Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
Nygård huvila ainakin paloi ja purettiin Bahamalla
Olisipa Peter Nygård ollut siellä sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet maat eivät ole koskaan voittaneet Euroviisuja. Tunnetuin pitkään ilman voittoa ollut maa on Malta, joka on osallistunut vuodesta 1971 asti ilman voittoa, ollen parhaimmillaan toinen. Muita voittamattomia maita ovat esimerkiksi Moldova, Albania, Armenia, Bulgaria, Tšekki ja Georgia.
Noista ainakin Malta ja Bulgaria voivat päästä hyvinkin korkealle tänä vuonna.
-winner-
Jaa-a. Minä sanoisin, että Bulgaria ei pääse finaaliin. Maltalla voi olla vaikeaa myös. Esityksen täytyy mennä täysin nappiin.
Ovat finaalissa ja top-10 kumpikin ja voittavat sekä Australian, että Kreikan, joilla kummallakin on vaikeuksia päästä jatkoon semistään. Usko huviksesi ;D
-winner-
Australia menee semi kakkosesta jo vaikka pelkillä raatipisteillä jatkoon.
Karki on pakattu just siihen Suomen semifinaaliin. Siella on kovin taisto.
Menisi Australia eka semistäkin jatkoon. Eclipse on tehty kunnianosoituksena Wienin musiikkihistorialle, siksi harppu ja se c-osan klassinen pianosoolo sekä Euroviisujen seitkytvuotisjuhlaa varten isompi panostus tyylikkääseen esitykseen. Voi vain kuvitella, mitä on tulossa, kun se valon ja varjon visio siirretään viimmosen päälle modernilla leditekniikalla vai millä lie Stadthallen huippumodernille lavalle. Siihen päälle Deltan vokaalit ja biisin loppunousu gospelkuoroineen... Muutama teleäänikin voi siinä hurmiossa irrota...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italian kappaletta sanotaan vanhanaikaiseksi, mutta sehän erottuu joukosta tosi kivasti, kun lavalla on mies puku päällä. Ei yhtään paljasta pintaa.
Italia on mun suosikki, onhan se vanhanaikainen, mutta mun mielestä sellaisella hyvällä nostalgisella tavalla, ei sellaisella vanhalla ummehtuneella tavalla.
Mun mielestä Per Sempre Si ei ole vanhanaikainen vaan on ajaton. Sal Da Vinci on lisäksi charmantti ja hyvä laulaja. Laulun tyyli on kuulemma tyypillistä Napolin alueen radioiskelmää.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä lähetti joskus kuusi mummoa Euroviisuihin ja tuli sillä toiseksi. Täytyy toivoa, että yksi suomalainen mummo vastaa kuutta venäläistä mummoa.
Eikös Linda ole ruotsalainen mummo?
Vierailija kirjoitti:
Italian kappaletta sanotaan vanhanaikaiseksi, mutta sehän erottuu joukosta tosi kivasti, kun lavalla on mies puku päällä. Ei yhtään paljasta pintaa.
Haukuttu Viro erottuu raikkaana myöskin, minä pölkky uskon jatkoon menemiseen.
Siis eikö oikeasti euroviisurintamalla tapahdu mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epsteinin lukaalia Karibialla ei liene vielä tuhottu. Herra itse tapettiin isokenkäisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet maat eivät ole koskaan voittaneet Euroviisuja. Tunnetuin pitkään ilman voittoa ollut maa on Malta, joka on osallistunut vuodesta 1971 asti ilman voittoa, ollen parhaimmillaan toinen. Muita voittamattomia maita ovat esimerkiksi Moldova, Albania, Armenia, Bulgaria, Tšekki ja Georgia.
Noista ainakin Malta ja Bulgaria voivat päästä hyvinkin korkealle tänä vuonna.
-winner-
Jaa-a. Minä sanoisin, että Bulgaria ei pääse finaaliin. Maltalla voi olla vaikeaa myös. Esityksen täytyy mennä täysin nappiin.
Ovat finaalissa ja top-10 kumpikin ja voittavat sekä Australian, että Kreikan, joilla kummallakin on vaikeuksia päästä jatkoon semistään. Usko huviksesi ;D
-winner-
Australia menee semi kakkosesta jo vaikka pelkillä raatipisteillä jatkoon.
Karki on pakattu just siihen Suomen semifinaaliin. Siella on kovin taisto.
