Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12880)
Suomi ei yksin kustanna viisuja. Voi tulla tappiota mutta voi olla että tuleekin voittoa. Viisut on järjestetty köyhemmissäkin maissa. Suomi on ollut ihanteellinen maa järjestää viisut. En tiedä onko enää. Voi olla niinkin että porukka äänestää jotain Australiaa kun Suomi on lähellä maantieteellisesti sotilasmaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen voittomahdollisuus on niin hyvä että kohta voi jo laittaa Tori pystyyn.
60% mahdollisuus ettei voita oddsien mukaan.
Voi pikku mussukka, kun ei se niin mee. Haluatko, että opetan sulle prosenttilaskuja?
100%-40%=60% ja Australia siellä nousussa on.
Vierailija kirjoitti:
Italian Sal da Vinciltä kysyttiin, että onko operoinut naamaansa. Ei kuulemma käytä edes rasvoja, mutta syö hyvin.
Miksei Lindalta kysytä samaa?
Salilla on upeat poskipäät ja komea leukalinja. Mä oon varma, että vetää röökiä kuten 99.9% italialaismiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palstalla vielä se läskisoosin tekijä? Tarttisin reseptin iltaa varten!
En tiedä mutta paras läskisoosi tulee airfraierissa.
Soosin voi valita itse ja läski näkyy peilissä. Helppoa kuin heinänteko!
Älä paljasta enempää perhesalaisuuksia. Suosittelen kuitenkin teillekin airfraieriä. Tokmallilla on tarjouksessa klupi-jäsenille. Jäsenyys ei maksa mitään, on siis ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kova jännitys jumankauta!
Tänään en ole saanut mitään aikaiseksi. Mahassa kuplii ja hermostuttaa
Ja kaikki aika menee tässä ketjussa roikkuessa :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita mainoksia tuli vaikka miltä mailta. Ei ole vaan mikään israelin juttu.
Vote 20 times for Israel oli viime vuonna Israelin juttu ja heidän manipulointinsa on syy tämän vuoden sääntömuutoksiin.
Tarkotatko että vaihdettiin että saa äänestää vaan 10 kertaa?
Joo se ja tosiaan se että mainoksille on tiukemmat säännöt. Suoraa seurausta Israelin viimevuotisesta pelleilystä.
Millähän tavalla äänimäärän lasku sitten näkyy tuloksissa?
No sitä olen itsekin ihmetellyt. Koska äänimäärän rajoitus 10 per maksuväline haittaa vain rehellisiä äänestäjiä. Äänitehtailijat taas vain luovat useampia virtuaalisia kortteja. Kun on tarpeeksi omistautunut asialleen, ei tuo ole temppu eikä mikään. Kaikenkaikkiaan siis äänestys tuo vähemmän rahaa sisään mutta tulosta voi silti vääristää.
Hassua, että manipuloinniksi sanotaan sääntöjen kertaamista.
Tai hakkeroinniksi. Termit hallussa?
Kaikki tietävät miten äänestystä manipuloitiin viime vuonna. Ei tarvitse leikkiä tyhmää.
Todisteet jäi uupumaan ja Israel jatkaa.
Tähän ikään mennessä olen jo kyynistynyt hieman mutta silti uskon että mahdollinen viisuvoitto tai lätkän mm kulta toisi uutta vipinää talouteenkin.
Suomalaista euroviisukeskustelua finaalipäivänä 2026.
Vierailija kirjoitti:
Sulkekaa silmänne ja kuunnelkaa. Miten yksi sävellys voikaan koskettaa ja puhutella niin monella tavalla.
Tämä. Kisan komein ja lisäksi kaunis ääni. Varmat 10 ääntä lähtee.
Mä uskon että Australiasta halutaan ihan väkisin voittaja ja syy on poliittinen. Rauhallinen maa. Suomi ei voi sille mitään että ollaan maantieteellisesti siinä missä ollaan.Ukrainan tukemista voisi miettiä.
Täältä lähtee 10 ääntä Israelille, upea biisi ja taitava laulaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita mainoksia tuli vaikka miltä mailta. Ei ole vaan mikään israelin juttu.
Vote 20 times for Israel oli viime vuonna Israelin juttu ja heidän manipulointinsa on syy tämän vuoden sääntömuutoksiin.
Tarkotatko että vaihdettiin että saa äänestää vaan 10 kertaa?
Joo se ja tosiaan se että mainoksille on tiukemmat säännöt. Suoraa seurausta Israelin viimevuotisesta pelleilystä.
Millähän tavalla äänimäärän lasku sitten näkyy tuloksissa?
No sitä olen itsekin ihmetellyt. Koska äänimäärän rajoitus 10 per maksuväline haittaa vain rehellisiä äänestäjiä. Äänitehtailijat taas vain luovat useampia virtuaalisia kortteja. Kun on tarpeeksi omistautunut asialleen, ei tuo ole temppu eikä mikään. Kaikenkaikkiaan siis äänestys tuo vähemmän rahaa sisään mutta tulosta voi silti vääristää.
Hassua, että manipuloinniksi sanotaan sääntöjen kertaamista.
Tai hakkeroinniksi. Termit hallussa?
Kaikki tietävät miten äänestystä manipuloitiin viime vuonna. Ei tarvitse leikkiä tyhmää.
Todisteet jäi uupumaan ja Israel jatkaa.
Ei vaan sääntöjä nimenomaan muutettiin Israelin vuoksi. EBUlla on tiedossa mitä tekivät.
Vierailija kirjoitti:
Liettuallakin on hieno kappale ja esityksessään kiinnostavia kohtia. Esitystä vielä jotenkin vähemmän pimeäksi ja monille ehkä liiankin taiteelliseksi muokkaamalla olisi ehkä nousseet paremmin esiin? Harmi heidänkin kannaltaan, jos pelkkä laulutaito mm. raatien arvioinnissa ratkaisee, sillä niin kappale kuin esityskin on monella tapaa persoonallisempi ja taidokkaampi kuin esim. Australialta tai Ranskalla.
Liettualla hyvä sävellys ja sanoitus biisissään. Osuvat tähän aikaan päivitellessään mieletöntä maailmanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Kerkeekö vielä imuroida?
Hyvin ehtii!
Vierailija kirjoitti:
Täältä lähtee 10 ääntä Israelille, upea biisi ja taitava laulaja!
Täältä 5 Israelille ja 5 Tanskalle :)
Vierailija kirjoitti:
Kerkeekö vielä imuroida?
Malta Mielesi. Vain homot imuroivat.
Vierailija kirjoitti:
Kerkeekö vielä imuroida?
Hei mä mietin samaa että olisi kiva viettää viisuiltaa siistissä kodissa. En lähtenyt sitten minnekkään enkä sopinut tapaamisia kenenkään kanssa. Ehdin Alkoon ja nyt istun puiston penkillä ja nautin auringosta.
Musiikkikisaan ei kuulu valtiot jotka sotii.Ukrainan sääliminen on turhaa.
Kerro?