Nainen, mitä mieltä jos miehellä näkyy rintakarvat?
Onko hot vai not?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Polveudumme apinoosta, joten no problem. Säärikarvat lämmittää näin talvella mukavasti 😉
karvainen n
Mikäs otus sinä olet kun apinoista polveudut? Itse polveudun ihan ihmisistä. Sinut pitäisi varmaan laittaa sirkukseen tai eläintarhaan.
Mikko Kososella on aina ryijy näkyvillä. Sopii hänen tyyliinsä ja hän kantaa rintakarvansa ylpeydellä.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010949685.html
Itse kysymykseen sanoisin, että riippuu miehestä ja karvoituksesta. Periaatteessa en pidä liian tuuheasta rintakarvoituksesta, enkä sellaisesta tursuamisesta. Sopivasti karvoja voi olla ihan jees, ei miehellä tarvii olla sellainen täydellisen sileä uimarin rinta.
Minä pidän myös niistä selkäkarvoista kaikkien muiden karvoitusten ohella. Enkä vain pidä, vaan käyn kuumana.