Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää sukulaiset, jotka haluavat kuukautta ennen sopia tapaamisia

Vierailija
30.01.2026 |

Ihan kellonaikaa ja matkustustapaa myöten. Sitten viikkoa ennen hätiköidään tapaamisesta, päiviä ennen varmistellaan. Ahdistavaa...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on koko kuukauden välillä muistaa, että ainiin mun pitää sillon mennä sinne

Vierailija
2/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siihen vastata, ettei voi näin pitkällä ajalla luvata mitään. Voi itse ehdottaa viikoa tai mikä nyt sopii, voihan olla ettei se taasen toiselle sovi, mutta se on jo toinen juttunsa se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan muista edes enää kuukausen pääsä sitä kellonaikaa muutenkaan

Vierailija
4/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan siihen vastata, ettei voi näin pitkällä ajalla luvata mitään. Voi itse ehdottaa viikoa tai mikä nyt sopii, voihan olla ettei se taasen toiselle sovi, mutta se on jo toinen juttunsa se.

No sitten ne olisivat varmaan kyselleet tasaisin väliajoin asiasta kunnes vastaan juu tai ei

Vierailija
5/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä en näe osaa sukulaisista lainkaan. Saatan mennä kotikaupunkiinsa työmatkalle ja olisi hyvää aikaa käydä kylässä, mutta on niin hankala sopia tapaamista, joten jätän väliin ja kerron sitten vaikka mummin synttäreillä, että olin viikon verran melkein naapurissanne. Olisi ollut kiva nähdä, mutta ei sentään.

Vierailija
6/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tympeämpää on se, kun sukulainen sanoo vaan tulevansa käymään että äläpä ihmettele sitten kun tuun joskus teille. Mut tulee silloin kun sille sopii eikä kysele käykö se minulle.

Siitä tuli sitten kielto tulla ollenkaan meille tälle torville. Rasittava tyyppi. Ei tartte sietää omassa kodissaan tahtomattaan ketään.

Sukulaisuus ei velvoita

Vierailija
7/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä tympeämpää on se, kun sukulainen sanoo vaan tulevansa käymään että äläpä ihmettele sitten kun tuun joskus teille. Mut tulee silloin kun sille sopii eikä kysele käykö se minulle.

Siitä tuli sitten kielto tulla ollenkaan meille tälle torville. Rasittava tyyppi. Ei tartte sietää omassa kodissaan tahtomattaan ketään.

Sukulaisuus ei velvoita

Joillakin ihmissuhteet vaan toimii. Joillakin kaikki on hankalaa.

Vierailija
8/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ne olisivat varmaan kyselleet tasaisin väliajoin asiasta kunnes vastaan juu tai ei

Tuollaisille sinun on sanottava, että sinä sitten kutsut itse heidät kotiisi, kun se sinusta tuntuu siltä, että haluat nähdä heidät.

He taas jos haluavat nähdä sinua, niin heidän pitää kutsua sinut sinne heidän omaan kotiinsa. 

Vierailija
9/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä kylässäkin pitää olla olevinaan, ei voi olla vaan rennosti

Vierailija
10/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko pitäisi varmaan laittaa

Vierailija
11/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisuus ei velvoita

Joillakin ihmissuhteet vaan toimii. Joillakin kaikki on hankalaa.

Kyllä toimii kun kunnioitetaan toisten kotirauhaa. En kutsu itse itseäni kenenkään kotiin. Se menee näin. Kun haluan kutsua kotiini niin kutsun. Kun joku haluaa kutsua minut, niin hän kutsuu minut omaan kotiinsa.

Vuoroin vieraissa. Ei tungeta yllärinä ei.

Vierailija
12/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viikkoa ennen voi sopia. En olisi missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka sopii viime hetkessä.

Vierailija
13/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyötä tekevien pitää sopia ajoissa menonsa, jotta saa järjestettyä viikonlopun vapaaksi. Nytkin työvuorot on lukittu maliskuun loppuun asti, joten seuraavaa sukulaisten tapaamista voisin suunnitella huhtikuuksi. Sitä edeltävät kolme viikonloppuvapaata on jo varattu.

Vierailija
14/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten näissä kyselyissä tulee semmoinen kuulusteltu olo, että pitäisikö nyt alkaa selittää, että kuukautiskramppeja näyttää olevan aikalailla tai aika pahaa krapulaa pukkaa, nyt on mielenterveys vaakalaudalla, hiukan kurkkua kutittaa ja viluttaa tms. elämästäni mikä ei niille kuulu. 

Vierailija
15/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä todellakaan muista edes enää kuukausen pääsä sitä kellonaikaa muutenkaan

Käytä puhelimen kalenteria !

Vierailija
16/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyötä tekevien pitää sopia ajoissa menonsa, jotta saa järjestettyä viikonlopun vapaaksi. Nytkin työvuorot on lukittu maliskuun loppuun asti, joten seuraavaa sukulaisten tapaamista voisin suunnitella huhtikuuksi. Sitä edeltävät kolme viikonloppuvapaata on jo varattu.

No sitten kaikki ei vaan osallistu. Ei ole hätiköinnin tai kyselyiden aihetta.

Vierailija
17/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten näissä kyselyissä tulee semmoinen kuulusteltu olo, että pitäisikö nyt alkaa selittää, että kuukautiskramppeja näyttää olevan aikalailla tai aika pahaa krapulaa pukkaa, nyt on mielenterveys vaakalaudalla, hiukan kurkkua kutittaa ja viluttaa tms. elämästäni mikä ei niille kuulu. 

Mitä sitten jos muut tapaavat ilman sinua? Tuleeko hylätty ja hyljeksittu olo?

Vierailija
18/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tiedossa maaliskuun loppuun asti vuorot. Miksi sä et voi sopia helmikuulle tapaamisia kun sä tiedät millon ne sun vapaat on?

Vierailija
19/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän semmoiset kontrollointi vibat tulee jotenkin vaan

Vierailija
20/36 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin, että sinä päätät itse, milloin ja kenet haluat kotiisi. Et kai sinä hollitupaa aio pitää tai kestikievaria? Sano suoraan vaan, että odotelkaa rauhassa kutsua. Sano, että kutsun sitten teidät/sinut kun sen aika on ja aika on sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan