Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin Darasta että kerrankin nainen ja esitys joka ei pelaa seksillä ja paljastelulla, mutta sitten täällä jauhetaankin hänen rinnoistaan. Minuste ei ollut yhtään seksikäs enkä edes kiinnittänyt huomiota rintoihin.
Joopa joo, liivitön, rintava, vaaleanpunainen toppi, hytkyvä koreografia. "En edes huomannut hänen rintojaan" 😇.
Jossain vaiheessa koreografiaa osoittikin rintojaan, tai koski niihin, en ole varma kummasta oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italian ukko oli kyllä jäänyt liitukaudelle. En uskonut korviani, että vielä tuolla humpalla sieltä osallistutaan. Todellakin jotain Reetu-tyylistä.
Osallistumisessa ei ole mitään vikaa, mutta mitä on sen takana, että noin hengettömällä peruskappaleella saavutetaan noin korkea sijoitus? Maltalla oli mielestäni sopiva, paljon viehättävämpi verrokki, joka sai kuitenkin heikosti yleisöääniä.
Minä äänestin Italiaa. Olen montakymmentä vuotta seurannut euroviisuja ja tykkään enemmän siitä nostalgisestä soundista kuin nykypäivän musiikista. Oli myös kiva kun siinä laulettiin kauniisti rakkaudesta. Kyllästyttää kun kappaleissa on usein jotain "you're a liar" ja muuta valitusta. Mun ykkössuosikit oli tällaisia rakkausteemaisia eli Italian lisäksi Australia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näen näin jälkikäteen Erikan ja Lordin väliaikashown?
Oletko koskaan kuullut Yle Areenasta?
Oletko koskaan kuullut peruskäytöstavoista?
Väliaikashow löytyy Yle Areenasta tai Youtubesta Euroviisujen omalta kanavalta.
Ihanko totta? Miksiköhän se aiempi kommentoija teeskenteli, ettei tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda näytti nyt aikamoista loukkaantumista kun ei tullut Peten kaa Suomeen. Jos hän pelkää suomen lehtistöä, niin Ruotsin puolella vahingoniloinen lehtistö on paljon pahempi.
Ollut varmasti raskasta ja haluaa kerätä voimia ennen rutistusta täällä Suomessa. Se hänelle suotakoon.
Jos olisi voittanut niin sittenkö olisi ollut kevyttä ja hyvä tulla Suomeen?
Totta kai varmasti olisi kevyempi olo
Käärijällä oli varmasti pahempi fiilis ja silti antoi lentokentällä haastatteluja ja poseerasi fanien kanssa, mutta kai Linda on niin iso artisti, ettei voi edes päiväksi tulla, kun väsyttää ja on raskasta. Hyvä, että hän pystyy ottamaan vapaata aina kun huvittaa.
Käärijällä oli nimenomaan todella paska fiilis ja se näkyi ja kuului. Mutta kotiinhan se on tultava oli fiilis mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin Darasta että kerrankin nainen ja esitys joka ei pelaa seksillä ja paljastelulla, mutta sitten täällä jauhetaankin hänen rinnoistaan. Minuste ei ollut yhtään seksikäs enkä edes kiinnittänyt huomiota rintoihin.
Joopa joo, liivitön, rintava, vaaleanpunainen toppi, hytkyvä koreografia. "En edes huomannut hänen rintojaan" 😇.
Mä huomasin ja ajattelin, että tyttö tarvitsee paremmat liivit.
Mun mielestä liekinheittimessä ei ollut mitään vikaa. Ei vaan uponnut tänä vuonna siinä määrin, että olisi voittanut. Jengi halusi jotain muuta. Ei näitä voi ennakoida. Hyvä sijoitus kuitenkin. Jos olisi jäänyt ilman ääniä, voitaisiin spekuloida mikä meni vikaan. "It's anyone's game, really." Pahin mitä voisi tehdä ensi vuonna että lähdetään tekemään jotain omaa bangarangaa, kun sellainen voitti tänä vuonna. Ensi vuonna on voi olla täysin toisin ja mahdotonta ennustaa mikä uppoaa.
Mistä te tiedätte ettei bulgarian tytsyllä ollut mitään liivejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin kappale ei ollut huono.
Omia suosikkejani oli Ranska ja Puola; mahtavia laulajia kummankin kappaleessa.
Tuloksien suhteen jotakin voi jo päätellä euroviisujen ajankohdasta.
Tuohon aikaan yöstä äänestävät nuoret ja vanhemmat ovat pehkuissa.
Bulgaria oli mielestäni karmea esimerkki moisesta.
Minun suosikki oli Norjan poika. Upea ääni.
Kovin epävireiseltä kuulosti finaalissa.
