Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Kommentit (989)

Vierailija
941/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutelma Amsterdamin esityksen jälkeen on se, että päätähti on viulisti ja laulaja on statistina lavalla.

Kaksi solistia lavalla eikä kemiat kohtaa.

Ei ainakaan Amsterdamissa mitään isoa reaktiota yleisöltä, toisin ku joillain muilla. Mutta Pete reippaampi kuin odotin, kun jotain siinä huuteli yleisölle.

Tänä vuonna jotenkin joka puolella ollut vaisu meininki. Onkohan lopun alkua vai pelkkä välivuosi.

Vierailija
942/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna voi kyllä melkeinpä skipata koko viisut. Suomen esitys aivan järkyttävää paskaa, tosin on toi parempi kuin viime vuotinen ich komme, mikä se vasta kunnon kurapaskaa olikin, mutta oli sentään pojat Ruotsissa. Muidenkin maiden panostus tänä vuonna aika olematonta. Täytyy myös todeta, että viime vuoden voittajakin oli ilmeisesti aivan paska, kun edes muista sitä.

Israelin osallistuminen tappaa viisut, itsekin jätän tänä vuonna katsomatta sen takia, vaikka olen seurannut niitä aktiivisesti jo vuosia. 

Ketään ei kiinnosta paskaakaan sinun Israel boikotti, et saa siitä edes hyvää mieltä. Käy jääkaapilla kun on Israel vuorossa, laita televisiosta tai mistä katsotkin ääni pois kun esiintyy. Sinähän siinä häviäjä olet. Tämä kaikella ystävällisyydellä, ei pahalla. Itse en anna politiikan vaikuttaa kevään odotetuimpaan ohjelmanautintoon millään tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutelma Amsterdamin esityksen jälkeen on se, että päätähti on viulisti ja laulaja on statistina lavalla.

Ei ainakaan Amsterdamissa mitään isoa reaktiota yleisöltä, toisin ku joillain muilla. Mutta Pete reippaampi kuin odotin, kun jotain siinä huuteli yleisölle.

Katsottiin sitten eri show'ta. Mutta eihän sinne sinun synkkään rinnakkaistodellisuuteen pääse, kun se on pääsi sisällä. Todellisuudessa meni upeasti ja yleisö lauleli suomenkielisen biisin loistavasti

Vierailija
944/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsottiin sitten eri show'ta. Mutta eihän sinne sinun synkkään rinnakkaistodellisuuteen pääse, kun se on pääsi sisällä. Todellisuudessa meni upeasti ja yleisö lauleli suomenkielisen biisin loistavasti

Mä kans luin, että mitä ihmettä, siellähän oli tunnelma ihan katossa kun Pete ja Linda esiintyi.

Ei siitä esityksestä tarvitse tykätä, mutta ihmetyttää kuinka kova tarve osalla suomalaisista on ollut aina sylkeä oman maan esityksen päälle. En minäkään ole läheskään aina Suomen edustusbiiseistä pitänyt, mutta en mä nyt, hyvänen aika sentään, ala omaa edustajaa dissaamaan.

Vierailija
945/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä pani kyllä housut tutisemaan. Ilman ruotsin laskelmoitua biisiä suomi ois vienyt voiton. Nyt ei ole ihan niin hyvää fiilistä. Toki suomi on hyvä mutta jotenkin iloton. Tanska voi viedä voiton. Suomi on kakkonen taas?

Vierailija
946/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisukuppilassa on kiva tunnelma ja positiivista keskustelua. Suosittelen lukemaan!

Kuplautunutta sellaista, heh.

Sinulla negakupla.

Vierailija
947/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans luin, että mitä ihmettä, siellähän oli tunnelma ihan katossa kun Pete ja Linda esiintyi.

Ei siitä esityksestä tarvitse tykätä, mutta ihmetyttää kuinka kova tarve osalla suomalaisista on ollut aina sylkeä oman maan esityksen päälle. En minäkään ole läheskään aina Suomen edustusbiiseistä pitänyt, mutta en mä nyt, hyvänen aika sentään, ala omaa edustajaa dissaamaan.

