Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5852)

Vierailija
5761/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää Helatorstaita tälle päivälle. 

Se on niin, että Israel voittaa sitä varmemmin mitä enemmän sitä äänestätte. Fakta. 

Maailmalla on niin paljon israelin kannattajia ja ne kaikki antavat äänensä israelille.

LOL! XD Isreal-hullu toivottaa Jeesuksen kuolleistanousemisen päivää. Samalla kun hullun lailla rakastamansa israt särkevät lekalla Kristuksen patsaita. Sen saman jonka itse murhasivatkin. 

Kun katson viisuja, liput himmenevät eivät vähennä esityksen arvoa jos se on hyvä. Viisuissa on ja merkitsee vain musiikki ja esitys. Ei mitään muuta 

Nimenomaa jokaisen biisin kohdalla mainitaan numero ja mistä maasta. Ja kun pisteitä annetaan niin siellä mainitaan  finland get 12 points. sweden get 6 points. Häh mitä ihmettä, ettei saa maan nimeä lausua, se pitää kaiken sisällään.

Tiivistäminen on se asia, jos tajuat. Mitä noilla lauluilla euroviisuissa tekee, jos tarkoitus on etsiä parasta maata?

Eiköhän siellä kuitenkin äänestetä mielenkiintoisinta, viihdyttävintä ja taidokkainta sävellystä ja esitystä. 

Muistelen, että olen äänestänyt vuosien varrella ainakin Italiaa, Ranskaa, Englantia, Ruotsia, Israelia, Norjaa, Viroa, Venäjää, Moldovaa, Kroatiaa, Sloveniaa, Kyprosta, Espanjaa jne

Vierailija
5762/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt tykätä Kreikan biisistä, kun on vedonlyönneissä korkealla, mutta en vaan lämpene. No toisaalta en tykännyt viimevuotisesta Itävallan voittajabiisistäkään. Onko muuten kukaan kuullut Itävallan voittobiisiä radiosta kertaakaan voiton jälkeen? Minä en. Ei tainnut olla kovin radioystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5763/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt Tanskan harjoitukset? Menikö jotenkin huonosti, kun oddseissa ei ole enää nousussa?

En ole nähnyt, mutta lukenut, että viimeinen korkea nuotti ei olis mennyt kohdilleen.

Mun silmissä ei yhtään biisin kiiltoa vähennä, finaalissa nähdään mihin Søren pystyy.

Oon ihan rakastunut tähän biisiin.

Lisäksi myö sikana ärsyttää, kun suomalaiset ovat jo voitonvarmoja noilla kv-sivuilla. Ärsytystähän muissa sellainen aiheuttaa. Suomalaiset ja kreikkalaiset pahimpia, tanskalaiset aika hillitysti hehkuttavat.

Vierailija
5764/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asked how victory in Vienna would feel, she said: “It’s my revenge, my middle finger to Nygard. That’s why I really want to - winning Eurovision would be the ultimate.”

Nyt menee jo nolouden puolelle, voi Linda, Linda ma Linda😢

Kannattaisi jo päästää irti ikävistä kokemuksistaan eikä kantaa niitä mukanaan kymmeniä vuosia. Varsinkin kun kukaan häntä ei väkisin vienyt Playboy-kuvauksiin eikä muuhun sellaiseen touhuun, millä halusi julkisuutta aikoinaan. Ihan älyvapaata liittää Nygård viisuesiintymiseen. Vaikuttaa jotenkin lapselliselta.

Playboy kuvat ovat nykyään jokaisen julkkiksen saavutettavissa. Ne ovat esteettisiä kuvia ja sillä hyvä.

No kyllä niissä kuvissa näkyi kaikki tänne oli tuotu, luulin et alapää ois peitetty viululla esim.

Vierailija
5765/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan mitä tämä päivä tuo tullessaan puolet on tulossa.

Tänään onkin liuta kovia esityksiä luvassa. 