Oli kipeänä mutta hyvältä kuulosti mielestäni siihen nähden. Justiinsa äsken katselin vielä uudestaankin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hämmästyttävän huono tuo voittajabiisi. Täysin yhdentekevä. Koko esityskin loppuu ikään kuin jotenkin kesken, ei edes mitään loppuhuipennusta.
Joo pakko olla samaa mieltä. Oon katsonut viisuja 35 vuotta ja harvoin oon ollut näin yllättynyt voittajasta. Ja siis rakastan yllätysvoittoja, kyllä se buustaa kisaa ihan eri tavalla kun ei ole jotain Loreenia huitomassa avaruuskynsillä ja kaikki tietää että muut vois lähteä jo kotiin. Samoin JJ, Nemo, Kalush, Måneskin olivat ilmiselviä ykkösiä. Varmaan edellinen yllättävä voitto oli azerien (maksettu) kruunu... 🙈
Mut niin - yllätysvoitto on jees, mutta TÄMÄ? Mitään ei jäänyt mieleen, esitys oli sekava, laulu ei todellakaan juryäänien ykkössijan arvoinen. Eli todella erikoista että voitti molemmat. Mulla ei päässyt edes pistesijoille 😄🤷🏼.
Minua taas ei yllätä laisinkaan. Luuletko että kaikilla ihmisillä on samanlainen musiikkimaku? :)
Meinaakohan yle jatkaa niitä viisufinaalin jälkeisiä jatkolähetyksiä. Kuka niitä katsoo??
Naurattaa nää "Viisutietäjät" jotka ei tiedä mitään ja yllättyvät kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se youtubesta löytyy.
Areenasta finaaliesityksen kohdassa 2h30min.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte ettei bulgarian tytsyllä ollut mitään liivejä?
Silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda näytti nyt aikamoista loukkaantumista kun ei tullut Peten kaa Suomeen. Jos hän pelkää suomen lehtistöä, niin Ruotsin puolella vahingoniloinen lehtistö on paljon pahempi.
Siis anteeksi nyt mutta miksi sen pitäisi tulla Suomeen kääntymään? Kaikki muut tietenkin tulevat tänne, koska tämä on suurimman osan Suomen edustajien koti mutta Lindan ei. Jotenkin minusta taas todella lapsellista nakella niskoja tällaisesta, että ei tule ilmeisesti nöyristelemään kameroiden eteen?
No tämä nyt on ihan päivänselvää. Lindan oli tietenkin alunperin tarkoitus tulla ensin Peten kanssa Suomeen, kun kuviteltiin että tulevat sieltä voittajina, tai ainakin kolmen kärkeen sijoittuneina ja silloin tietenkin Suomen edustajana olisi pitänyt tulla tänne juhlittavaksi. Kun näin nyt ei käynytkään, niin täysin ymmärrettävää, että halusi mennä suoraan kotiin. Ovat olleet ainakin pari viikkoa putkeen reissussa ja ylipäätään viisujen vuoksi paljon poissa kotoa. Ja Lindan koti on tosiaan Tukholmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hytkyvä koreografia ei ollut pätkääkään seksikäs. Eikä Daran ilmeet, eikä lyriikat.
Maksaako urpopetteri Sofiankin viisut?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä liekinheittimessä ei ollut mitään vikaa. Ei vaan uponnut tänä vuonna siinä määrin, että olisi voittanut. Jengi halusi jotain muuta. Ei näitä voi ennakoida. Hyvä sijoitus kuitenkin. Jos olisi jäänyt ilman ääniä, voitaisiin spekuloida mikä meni vikaan. "It's anyone's game, really." Pahin mitä voisi tehdä ensi vuonna että lähdetään tekemään jotain omaa bangarangaa, kun sellainen voitti tänä vuonna. Ensi vuonna on voi olla täysin toisin ja mahdotonta ennustaa mikä uppoaa.
jep, voin jo kuvitella miten paljon siellä on ensi vuonna näitä bangarangan matkijoita kisaamassa, niin kuin nyt on ollut monta vuotta tätä popin ja oopperan yhdistelmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut Yle Areenasta?
Olen kuullut. Mutta ei jaksaisi "hakea" finaalista. Joku jo vastasi kohdan, missä esiintyivät eli 2h30min.
Ei jaksanut katsoa loppuun asti, uni iski viimeisten esitysten aikaan.
No olihan tuolla riippurinnalla liivit, palstapunkerot vaa omine pannunalusineen kuvittelevat omiaan
Minä olen huomannut, että minulla on juuri tuo ongelma näillä nykyaikaisilla K-pop tyylisillä renkutuksilla. En saa niistä mitään otetta eikä ne jää yhtään mieleen. En tykkää.