Menisi Australia eka semistäkin jatkoon. Eclipse on tehty kunnianosoituksena Wienin musiikkihistorialle, siksi harppu ja se c-osan klassinen pianosoolo sekä Euroviisujen seitkytvuotisjuhlaa varten isompi panostus tyylikkääseen esitykseen. Voi vain kuvitella, mitä on tulossa, kun se valon ja varjon visio siirretään viimmosen päälle modernilla leditekniikalla vai millä lie Stadthallen huippumodernille lavalle. Siihen päälle Deltan vokaalit ja biisin loppunousu gospelkuoroineen... Muutama teleäänikin voi siinä hurmiossa irrota...
Delta voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia on mun suosikki, onhan se vanhanaikainen, mutta mun mielestä sellaisella hyvällä nostalgisella tavalla, ei sellaisella vanhalla ummehtuneella tavalla.
Mun mielestä Per Sempre Si ei ole vanhanaikainen vaan on ajaton. Sal Da Vinci on lisäksi charmantti ja hyvä laulaja. Laulun tyyli on kuulemma tyypillistä Napolin alueen radioiskelmää.
Lululai ois ollu vähän samaa sarjaa. Ei olis ollu pöllömpi valinta suomen viisuedustajaksi. Edustuskelpoinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen viestin linda lähettää Suomen euroviisuedustuksella peter Nygårdille. Musta nää jutut on outoja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8486192d-7e0b-465b-b16f-c2efd6…
Näyttää keskisormea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epsteinin lukaalia Karibialla ei liene vielä tuhottu. Herra itse tapettiin isokenkäisten toimesta.
Vaikea arvoida, moniko USA:n politiikan, talouden, tieteen tai viihteen suurista nimistä ei olisi sotkeentunut Epsteiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en rehellisesti ymmärrä tätä lainkaan. Tunkkainen, vanhanaikainen, mennyttä maailmaa edustava, tyypillinen. Ei ole edes sitä Italian nostalgiaa tai hyvää lauluääntä. Naiset kuulostavat ja näyttävät siltä kuin parasta ennen päiväys olisi jo mennyt eikä live-esiintymisestä tullut muuta tunnetta kuin ehkä noloutta. Viron biisiin verrattuna Moldova on suorastaan raikas, ja inhoan sitäkin. Virosta tulee mieleen se meidän Villi hevosia -esitys (en muista laulajaa, tyttö kitaran kanssa). Biisi on heikko mutta esitys tekee siitä vielä heikomman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linta on 56 vee, ei taida kyykkyviulu tepsiä. Jää Peten varjoon.
Sitähän se pelkää. On kyllä kusi noussut päähän kun tuollaista edes ehdotti.
Lopeta ryyppääminen. Korkki kiinni. Olet jo häpäissyt tyhmillä kommenteilla itsesi. Kyllästyttää.
Samaa mieltä, että tuolla Lindan parjaajalla on pahoja ongelmia omassa elämässään. Onko se sitten alkoholi vai pieksääkö häntä ukkokulta. Parjausta kommentti toisensa jälkeen. Eikä tollanen ole henkisesti tasapainoisen tekoja.
Kiitos huolenpidosta. Omassa elämässäni kaikki hyvin, absolutistikin olen. Että vituralleen meni teitin diagnoosit. Kun oma pää ja elämä kunnossa näkee muiden ongelmat selkeämmin kuten lindan, ei ole pimppinella vieläkään kääntänyt pudasta sivua elämässään sen verran katkeria kommenttinsa menneisyydestään. Uhriutuminen ja katkeruus niin selvää että antais olla jauhamatta. Ihan oman mielenrauhansa vuoksi. Eikä meidän tarvitsisi täälläkään niihin kantaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en rehellisesti ymmärrä tätä lainkaan. Tunkkainen, vanhanaikainen, mennyttä maailmaa edustava, tyypillinen. Ei ole edes sitä Italian nostalgiaa tai hyvää lauluääntä. Naiset kuulostavat ja näyttävät siltä kuin parasta ennen päiväys olisi jo mennyt eikä live-esiintymisestä tullut muuta tunnetta kuin ehkä noloutta. Viron biisiin verrattuna Moldova on suorastaan raikas, ja inhoan sitäkin. Virosta tulee mieleen se meidän Villi hevosia -esitys (en muista laulajaa, tyttö kitaran kanssa). Biisi on heikko mutta esitys tekee siitä vielä heikomman.
Viro ja Suomi yhtä vanhanaikaisia ja tunkkaisia.
Täällä haukutaan vähän kaikki biisit tunkkaiseksi ja vanhanaikaiseksi. Keksikää edes uusia adjektiiveja.
Pete Parkkosella vuosia kestänyt suhde vaalean naisen kanssa
Minkä ihmeen viestin linda lähettää Suomen euroviisuedustuksella peter Nygårdille. Musta nää jutut on outoja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8486192d-7e0b-465b-b16f-c2efd6…