Vierailija
5766/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että edelleen alastonkuvista moralisoidaan ja lyödään leimaa ihmiseen. Alastomuus ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia ja myös se miten tuo itseään tällä saralla esiin. Linda on upea, lahjakas, moderni ihminen ja toivon Suomelle menestystä. Itse en olisi ehkä leikellyt itseäni niin paljon naamasta, mutta kukin tehkööt kuten itse haluaa eikä asia mulle kuulu. Ja myös Pete tehnyt seksikkyydellään rahaa, mutta en ole nähnyt yhtä ilkeitä kommentteja missään hänestä. On edelleen kaksoistandardit sen suhteen millainen on hyvä nainen ja millainen hyvä mies. Ja kauniita ihmisiä usein mollataan tyhmiksi kun ollaan kateellisia. Kuitenkin tutkimukset sanoo, että itse asiassa kauneus korreloi korkean älykkyyden kanssa eli päinvastoin mitä vuosisatoja on väitetty. 

Vierailija
5767/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä Lindan menneisyyttä kukaan muistelis, jollei itse sitä esiin toisi.

Vierailija
5768/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittänyt tykätä Kreikan biisistä, kun on vedonlyönneissä korkealla, mutta en vaan lämpene. No toisaalta en tykännyt viimevuotisesta Itävallan voittajabiisistäkään. Onko muuten kukaan kuullut Itävallan voittobiisiä radiosta kertaakaan voiton jälkeen? Minä en. Ei tainnut olla kovin radioystävällinen.

Minä tykkään, ihania ne laulukohdat, tosin tykkään myös parista muusta, aika sama itelle sit mikä niistä voittaa.

Vierailija
5769/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, parempi puolisko esiintyy tänään.

Ei Suomen voitto ole mitenkään varmaa.

Vierailija
5770/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindalla olis ollut uusi hyvä fresh start, kaikki vanha olis unohdettu, mutta ei näköjään pysty.

Vierailija
5771/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden Nygård-lausuntojen jälkeen katson esitystä ja haastatteluita toisin silmin: Lindalla on kova tarve näyttää. Ihmettelinkin, kun hänellä oli jossain tilaisuudessa ulkona siellä Wienissä näyttävä, punainen todella  piiiitkälaahuksinen mekko kuin ihan oikealla kuningattarella ikään. 

Linda soittaa hienosti ja Pete laulaa ihanasti, mutta harmittaa kyllä, kun Linda toi julkisuuteen syynsä, miksi haluaisi voittaa euroviisut. Tärkeintä vuosikymmeniä hautunut kosto Nygårdille. 

Linda näyttää tunteensa isosti. Hän on kumma kyllä puolustanut aina H. Heffneriä, tämä oli mielestään isällisen auttavainen hänelle ja antoi käsittää ettei ole mitään pahaa sanottavaa miehestä, ahdistelusta ei ole puhunut lainkaan. Koki Heffnerin häntä kunnioittavana, mikä varmasti merkitsee, että Linda on saanut olla ainoastaan se seksikäs mutta lahjakas viulisti yleisölle, ilman mitään pakotetta. Ehkä Heffnerkin huomasi lahjakkuuden ja halusi suojella Lindaa? Arvosti tätä, muut oli seksiä varten.

Vierailija
5772/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epsteinistä Linda ei ole koskaan puhunut mitään.

Vierailija
5773/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että edelleen alastonkuvista moralisoidaan ja lyödään leimaa ihmiseen. Alastomuus ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia ja myös se miten tuo itseään tällä saralla esiin. Linda on upea, lahjakas, moderni ihminen ja toivon Suomelle menestystä. Itse en olisi ehkä leikellyt itseäni niin paljon naamasta, mutta kukin tehkööt kuten itse haluaa eikä asia mulle kuulu. Ja myös Pete tehnyt seksikkyydellään rahaa, mutta en ole nähnyt yhtä ilkeitä kommentteja missään hänestä. On edelleen kaksoistandardit sen suhteen millainen on hyvä nainen ja millainen hyvä mies. Ja kauniita ihmisiä usein mollataan tyhmiksi kun ollaan kateellisia. Kuitenkin tutkimukset sanoo, että itse asiassa kauneus korreloi korkean älykkyyden kanssa eli päinvastoin mitä vuosisatoja on väitetty. 

mikä vertaisarvioitu tukimus sanoo, että kaunous korreoi älykkyyden kansa. ja miten kauneus on noissa tutkimuksissa määritelty ? 