Niinpä. Minä en ole edes tullut viisuketjuun paikalle, jos edustaja ei ole innoittava minusta.

Vierailija
948/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää mitä ihmiset äänestää.Onneksi Israel on pudonnut vedonlyönneissä. Finaalipaikka on selviö. Olisi varmaan ilman ruotsia ja viroakin? Suomella upea biisi. Kuitenkin jotenkin yksinkertainen. En osaa arvella voittaako suomi.Sitä toivon. Tanskalla on monimutkaisempi biisi. Ja ranskalla oopperaa.Saavat hyvin jury ääniä?

Israelin biisiä on tänä vuonna striimattu enemmän kuin viime- tai  sitä edellisen vuoden biisiä. 

Vierailija
949/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pani kyllä housut tutisemaan. Ilman ruotsin laskelmoitua biisiä suomi ois vienyt voiton. Nyt ei ole ihan niin hyvää fiilistä. Toki suomi on hyvä mutta jotenkin iloton. Tanska voi viedä voiton. Suomi on kakkonen taas?

Tanskaa tylsempää biisiä ei ole. Oon yrittänyt kuunnella varmaan 10 kertaa jo ja en oo vieläkään päässyt ihan loppuun asti. 

Vierailija
950/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskaa tylsempää biisiä ei ole. Oon yrittänyt kuunnella varmaan 10 kertaa jo ja en oo vieläkään päässyt ihan loppuun asti. 

15 sekuntia riittää rekisteröidyksi kuunteluksi. Ehkä sinulla on miljoonia kanssakärsijöitä ja se selittää biisin "suosion"

-winner-

Vierailija
951/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna voi kyllä melkeinpä skipata koko viisut. Suomen esitys aivan järkyttävää paskaa, tosin on toi parempi kuin viime vuotinen ich komme, mikä se vasta kunnon kurapaskaa olikin, mutta oli sentään pojat Ruotsissa. Muidenkin maiden panostus tänä vuonna aika olematonta. Täytyy myös todeta, että viime vuoden voittajakin oli ilmeisesti aivan paska, kun edes muista sitä.

Israelin osallistuminen tappaa viisut, itsekin jätän tänä vuonna katsomatta sen takia, vaikka olen seurannut niitä aktiivisesti jo vuosia. 

Ketään ei kiinnosta paskaakaan sinun Israel boikotti, et saa siitä edes hyvää mieltä. Käy jääkaapilla kun on Israel vuorossa, laita televisiosta tai mistä katsotkin ääni pois kun esiintyy. Sinähän siinä häviäjä olet. Tämä kaikella ystävällisyydellä, ei pahalla. Itse en anna politiikan vaikuttaa kevään odotetuimpaan ohjelmanautintoon millään tavoin.

Älä nyt, tällä kertaa voi olla jopa ihan kiinnostavaa katsoa heidän esityksensä, kun buuaksia ei enää peitetä äänimatolla.

Hyvä juttu. Viime keväänäkin olisin halunnut kuulla buuaukset. Kansan mielipidettä ihmisoikeuksien polkemisesta ei saisi koskaan sensuroida.

Vierailija
952/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tylsä ja tusina. Olen kuunnellut sen yhden kerran, se riitti.

Vierailija
953/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevään odotetuimpaan ohjelmanautintoon. Heh, vähässäpä sinulla nuo ohjelmalliset nautinnot sitten ovat. 

Vierailija
954/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tylsä ja tusina. Olen kuunnellut sen yhden kerran, se riitti.

Ehkä tarvitsee sen laatikkoesityksen ja tanssijat, jotta jää mieleen? Ainakin sen esityksen kanssa tuli tunne, että tulee menestymään.

Vierailija
955/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Linda soittaa livenä? Viulu on ihan perusta koko biisille. 

