Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Kommentit (786)

Vierailija
741/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen viestin linda lähettää Suomen euroviisuedustuksella peter Nygårdille. Musta nää jutut on outoja. 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8486192d-7e0b-465b-b16f-c2efd6…

Näyttää keskisormea.

Mitä se hyödyttää. Osoittaa vain sen että linda on edelleen katkera. Eikö kannattaisi päästää vihasta irti jo.

Vierailija
742/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli facebookissa vastaan Ranskan edustajan mainos. Ne laittaa nyt rahulia pöytään, koska ei nyt kuitenkaan ole herättänyt ainakaan Spotifyssa suurtakaan kiinnostusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen viestin linda lähettää Suomen euroviisuedustuksella peter Nygårdille. Musta nää jutut on outoja. 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8486192d-7e0b-465b-b16f-c2efd6…

Näyttää keskisormea.

Mitä se hyödyttää. Osoittaa vain sen että linda on edelleen katkera. Eikö kannattaisi päästää vihasta irti jo.

Pata kattilaa soimaa täällä 😆😆

Vierailija
744/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väittäisin, että Liekinheitin ja My System on eniten edustamiensa maiden ulkopuolella kuunnelluimpia kappaleita. Spotifyssa siis. Felicia roikkuu Suomessa top 200 alapäässä. Norjassa oli listalla muutaman päivän. 

YouTubessa erottuu maina, joita ei kuunnella populaatioltaan isoissa naapurimaissa, Tanska ja Suomi. Toki on meillä pohjoismaista yhteistyötä, mutta ei mitään verrattuna vaikka Balkanin alueen maihin, jossa jo melkein Romaniassa on yhtä paljon asukkaita kuin Pohjoismaissa. 

Vierailija
745/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta ei tapahdu mitään, niin ruovitaan nyt Parkkosen suku

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/isoisan-henkilollisyyden-selviamine…

Vierailija
746/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, enemmän toivoisin Peten innostuvan tästä viisuteemasta. Toki se painaa läpi omia keikkojaan nyt. Tämä on Lindan projekti, mutta kyllä laulajakin on tärkeä. Saapa nähdä näkeekö nämä nyt Akylasta, joka nyt on Suomessa. Käärijää huhuili jo kovasti. 

Vierailija
747/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftonbladet 

Keräätkö rahaa päästäksesi Euroviisuihin?

Se on todellisuutta monille lauluntekijöille ja artisteille, jotka haaveilevat kilpailusta.

Euroopassa on leirejä, joille osallistumisesta maksetaan, sanoo Joy Deb Aftonbladetin uudessa podcastissa Schlagerkoll Special.

Nopea versio

Monet lauluntekijät ja artistit haaveilevat Euroviisuista ja voivat maksaa osallistumisesta niin kutsuttuihin lauluntekoleireihin, erityisesti Euroopassa, saadakseen mahdollisuuden kirjoittaa euroviisukappaleita.

Lauluntekoleireillä televisioyhtiöt ja levy-yhtiöt kokoavat yhteen lauluntekijöitä ja artisteja musiikin nopeaksi luomiseksi, mikä on yleistä sekä Euroviisuissa että muissa musiikkipiireissä, kuten K-popissa.

Joissakin maissa, kuten San Marinossa, osallistujien on maksettava sekä kappaleidensa lähettämisestä valintaansa että mahdollisista kuluista Euroviisujen voiton yhteydessä.

Vierailija
748/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko prepartyjä P&L? 

Vierailija
749/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko prepartyjä P&L? 

Amsterdam ja Lontoo tulossa

Vierailija
750/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika räkeitä yhteneväisyyksiä toisissa biiseissä

Vierailija
751/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika räkeitä yhteneväisyyksiä toisissa biiseissä

Onpa paljastavaa!

Vierailija
752/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä löytänyt mitään yhteistä Tanskan biisin ja Pasha Parfanin biisin kanssa. 

Vierailija
753/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italian kappaletta sanotaan vanhanaikaiseksi, mutta sehän erottuu joukosta tosi kivasti, kun lavalla on mies puku päällä. Ei yhtään paljasta pintaa. 

Italia on mun suosikki, onhan se vanhanaikainen, mutta mun mielestä sellaisella hyvällä nostalgisella tavalla, ei sellaisella vanhalla ummehtuneella tavalla.

Mun mielestä Per Sempre Si ei ole vanhanaikainen vaan on ajaton. Sal Da Vinci on lisäksi charmantti ja hyvä laulaja. Laulun tyyli on kuulemma tyypillistä Napolin alueen  radioiskelmää.