Vierailija
5774/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuten katalla

Vierailija
5775/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänpäiväisestä karsinnasta ainakin Malta ja Tsekki ovat minusta hyviä ja ihmeen aliarvostettuja vedonlyönneissä. Esityksistä en tiedä mitään, koska olen kuunnellut viisuja vain Spotifysta, mutta mielestäni ne kuuluisivat hyvällä livellä ihan kärkikahinoihin. 

Vierailija
5776/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vielä puuttuis.

Ärsyttävää, kun tälle linjalle meni nyt jutut.

Vierailija
5777/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden Nygård-lausuntojen jälkeen katson esitystä ja haastatteluita toisin silmin: Lindalla on kova tarve näyttää. Ihmettelinkin, kun hänellä oli jossain tilaisuudessa ulkona siellä Wienissä näyttävä, punainen todella  piiiitkälaahuksinen mekko kuin ihan oikealla kuningattarella ikään. 

Linda soittaa hienosti ja Pete laulaa ihanasti, mutta harmittaa kyllä, kun Linda toi julkisuuteen syynsä, miksi haluaisi voittaa euroviisut. Tärkeintä vuosikymmeniä hautunut kosto Nygårdille. 

Linda näyttää tunteensa isosti. Hän on kumma kyllä puolustanut aina H. Heffneriä, tämä oli mielestään isällisen auttavainen hänelle ja antoi käsittää ettei ole mitään pahaa sanottavaa miehestä, ahdistelusta ei ole puhunut lainkaan. Koki Heffnerin häntä kunnioittavana, mikä varmasti merkitsee, että Linda on saanut olla ainoastaan se seksikäs mutta lahjakas viulisti yleisölle, ilman mitään pakotetta. Ehkä Heffnerkin huomasi lahjakkuuden ja halusi suojella Lindaa? Arvosti tätä, muut oli seksiä varten.

Näistä nyt ei tiedä. Heffner on saattanut häsiä yhteisymmärryksessä mutta sitten nainen muuttanut mieltään jälkeenpäin. Osa on voinut häsiä hyvällä mielellä mutta kun mitukka alkoi nähnyt tilaisuuden saada julkisuutta ja rahaa. Osa on ehkä yrittänyt reiden kautta saada uusia kuvauksia. Osa on saattanut toimia alunalkaenkin kiristys mielessä. 

Linda on oikeassa kun kertoo asioista vain omasta kokemuksestaan eikä ryhdy veitolana koko naissukupuolen suuvärkiksi. 

Vierailija
5778/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksaisi sulattaa enää yhtään linda-tietoa. Aihe näyttää kiinnostavan vain suomalaisia. Etukäteen kuviteltiin että kaikki ulkkismediat nostavat rouvan menneisyyden etusivulleen ja somessa kuvat ja kommentit leviävät kulovalkean tavoin, mutta niin ei käynyt.

Vierailija
5779/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä nyt ei tiedä. Heffner on saattanut häsiä yhteisymmärryksessä mutta sitten nainen muuttanut mieltään jälkeenpäin. Osa on voinut häsiä hyvällä mielellä mutta kun mitukka alkoi nähnyt tilaisuuden saada julkisuutta ja rahaa. Osa on ehkä yrittänyt reiden kautta saada uusia kuvauksia. Osa on saattanut toimia alunalkaenkin kiristys mielessä. 

Linda on oikeassa kun kertoo asioista vain omasta kokemuksestaan eikä ryhdy veitolana koko naissukupuolen suuvärkiksi. 

”Jos jollakin teistä on omakohtaista kokemusta tai muuten tietoa siitä että Metsäketo on tehnyt jotain rikollista esim. alaikäisten naisten kanssa niin laittakaa mulle yv asap.”, Metsäketo kirjoittaa tiedotteessa.

Kyseinen julkisuuden henkilö on useista tv-ohjelmista ja radiosta tuttu toimittaja-juontaja Maria Veitola.

Vierailija
5780/5852 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda oli jo 27-vuotias julkisuuteen tullessaan. Liian vanha eppille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän