnitella huhtikuuksi. Sitä edeltävät kolme viikonloppuvapaata on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Sitten näissä kyselyissä tulee semmoinen kuulusteltu olo, että pitäisikö nyt alkaa selittää, että kuukautiskramppeja näyttää olevan aikalailla tai aika pahaa krapulaa pukkaa, nyt on mielenterveys vaakalaudalla, hiukan kurkkua kutittaa ja viluttaa tms. elämästäni mikä ei niille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Enkä todellakaan muista edes enää kuukausen pääsä sitä kellonaikaa muutenkaan
Käytä puhelimen kalenteria !
Vierailija kirjoitti:
Vuorotyötä tekevien pitää sopia ajoissa menonsa, jotta saa järjestettyä viikonlopun vapaaksi. Nytkin työvuorot on lukittu maliskuun loppuun asti, joten seuraavaa sukulaisten tapaamista voisin suunnitella huhtikuuksi. Sitä edeltävät kolme viikonloppuvapaata on jo varattu.
No sitten kaikki ei vaan osallistu. Ei ole hätiköinnin tai kyselyiden aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten näissä kyselyissä tulee semmoinen kuulusteltu olo, että pitäisikö nyt alkaa selittää, että kuukautiskramppeja näyttää olevan aikalailla tai aika pahaa krapulaa pukkaa, nyt on mielenterveys vaakalaudalla, hiukan kurkkua kutittaa ja viluttaa tms. elämästäni mikä ei niille kuulu.
Mitä sitten jos muut tapaavat ilman sinua? Tuleeko hylätty ja hyljeksittu olo?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on tiedossa maaliskuun loppuun asti vuorot. Miksi sä et voi sopia helmikuulle tapaamisia kun sä tiedät millon ne sun vapaat on?
Vähän semmoiset kontrollointi vibat tulee jotenkin vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin, että sinä päätät itse, milloin ja kenet haluat kotiisi. Et kai sinä hollitupaa aio pitää tai kestikievaria? Sano suoraan vaan, että odotelkaa rauhassa kutsua. Sano, että kutsun sitten teidät/sinut kun sen aika on ja aika on sopiva.
Sitten on koko kuukauden välillä muistaa, että ainiin mun pitää sillon mennä sinne