Minkähän ikäinen olet. Ainakin tälleen 3-kymppiselle tuo ei ole mikään "charmantti" (=menneiltä vuosikymmeniltä aika väsynyt adjektiivi, jolla kehutaan vanhoja kääpiä) vaan elähtänyt ukko. 😅

Sal da vinci in 56v. Haluaisitko, että Lindasta puhuttaisiin vanhana, elähtäneenä akkana?

Oletko lukenut tätä ketjua lainkaan? Eihän Lindasta puhuta muuten kuin juuri noilla sanoilla. Siihen nähden on ihan virkistävää, että välillä jostain miehestäkin puhutaan noin. Mutta totta, ei ole kivati sanottu kummastakaan. 

Vierailija
754/786 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italian kappaletta sanotaan vanhanaikaiseksi, mutta sehän erottuu joukosta tosi kivasti, kun lavalla on mies puku päällä. Ei yhtään paljasta pintaa. 

Italia on mun suosikki, onhan se vanhanaikainen, mutta mun mielestä sellaisella hyvällä nostalgisella tavalla, ei sellaisella vanhalla ummehtuneella tavalla.

Mun mielestä Per Sempre Si ei ole vanhanaikainen vaan on ajaton. Sal Da Vinci on lisäksi charmantti ja hyvä laulaja. Laulun tyyli on kuulemma tyypillistä Napolin alueen  radioiskelmää.

Minkähän ikäinen olet. Ainakin tälleen 3-kymppiselle tuo ei ole mikään "charmantti" (=menneiltä vuosikymmeniltä aika väsynyt adjektiivi, jolla kehutaan vanhoja kääpiä) vaan elähtänyt ukko. 😅

Sal da vinci in 56v. Haluaisitko, että Lindasta puhuttaisiin vanhana, elähtäneenä akkana?

Oletko lukenut tätä ketjua lainkaan? Eihän Lindasta puhuta muuten kuin juuri noilla sanoilla. Siihen nähden on ihan virkistävää, että välillä jostain miehestäkin puhutaan noin. Mutta totta, ei ole kivati sanottu kummastakaan. 

No ilmiantakaa sitten ne asiattomuudet, älkääkä alkako haukkumaan takaisin. Osahan näistä nimittäin provoaa ihan tahallaan. Koko ketju menee sitten typerään kinasteluun. 

Vierailija
755/786 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmiantakaa sitten ne asiattomuudet, älkääkä alkako haukkumaan takaisin. Osahan näistä nimittäin provoaa ihan tahallaan. Koko ketju menee sitten typerään kinasteluun. 

Eiköhän nuo haukkujat ole takana kaikissa noissa kommenteissa eikä mitkään Linda-fanit. On ihan selvää, että tällainen vastakkainasettelu (minä tiedän, ketkä haukkuvat keitä) ei hyödytä ketään. On itse asiassa aika paljastavaa, että oletat automaattisesti Italiaa haukkuvan olevan joku Linda-faneista, vaikka kyseinen kommentoija ei sanallakaan maininnut, ketä hän täällä kannustaa. Haluat siis lyödä matalaksi niitä, jotka kannustavat Lindaa uhriutumalla Italian puolesta. Tärkeintä ei taida olla se, mitä on sanottu Italiasta vaan se, että pääset laittamaan toiset epäilyttävään valoon. 

Vierailija
756/786 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää liekinheitintä. Sanat ovat oudot, ärsyttävät ja alentavat jopa halvat. Ärsyttää nuo linda siiderit ja muistelot nuoruudesta, jauhaminen jostain punaniska Peter Nygårdista. Jos Linda ei itse näitä olisi tuonut näin voimakkaasti esille playboysta myöten, en varmaan en edes ajattelisi. Olen vähän nuorempi kuin Linda, itse en olisi moisiin lähtenyt. 

En myöskään yritä näyttää 50-vuotiaana 18-vee hunajabeibeltä. On oltava sinut itsensä kanssa, muuten valehtelee jopa itselleen. 

Silti yritän jollain tavalla kannustaa Suomea ja toivon menestystä. Samoin kuin sanoin viime vuonna Erika ei edusta itseään, vaan Suomea, sanon Lindasta. Linda ei edusta 18-vuotiasta Linda Bravaa. 

Pete on ok. Isossa roolissa mutta taka-alalla. Olen lukenut hänestä juttuja, kun en aiemmin ole perehtynyt. 

Vierailija
757/786 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko prepartyjä P&L? 

Amsterdam ja Lontoo tulossa

Pääseekö katsomaan livenä? 

Vierailija
759/786 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete 

https://www.apu.fi/artikkelit/pete-parkkonen-sen-todistaa-umk-tekee-tah…

Uralle on mahtunut yksi ilmiöksi noussut biisi Kohta sataa, mutta se on jäänyt yleisön mieleen ennen kaikkea seksiä tihkuvan musiikkivideonsa ansiosta

Vierailija
760/786 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun musiikki ei myy, on turvauduttava muihin avuihin.