Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7765)
Vierailija kirjoitti:
Tanskan meikattu pretty boy on (lähes) kaikkien LGBT-tyyppien ja heteronaisten mieleen, joten lienee vahvasti voittajaehdokas, vaikka biisi on vähän keskinkertainen.
Tosiaan aika tavallinen sävel eikä jää päähän soimaan. Laulaja ihan pätevän oloinen kyllä, mutta taitaa ulkonäöllä olla aika iso osuus suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi 44 % voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään. Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan
Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 44 % voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään. Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan
Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä.
Eri mieltä. Minusta tämän vuoden taso on tosi huono, joten Suomella voi olla hyvät saumat kärkipäähän.
Ruotsalaisetkin on varmempia suomen voitosta kun suomalaiset itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä iloinen romanian ja romania fanien puolesta. He ovat vajaa kymmenen vuotta jääneet finaalin ulkopuolelle.
2022?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulet sitten sunnuntaina tänne kertomaan tunnelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisetkin on varmempia suomen voitosta kun suomalaiset itse.
Heillä on vieläkin huono omatunto siitä, kun Käärijän voitto vietiin suhmuroinnilla, että Ruotsi pääsi juhlistamaan Abban vuosijuhlaa kotikentällään.
Vierailija kirjoitti:
Australian kappale on vanhanaikainen.
Niin on. Mutta on aika vaarallinen vastus kuitenkin. Moni YouTubessa on jo julistanut hänet voittajaksi. Onhan hön ihan eri planeetalta laulajana kuin muut. Vähän niinkuin Celine Dion. Vaikka mun mielestä biisi on tylsä kuin mikä ja esitys on korni, veikkaan, että saa kyllä ääniä katsojilta ja jurylta.
Sørenin instassa Sissal antaa ohjeita miten reagoida erilaisissa pisteskenaarioissa. Molemmat on ihan mahtavia tyyppejä ja nauroin ääneen
En jaksanut kuunnella Suomen biisiä loppuun. Hissimusaa.
Hieno tä Belgian jotenkin funkki (?) meno, tämä bassoraita!
Vierailija kirjoitti:
Tanskan meikattu pretty boy on (lähes) kaikkien LGBT-tyyppien ja heteronaisten mieleen, joten lienee vahvasti voittajaehdokas, vaikka biisi on vähän keskinkertainen.
Newsflash: kaikki eivät ole kiinnostuneita esittäjän ulkonäöstä. Mulle tää on liekinheittimen ohella ainoa biisi, jota voisin kuunnella muutenkin. Delta esimerkiksi on tosi hyvä esiintyjä ja upea ääni, mutta jotenkin tylsä. On ollut aikoinaan suosittu, mutta silloinkin mun mielestä biisit oli tosi tylsiä ja geneerisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että fanaattiset viisufanit ovat pilanneet tämän tapahtuman. Myös täällä.
Niinpä. Kaikkien kirjoittajien pitäisi vain lapsellisesti ylistää Lindaa ja Peteä sekä haukkua muiden maiden edustajat, biisit ja koreografiat.
Sun mielestäkö Lindan ja Peten haukkuminen on ok? Esim. on haukuttu ikää,ulkonäköä,biisi on kakka, lavastus liian synkkä yms. En edes muista kaikkea. Minä olen ainakin ylpeä meidän upeista viisuedustajista ja hyvästä viisubiisistä. Tsempit Lindalle ja Petelle finaaliin. 🔥🔥🔥
Lavastushan on synkkä. Se kaiketi on tarkoituskin. Tuskin siitä muuten olisi sellaista tehnyt.
Just näin. Jopa tuollainen havainto ja mielipide otetaan täällä muka jonain haukkumisena.
Ihan vtun typerää.
Kuten kirjoitin niin en voi muistaa kaikkea mitä on sanottu,mutta haukkumisviestit ei ole ok.
Kovasti ainakin yrität jostain syystä muistaa juuri ne ikävät viestit Lindasta.
Eipä täällä kovin paljon positiivista viestiä ole tullut Suomen edustajista ja biisistä.
No ei kai, kun se biisi on yksinkertaisesti huono. Miksi sitä pitäisi väkisin yrittää kehua, jos ei kappaleesta pidä. En pitänyt viime vuoden Erikastakaan enkä ymmärtänyt sitäkään kohkausta niin huonon kappaleen takia. Käärijän ja Blind Channelin biiseistä tykkäsin samantien ja tiesin, että tulee menestymään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi edes poikatyttö. Näitä tyttöpoikia on nähty jo kaksi vuotta peräkkäin, ja se alkaa olla tosi tylsää. Samasta muotista kahden viime vuoden voittajat.
Aika monena vuonna on ollut poikapoikia ja tyttötyttöjä myös, ei ole yhtään häirinnyt!
Miksi selostaja Mikko puhuu kuin pikkulapselle?
Eipä ole enää Suomen voitto kirkossa kuulutettu, kun Tanska, Malta, Australia ja Norja ovat finaalissa.
No pahus menikö siinä meidän voitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot: miltä tuntuu olla noin negatiivinen jatkuvasti? Millaista sun elämä on? Kärsimystä kärsimyksen perään?
Vierailija kirjoitti:
No pahus menikö siinä meidän voitto
Kyllä Kyproksen temu-shakira voittaa.
Mutta gay-look hänellä on.