Nainen, mitä mieltä jos miehellä näkyy rintakarvat?
Kommentit (45)
Pedomammat kuolaa vaan alaikäisten poikien kaljuja ja valjuja rintakehiä.
hot esim tiettyjen tyylien kanssa kuten semmonen syvä v-neck paita jossa 1 nappi
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla ok, muutoin junttia ja epäsopivaa.
No joillain näkyy ne kyllä vaikka ei erikseen esittelisi. Poolopaitaako täytyisi pitää? Ei munua haittaa ainakaan rintakarvat yhtään, päinvastoin.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän jännästi jakaa mielipiteitä. Rintakarvat ovat monen mielestä hot, selkäkarvat sen sijaan aina not. Osaako joku kertoa mikä logiikka tässä on? Käsi kädessä aina kuitenkin menevät luonnostaan. Samoin perskarvat.
Rintakarvat on musta yhtä epämiellyttäviä kuin hartia- tai selkäkarvat. Perskarvat ei haittaa.
Mikä tekee juuri hartia- ja selkäkarvoista epämiellyttäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän jännästi jakaa mielipiteitä. Rintakarvat ovat monen mielestä hot, selkäkarvat sen sijaan aina not. Osaako joku kertoa mikä logiikka tässä on? Käsi kädessä aina kuitenkin menevät luonnostaan. Samoin perskarvat.
Rintakarvat pn hot vain miesten itsestä mielestä, ei naisten.
Puhu vain omasta puolestasi.
Jos mies on muutenkin makuuni niin kyllä rintakarvat on vaan plussaa. Jos mies ei ole makuuni niin ei kiinnosta on karvoja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa jos näkyy niin ok. Tosin silloin alkaa miettiä, että onko sillä karvainen selkä, mikä on 🤮.
Jos on ryijy tietoisesti näkyvillä niin 🤮.
Mikä ongelma siinä karvaisessa selässä on?
Sitä minäkin ihmettelen. Poikani on kaupungin karvaisin mies, mutta hyvin siisti.
Vierailija kirjoitti:
Herra 47 tuli mieleen 😄
Lampaan tekokarvaa
Jos tapaatte miehen, ja selviääkin ekalla "voimistelukerralla", että on rintakarvoja. Juoksetteko pakoon?
Vierailija kirjoitti:
Logiikka on siinä että rintakarvat korostavat miehekästä rintakehää ja joillakin voivat olla hyvinkin esteettinen yhdistelmä.
Selkäkarvat taas ovat epäesteetinen hapsumatto niskan ja perseen välimaastossa, josta ei oikein estetiikkaa irtoa mitenkään päin.
Kaula- ja niskahaivenet kenellä tahansa aiheuttavat myös spurguvibat - erittäin huolittelematon lookki.
Vierailija kirjoitti:
Rintakarvat ok, vaikkei erityisen hot, selkäkarvat kammotus.
Perustelut, kiitos.
Jos miehellä on rintakarvoja, en toki vaatisi ajelemaan miitä, mutta rintakarvaton mies on kieltämättä omaan makuuni hotimpi.
Mun ulkolaisella miehelläni on paksut mustat hiukset, hyvinhoidettu tiheä ja musta sänkiparta sekä siistit mustat ja tuuheat rintakarvat. Miehellä on siis todella vahva karvankasvu ja komea on itse mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ulkolaisella miehelläni on paksut mustat hiukset, hyvinhoidettu tiheä ja musta sänkiparta sekä siistit mustat ja tuuheat rintakarvat. Miehellä on siis todella vahva karvankasvu ja komea on itse mieskin.
Ketä niinku kiinnostaa?
No jos ne näkyy siksi, että paita on napaan asti auki niin ällöttävää. Muuten ei haittaa rintakarvat mua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
No jos ne näkyy siksi, että paita on napaan asti auki niin ällöttävää. Muuten ei haittaa rintakarvat mua yhtään.
Teitä nyt ällöttää kaikki. Joka päivä. 24/7.
Mikä ongelma siinä karvaisessa selässä on?