Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi maa puuttuu enää. Georgia. Ja sekin julkaistaan tänään. Apua! Voittaako Suomi? Viisuvuosi on huonoin aikoihin?
Jos voittaa, niin ainoastaan tason heikkouden takia, ite en vielä jaksa uskoa kyllä.
Luojan kiitos ettei se Pikku Kakkonen: Örisevä äijä huojumassa baarijakkaralla päässyt edustamaan.
On se vaan hyvä että pp ja ll laitettin wieniin häviämään.
Vierailija kirjoitti:
Vapise Pete Parkkonen kohta sataa muisteloineen.
Katsokaa miten Tanska nostattaa biisiään alun lantioliikkeellään! Artisti on muuten aika feminiininen.
Ville Valo -look.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Ferton uutta videota katsotaan vuorokaudessa enemmän kuin Ruotsin Systeemiä on katsottu kolmessa vuorokaudessa.
Kyllä. Näin siinä kävi. Alle vuorokaudessa Ferto ohitti katseluissa My systemin neljän vuorokauden katselut.
Siellä on ollut koko Kreikan kansa klikkailemassa AI videota.
En ole kreikkalainen, mutta olen katsonut videon aika monta kertaa ja aion katsoa vielä muutaman kerran.
Olin kuullut vain Suomen biisin, ja äsken kuuntelin Kreikan ja Ruotsin biisit. Kyllä Suomi näistä oli paras. Tuleeko tänä vuonna heikko tasoinen viisuvuosi? Pitää tänään vielä kuunnella muitakin, kaikkea en jaksa kerralla.
Kuuntelin tähän mennessä valitut kappaleet. Tulipa hämmentynyt olo. Ihan kuin nämä biisit olisi kuullut lukuisia kertoja ennenkin. Hyvin geneerinen kattaus, jonka kuunneltuaan ei yhtään ihmettele, miksi Peten ja Lindan biisi on vedonlyöntitoimistojen suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tähän mennessä valitut kappaleet. Tulipa hämmentynyt olo. Ihan kuin nämä biisit olisi kuullut lukuisia kertoja ennenkin. Hyvin geneerinen kattaus, jonka kuunneltuaan ei yhtään ihmettele, miksi Peten ja Lindan biisi on vedonlyöntitoimistojen suosikki.
Samaan kastiin menee peten ja lindan biisi, on kuultu ennenkin.
Siksi australian biisi vaikuttaa raikkaalta niiden joukossa.
Suomi voittaa. En ole parempaakaan viisua kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voittaa. En ole parempaakaan viisua kuullut.
Esimerkiksi nämä: Italia, Kreikka ja Israel.
Ihmettelin ruotsin valintaa.Mielestäni siellä oli parempiakin. Se palomies bändi ja Robin Bettsson.
Ei ole suomea parempia. Tanska on ihan mielenkiintoinen mutten usko siihen. Australia voi olla se joka kisaa suomen kanssa voitosta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suomea parempia. Tanska on ihan mielenkiintoinen mutten usko siihen. Australia voi olla se joka kisaa suomen kanssa voitosta?
Tuskin. Yli 60-vuotiaat äänestää Italiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eclipse ei ole herättänyt suurempaa villitystä edes Australiassa, joten vaikea nähdä sitä nousemassa Euroviisuvoittoon.
Minua jotenkin ärsyttää se Ruotsin Felicia sen ihme maskinsa kanssa. Mikä siinä on ideana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eclipse ei ole herättänyt suurempaa villitystä edes Australiassa, joten vaikea nähdä sitä nousemassa Euroviisuvoittoon.
Valitettavasti eurooppalaiset ei taida Australiaa äänestää. Pelkillä tuomariäänillä ei voi voittaa. Biisi on joka tapauksessa mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin ärsyttää se Ruotsin Felicia sen ihme maskinsa kanssa. Mikä siinä on ideana?
Meidänkin ainoat Euroviisuvoittajat esiintyi maskeissa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australia on ainut popballadi kärkikahinoissa, se on sen vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en jaksanut kuunnella Australian biisiä loppuun. Delta on upea laulaja ja soittaja, mutta ei vaan ole biisi mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisten tilanteiden pelko. Nykynuoriso ei onneksi jätä tekemästä, vaan keksivät keinot olla ja elää pelkojen kanssa. Nähtäväksi kuitenkin jää, miten yleisö suhtautuu.
En tajua, että miksi Norja on niin alhaalla ennusteissa.
Hyvä kappale ja hyvä laulaja. Ainakin parempi kuin Kreikka.
Siellä on ollut koko Kreikan kansa klikkailemassa AI videota.