Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Kommentit (989)

Vierailija
961/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takatukka vaan pottatukka, pottatukka, pottatukkaaaa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e9819a9c-f966-4b8d-9c6c-01d9e5cd21a7

Vierailija
962/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pani kyllä housut tutisemaan. Ilman ruotsin laskelmoitua biisiä suomi ois vienyt voiton. Nyt ei ole ihan niin hyvää fiilistä. Toki suomi on hyvä mutta jotenkin iloton. Tanska voi viedä voiton. Suomi on kakkonen taas?

Tanskaa tylsempää biisiä ei ole. Oon yrittänyt kuunnella varmaan 10 kertaa jo ja en oo vieläkään päässyt ihan loppuun asti. 

Samaa mieltä. Tylsä ja tusina. Olen kuunnellut sen yhden kerran, se riitti.

Hyvä laulaja, mutta kappale ei ole paremmin erottuva muista kilpailijoista. Tasapaksu.  Selvästi kalastelee homojen ääniä ja siksi onkin pepun nytkyttelyineen nyt top kolmosessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pani kyllä housut tutisemaan. Ilman ruotsin laskelmoitua biisiä suomi ois vienyt voiton. Nyt ei ole ihan niin hyvää fiilistä. Toki suomi on hyvä mutta jotenkin iloton. Tanska voi viedä voiton. Suomi on kakkonen taas?

Tanskaa tylsempää biisiä ei ole. Oon yrittänyt kuunnella varmaan 10 kertaa jo ja en oo vieläkään päässyt ihan loppuun asti. 

Hyvä laulaja, mutta kappale ei ole paremmin erottuva muista kilpailijoista. Tasapaksu.  Selvästi kalastelee homojen ääniä ja siksi onkin pepun nytkyttelyineen nyt top kolmosessa.

Olihan Erikakin pepun nytkyttelyllä viime vuonna ihan korkealla.

Vierailija
964/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna voi kyllä melkeinpä skipata koko viisut. Suomen esitys aivan järkyttävää paskaa, tosin on toi parempi kuin viime vuotinen ich komme, mikä se vasta kunnon kurapaskaa olikin, mutta oli sentään pojat Ruotsissa. Muidenkin maiden panostus tänä vuonna aika olematonta. Täytyy myös todeta, että viime vuoden voittajakin oli ilmeisesti aivan paska, kun edes muista sitä.

Israelin osallistuminen tappaa viisut, itsekin jätän tänä vuonna katsomatta sen takia, vaikka olen seurannut niitä aktiivisesti jo vuosia. 

Ketään ei kiinnosta paskaakaan sinun Israel boikotti, et saa siitä edes hyvää mieltä. Käy jääkaapilla kun on Israel vuorossa, laita televisiosta tai mistä katsotkin ääni pois kun esiintyy. Sinähän siinä häviäjä olet. Tämä kaikella ystävällisyydellä, ei pahalla. Itse en anna politiikan vaikuttaa kevään odotetuimpaan ohjelmanautintoon millään tavoin.

Aika montaa kiinnostaa. Ja olen samaa mieltä, en pelkästään Israelin vuoksi vaan, että viisut valinneet poliittisen linjan. Sinä voit nauttia suuresta kohokohdastasi, mutta monille koko viisut on yksi lässähtänyt epäonnistuminen tällä hetkellä.

Joo ja en ole nähnyt aikoihin noi laimeaa meininkiä prepartyissa kuin tuolla Hollannissa.

Tietysti laimeaa, kun maa ei ole mukana.

Viime vuonna oli Amsterdamissa sama  homma kansa vain seiso silloinkin kännykät kourassa. 

Vierailija
965/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sitten Unkarin paluu.

Vierailija
966/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna voi kyllä melkeinpä skipata koko viisut. Suomen esitys aivan järkyttävää paskaa, tosin on toi parempi kuin viime vuotinen ich komme, mikä se vasta kunnon kurapaskaa olikin, mutta oli sentään pojat Ruotsissa. Muidenkin maiden panostus tänä vuonna aika olematonta. Täytyy myös todeta, että viime vuoden voittajakin oli ilmeisesti aivan paska, kun edes muista sitä.

Israelin osallistuminen tappaa viisut, itsekin jätän tänä vuonna katsomatta sen takia, vaikka olen seurannut niitä aktiivisesti jo vuosia. 

Ketään ei kiinnosta paskaakaan sinun Israel boikotti, et saa siitä edes hyvää mieltä. Käy jääkaapilla kun on Israel vuorossa, laita televisiosta tai mistä katsotkin ääni pois kun esiintyy. Sinähän siinä häviäjä olet. Tämä kaikella ystävällisyydellä, ei pahalla. Itse en anna politiikan vaikuttaa kevään odotetuimpaan ohjelmanautintoon millään tavoin.

Aika montaa kiinnostaa. Ja olen samaa mieltä, en pelkästään Israelin vuoksi vaan, että viisut valinneet poliittisen linjan. Sinä voit nauttia suuresta kohokohdastasi, mutta monille koko viisut on yksi lässähtänyt epäonnistuminen tällä hetkellä.

Joo ja en ole nähnyt aikoihin noi laimeaa meininkiä prepartyissa kuin tuolla Hollannissa.

Tietysti laimeaa, kun maa ei ole mukana.

Ihan eri meininki oli edellisinä vuosina ja en usko että liittyy hirveästi tohon mukana olemattomuuteen.

Vierailija
967/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun hittitutkassa on jotain pahasti vialla. Tanska sijoittuu hyvin.

Vierailija
968/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun hittitutkassa on jotain pahasti vialla. Tanska sijoittuu hyvin.

En mä ole sanonut ettei homot saa tykätä Tanskan rallista, vaan ettei se ole tarpeeksi erottuva.

Vierailija
969/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Käärijä olisi nyt mukana niin uskon että voitto tulisi. Siellä ei ole nyt mitään erityisen hyvää biisiä. Uskon suomen tulevan ihan kärkisijoille kuitenkin.

Vierailija
970/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tanskan viisu ei ole kylläkään ralli vaan melko hienosti tehty biisi.

Vierailija
971/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä olisi nyt mukana niin uskon että voitto tulisi. Siellä ei ole nyt mitään erityisen hyvää biisiä. Uskon suomen tulevan ihan kärkisijoille kuitenkin.

Tämän vuoden taso on ehkä tän vuosituhannen heikoin näin pitkänä viisufanina. Sekin varmaan vaikuttaa, että pöhinä viisujen ympärillä on ollut tänä vuonna vähän poisssaolevaa.

Vierailija
972/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden taso on ehkä tän vuosituhannen heikoin näin pitkänä viisufanina. Sekin varmaan vaikuttaa, että pöhinä viisujen ympärillä on ollut tänä vuonna vähän poisssaolevaa.

Tämän vuosituhannen heikoin taso?? Tuskin. Ainahan viisuissa on kymmenkunta hyvää ja kiinnostavaa kappaletta + ne loput, jotka unohtuvat saman tien. 

Vierailija
973/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ainakin heittämällä tämän vuosikymmenen heikoin.

Vierailija
974/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuosituhannen heikoin taso?? Tuskin. Ainahan viisuissa on kymmenkunta hyvää ja kiinnostavaa kappaletta + ne loput, jotka unohtuvat saman tien. 

Tänä vuonna ei ole yhtään hittipotentiaalin omaavaa biisiä.

Vierailija
975/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi sanoa monesta vuodesta. Ilman Loreenia ja Ruotsille raatien avulla sovittua ABBA-juhlavuoden voittoa Käärijä olisi ollut kirkkaasti ykkönen myös omana osallistumisvuotenaan. Jälkikäteen tosin parempi, ettei voittanut, sillä ne Ruotsissa järjestetyt viisut oli tunnelmaltaan varmasti ankeammat ikinä, koska Israel.

Vierailija
976/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka olisi osannut ennakoida etukäteen esim. Snapin menestyksen?

Vierailija
977/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä, Käärijä ja Käärijä.... Huohhhh

Voitaisko jo unohtaa se Käärijä, ja miettiä ihan muita juttuja. Junttaannutteko te elämässänne muutoinkin joka asiaan kiinni vuosikausiksi ettekä katso elämää eteenpäin vaan ainoastaan taaksepäin? Sama jankkaus päällä varmaan vielä kymmenen vuoden päästä.... 

Vierailija
978/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko jo unohtaa se Käärijä, ja miettiä ihan muita juttuja. Junttaannutteko te elämässänne muutoinkin joka asiaan kiinni vuosikausiksi ettekä katso elämää eteenpäin vaan ainoastaan taaksepäin? Sama jankkaus päällä varmaan vielä kymmenen vuoden päästä.... 

Mä katon jo vuoden päähän, jos  olisi taas parin vuoden jälkeen hyviä kappaleita!

Vierailija
979/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katon jo vuoden päähän, jos  olisi taas parin vuoden jälkeen hyviä kappaleita!

Hyvä sinä! 

Vierailija
980/989 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitenkä tuo lienee.... Itse olen niin huonosti perehtynyt tämänvuotisiin edustuskappapeisiin, että en osaa edes arvioida tai arvata, mistä voisi tulla iso hitti. Onko jonkun kappaleen ympärillä aidosti iso hype? Mikäs niistä tällä hetkellä on striimatuin? Ja onko se lähelläkään esim. jotain viime kevään saunabiisin striimauslukemia....?

Joo kyllä tiedän ja muistan, että BBB:n hype jäi enimmäkseen viisupiirien sisäiseksi ja oddsit olivat ylipositiiviset ja yleisö ei sitten äänestänytkään ja sitten kävi miten kävi, mutta se nyt on ainoa hype, mikä näiltä ajankohdilta viime keväästä jäi mieleen. Nyt vaan näin ulkopuolisena ja perehtymättömänä vaikuttaa siltä, että ei oikein ole tällaista vastaavaa pöhinää, laimealta tuntuu.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan