Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (14813)

Vierailija
14801/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sijoitus mikä hyvänsä, niin minä ainakin tykkään Liekinheittimestä. Ja hyvä sijoitushan tuo kuudes oli Suomelle. Voittoon en uskonut missään vaiheessa.

Se on suomalaisittain oikeinkin hyvä, vaikka sitä täällä yritetään muuksi muuttaa. Sanoisin, että jos ajatteli aivan realistisesti ilman unelmahöttöä ja vaaleanpunaisia fanilaseja, niin parempaan ei oikein ollut aineksia (minusta). En olisi ihmetellyt yhtään, vaikka olisi jäänyt muutaman sijan alemmaksikin. 

Vierailija
14802/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sijoitus mikä hyvänsä, niin minä ainakin tykkään Liekinheittimestä. Ja hyvä sijoitushan tuo kuudes oli Suomelle. Voittoon en uskonut missään vaiheessa.

Sijoitus on loistava. Esitys meni täysin nappiin. Top3 pääsystä haaveilin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14803/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on suomalaisittain oikeinkin hyvä, vaikka sitä täällä yritetään muuksi muuttaa. Sanoisin, että jos ajatteli aivan realistisesti ilman unelmahöttöä ja vaaleanpunaisia fanilaseja, niin parempaan ei oikein ollut aineksia (minusta). En olisi ihmetellyt yhtään, vaikka olisi jäänyt muutaman sijan alemmaksikin. 

Tämäpä juuri. Niissä ennakko-odotuksissa näkyi Suomi-hype. Itse biisi ihan ok, mutta ei ollut mun mielestä koskaan voittajakandidaatti.

Vierailija
14804/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Niissä ennakko-odotuksissa näkyi Suomi-hype. Itse biisi ihan ok, mutta ei ollut mun mielestä koskaan voittajakandidaatti.

Silloin kun kuulin muut ehdokkaat, niin ajattelin kyllä, että nyt saattaa napsahtaa. Mutta arvaus meni pieleen. Mutta se ei oikeasti haittaa. Maanantaina oli vähän plääh olo. Se siitä sitten. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä 😃

Vierailija
14805/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shazam, en vieläkään oikein tajua, että mikä tämä palvelu on 😅

Vierailija
14806/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juutubissa bannin kun sanoin I-sanan ja banni liian monta kertaa kommenttikentissä.

Vierailija
14807/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shazam, en vieläkään oikein tajua, että mikä tämä palvelu on 😅

iTunesissa se biisi ostetaan siis itselle? Eikös näistä voi jo jotain taskun pohjalle artistille jäädäkin.

Saa nähdä tekeekö se Ranskan nuori laulaja ja Linda vielä yhteistyötä jossain vaiheessa. Lindahan oli todella suuri fani. 

Vierailija
14808/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fani olen minäkin, pidin jopa vielä enemmän kuin Cha Cha Chasta, jota rakastin ja rakastan yli kaiken viisubiisinä, mutta petyin vähemmän, plus sijoitus kuusi on todella hyvä, vaikka ennakkosuosikki oltiinkin alusta asti vedonlyöntitilastoissa. Pete lauloi hyvin, Linda soittaa aina hyvin. Ei voi olla kuin tyytyväinen suoritukseen, valitettavasti vain raadit eivät olleet samaa mieltä tai kansakaan, mutta kuudes sija on todella korkea viisuissa.

Vierailija
14809/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fani olen minäkin, pidin jopa vielä enemmän kuin Cha Cha Chasta, jota rakastin ja rakastan yli kaiken viisubiisinä, mutta petyin vähemmän, plus sijoitus kuusi on todella hyvä, vaikka ennakkosuosikki oltiinkin alusta asti vedonlyöntitilastoissa. Pete lauloi hyvin, Linda soittaa aina hyvin. Ei voi olla kuin tyytyväinen suoritukseen, valitettavasti vain raadit eivät olleet samaa mieltä tai kansakaan, mutta kuudes sija on todella korkea viisuissa.

Mä olen eri mieltä Peten laulamisesta, oli liian vaisu ääni lopulta ja ei nostanut kappaletta. Lindan viulu oli hieno, mutta se  lavaesiintyminen ei vakuuttanut.

Vierailija
14810/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko minussa jotain vikaa tai olenko jotenkin outo ja rajoittunut, kun en ole koskaan tykännyt tuosta cha cha chasta? Mä en vaan ymmärrä sitä ja sen viehätystä. Sorry nyt vaan. 

Vierailija
14811/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ryöstettiin. Esiintyminen olisi voinut olla parempaa.

Vierailija
14812/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna voisi lähettää jonkun joka on suosittu muuallakin.

Vierailija
14813/14812 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko minussa jotain vikaa tai olenko jotenkin outo ja rajoittunut, kun en ole koskaan tykännyt tuosta cha cha chasta? Mä en vaan ymmärrä sitä ja sen viehätystä. Sorry nyt vaan. 

Ei kaikki tykkää kaikesta, se on ihan ok. Musta tää liekinheitin on ollut alusta asti ihan perseestä esim.