Miten hän perustelee tuota vastaisuuden kumoamista?

Linda ei ole kuulemma saanut vielä myöntävää vastausta pyyntöönsä soittaa livenä. Tänään kerrottiin tämä.

Kannattaako ottaa sitä riskiä, ettei äänentoisto viisuissa sitten toimi? Ilman erityislupia se soitto on kuitenkin taatusti juuri niin täydellistä ja muuhun musiikkiin äänentoistollisestikin sovitettua kuin mihin kaikki on jo tottuneet, ettei asiaa tarvitsisi lainkaan jännittää. YouTubesta löytyy Lindan live-esitys ja vaikka se eeinomainen onkin, niin kuulostaa silti oudolta, kun muu musiikki on taustalla vaimeampaa ja soittaa vain ne omat osuutensa.
Valtaosa katsojista ei kuitenkaan edes tiedä, ettei soitto tule livenä ja vaikka tietäisikin, niin siinä tapauksessa tietää myös syyt sille, ettei mitään soitinta esitetä livenä. Näkeehän sen joka tapauksessa Lindan esiintymisestä, että hän osaa soittaa.

Vierailija
956/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei todellakaan tule sijoittumaan lähelle kärkeä, veikkaan jonnekin sijalle +-20. Yksinkertaisesti, kappale on tylsä, onnettomat sanat (jos joku nyt suomea ylipäätään ymmärtää), Lindalla ja Petellä ei ole keskenään minkäänlaista, edes tehtyä kemiaa. Lavalla he eivät ole duo vaan kaksi erillistä ihmistä, jotka kumpainenkin esittävät omaa rooliaan eli laulaja ja soittaja ja koettavat jotenkin saada homman toimimaan yhteen. Eipä heitä tosin hävetäkään tarvitse, mutta ...

Kateellisen kitinää. 

Vierailija
957/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keskittyy täysillä kuvaamiseen tietäen, että saavat videoilleen katselukertoja. Siitä huolimatta kyllähän siellä innostus ja kannustuksen välittyi, useat jopa lauloi mukana selvällä suomenkielellä.

Vierailija
958/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa kiinnostaa. Ja olen samaa mieltä, en pelkästään Israelin vuoksi vaan, että viisut valinneet poliittisen linjan. Sinä voit nauttia suuresta kohokohdastasi, mutta monille koko viisut on yksi lässähtänyt epäonnistuminen tällä hetkellä.

Joo ja en ole nähnyt aikoihin noi laimeaa meininkiä prepartyissa kuin tuolla Hollannissa.

Joo. Sama laimea fiilis tuntuu olevan vähän joka puolella.

Vierailija
959/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa kiinnostaa. Ja olen samaa mieltä, en pelkästään Israelin vuoksi vaan, että viisut valinneet poliittisen linjan. Sinä voit nauttia suuresta kohokohdastasi, mutta monille koko viisut on yksi lässähtänyt epäonnistuminen tällä hetkellä.

Joo ja en ole nähnyt aikoihin noi laimeaa meininkiä prepartyissa kuin tuolla Hollannissa.

Tietysti laimeaa, kun maa ei ole mukana.

Vierailija
960/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää mitä ihmiset äänestää.Onneksi Israel on pudonnut vedonlyönneissä. Finaalipaikka on selviö. Olisi varmaan ilman ruotsia ja viroakin? Suomella upea biisi. Kuitenkin jotenkin yksinkertainen. En osaa arvella voittaako suomi.Sitä toivon. Tanskalla on monimutkaisempi biisi. Ja ranskalla oopperaa.Saavat hyvin jury ääniä?

Israelin biisiä on tänä vuonna striimattu enemmän kuin viime- tai  sitä edellisen vuoden biisiä. 

Näkyy ohittaneen striimauksissa Euroviisukanavalla jopa Liekinheittimen.

Aika jännää varmasti olisi jos Iran olisi mukana kisassa. Joten ehkä Australia siihen saumaan parempi.

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme