Kuka muu ei osta karkkia, suklaata, jäätelöä ja keksejä kaupasta? Itse todella harvoin. Jos haluan jotain sokeripitoista, ostan tuoremehua
tai sokeroimatonta mehua. Sipsejä saatan silloin tällöin ostaa.
Kommentit (24)
Joka päivä syön 200-400 grammaa karkkia ja 1.5 litraa limia
En osta mitään noista. Suklaata ainoastaan jouluksi.
Minä ostan mitä haluan. En rajoita elämääni vaan elän nautinnolla. Jos haluan suklaata niin ostan suklaata.
En osta makeita herkkuja. Ei edes tee mieli. Joskus perjantaina kaupassa ajattelen että jos jonkun herkun viikonlopuksi - ja sitten ei kelpaa mikään, kaikki vaan ällöttää.
Juustot, oliivit, suolakeksit ja viini ovat mun mieleen.
Minä. Joskus saatan ostaa paistopisteeltä croissantin aamukahvin kanssa, jos jotain hyvää tekee mieli.
Minä en osta mitään sokerista. En edes mehua. En kuitenkaan välttele marjoja tai hedelmiä, vaikka en juuri niistäkään pidä. Pari suklaakonvehtia söin jouluna. En myöskään pidä sipseistä. Jos jotain höpöä syön, niin juustoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Joskus saatan ostaa paistopisteeltä croissantin aamukahvin kanssa, jos jotain hyvää tekee mieli.
Sama, croissantti on hyvää. Sisälle tomaattia, mozzarellaa ja basilikan lehtiä, nam.
En ikinä juo mehuja tai limsoja. En pidä niiden mausta. Jos herkuttelen, ostan sipsejä tai suklaata.
Ostan pienen suklaapatukan joka päivä. Lisäksi ostan usein yhden irtomunkin kotiin kahvia varten.
Kokista tulee otettua kun käyn silloin tällöin pikaruokailemassa. Siinä sokeriset.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan mitä haluan. En rajoita elämääni vaan elän nautinnolla. Jos haluan suklaata niin ostan suklaata.
Aika surkeat nautinnot sulla elämässäsi.
Aikamoinen henkselienpaukutusketju, mutta siitä huolimatta totta kuitenkin on, että suomalaiset mättävät liikaa sokeria.
Mä ostan suklaata kerran viikossa sen 100-150g ja syön sen kerran viikossa.
Houkutusta epäterveelliseen syömiseen ei tule kun sitä ei löydy asunnosta.
Yritän välttää kaikkia noita. Joskus voin syödä suklaata. Äsken sulatin 3dl sokeroimatonta omenasosetta. Oli hyvää lämpimänä, ihan ku olis syöny uuniomenaa.
Minullekaan ei maistu makea. Tykkään voileivistä ja oluesta, muun muassa.
Joskus kunnon stydiä salmiakkia ostan, joka sopii suklaan kanssa hyvin. Jos vielä saa suklaata kympillä väh. viisi levyä, niin voin ostaa. Eivät kuulu mitenkään vakituiseen ruokavaliooni, enkä käy karkkiosaston uutuuksia ihmettelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan suklaata kerran viikossa sen 100-150g ja syön sen kerran viikossa.
Houkutusta epäterveelliseen syömiseen ei tule kun sitä ei löydy asunnosta.
Samoin teen. Houkutus makean syömiseen on kuitenkin lähes päivittäistä, mutta koska kotona ei ole mitään herkkuja, se menee ohi. Jos söisin aina sitä, mitä tekee mieli, söisin makeita herkkuja monta kertaa päivässä. Sekään ei toimi, etten söisi herkkuja ollenkaan, koska silloin himo yltyy niin suureksi, että jossain vaiheessa herkkuja kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko mitalin? 🏅
Välipalaksi vai? Ei kiitos.
Käyn kaupassa kolme kertaa viikossa ja ruokien lisäksi vakio ostoksiin kuuluu suklaa ja jäätelö. Muita keksejä en osta ja syö kuin kaurakeksejä. Niitä syön yhden aamukahvin yhteydessä.
Ostan joskus jogurttia tai maustettua rahkaa. Sipsejä en osta koskaan, kamalan suolaisia.