Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Kommentit (533)
Oijoi.
Odotan jännityksellä Tsekin liveä! Siinä voisi olla musta hevonen.
Australian biisi kuulostaa niin tylsältä. 20 vuotta myöhässä tms.
Kreikan on ihan päälleleikattu vitsi. Toki on brittien kanssa ainut ns "huumoribiisi" niin saa tietyn porukan äänet. Itseeni ei iske yhtään.
Osasta on vaan musavideo... niin sinänsä vähän vaikea sanoa mitään ihan varmaa.
Jostain katson liven. Ja olen naah. Sitten katson musavideon ja uppoaa. Jopa Albanian musavideo..
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, toivon että et Suomi voittaa,jotenkintuntuu vaan että tanska tai Kreikka voittaa! Tai australia
Minä kumminkin olen 95% varma että ollaan viiden parhaan joukossa. Kolmas sijakin olisi fine🤔
Vierailija kirjoitti:
Australian biisi kuulostaa niin tylsältä. 20 vuotta myöhässä tms.
Kreikan on ihan päälleleikattu vitsi. Toki on brittien kanssa ainut ns "huumoribiisi" niin saa tietyn porukan äänet. Itseeni ei iske yhtään.
Osasta on vaan musavideo... niin sinänsä vähän vaikea sanoa mitään ihan varmaa.
Jostain katson liven. Ja olen naah. Sitten katson musavideon ja uppoaa. Jopa Albanian musavideo..
Unohdin armenian biisi. Se kilpailee kreikan kanssa. Samantyylinen.
Ei mikään kreikka voita. Se tuomaristolta tuskin saa pisteitä..
Eikä australia.
Voisin löydä vaikka satasen vetoa ettei voita kreikka eikä aussit. Tai tonnin.
Näin päin ei vaan voi veikata.
Ja vaikka Tanskasta tykkään itse en näe voittajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, toivon että et Suomi voittaa,jotenkintuntuu vaan että tanska tai Kreikka voittaa! Tai australia
Minä kumminkin olen 95% varma että ollaan viiden parhaan joukossa. Kolmas sijakin olisi fine🤔
No ei olla. Viisi on huono ja kyykkyviululla ei pitkälle pötkitä euroviisuissa.
Jotakin arvokkuutta ja itsekunnioitusta on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin ärsyttää se Ruotsin Felicia sen ihme maskinsa kanssa. Mikä siinä on ideana?
Sosiaalisten tilanteiden pelko. Nykynuoriso ei onneksi jätä tekemästä, vaan keksivät keinot olla ja elää pelkojen kanssa. Nähtäväksi kuitenkin jää, miten yleisö suhtautuu.
Pelot on nyt must to be. Hekin joita ei oikeasti pelota, haluavat maskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun TOP 5
1. Liekittäjä Linda ja Pete
2. Itävallan Cosmoto Moto
3. Tanskan Twink
4. Italian Isäpappa
5. Britannian Koneeton laskija
Bangaranga ja Ferto molemmat kaatuvat kertosäkeisiin. Biisien alut lupasivat parempaa.
Saksan Fire tarjoilee tänä vuonna sen mitä Puolan Solo joskus yritti!
Katsoin ja kuuntelin Saksan biisin kerran ja esityksestä jäi mieleen lähes nolon vanhanaikainen tekele. Olen laittanut arvioksi kuitenkin 3-, joten kaipa laulaja osasi asiansa. Mitään itse biisistä ei jäänyt mieleen. Puolan Solo tuli kuitenkin muistaakseni seitsemänneksi, ja siihen ei tuolla esityksellä ole mitään asiaa. Ei taida mahtua edes 10 parhaan joukkoon, ellei esitys muutu huimasti. Jäi esityksestä enemmänkin mieleen Irlannin (tai Norjan) Emmy Laika-koirineen ja pääsikö se edes finaaliin?
Aloitin biisien kuuntelun toisen kierroksen ja 10 biisiä kuunneltuani Armenia yllättäen johtaan pisteillä 3,5. Mutta seuraavaksi kuunteluvuorossa on Tanska ja tiedän, että se yltää ainakin neloseen ellei yli, joten pitkään tuo Armenia ei johda.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin biisien kuuntelun toisen kierroksen ja 10 biisiä kuunneltuani Armenia yllättäen johtaan pisteillä 3,5. Mutta seuraavaksi kuunteluvuorossa on Tanska ja tiedän, että se yltää ainakin neloseen ellei yli, joten pitkään tuo Armenia ei johda.
Armenian biisihän on energiabängeri ja video todella hyvä. Saksasta kuulin semmoisia huhuja, että lavashow pistetään uusiksi.
Hitto toi Viron biisi on huono. Tuntuu koko esitys jostain vuodelta 2003 ja asut. Huh huh....
Eniten harmittaa, että Virolla olisi ollut ihan kivoja vaihtoehtoja, jotka olisivat voineet päästä finaaliin. Nyt tipahtavat semifinaalissa - tai ainakin pitäisi, kun biisi on todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä vaikka joku yllättävä voittaa, Joku Montenegro tai Latvia tänä vuonna :D
Serbia tai Bulgaria, jossei Suomi (mikä tuntuisi kyllä olevan edelleen ankarasta dissauksesta päätelleen monelle yllätys, ehkä sitten jopa Petteri Orpollekin).
-winner-
Saataisiinkohan vuoden päästä upea Cimberly Wanyonyi edustamaan Suomea, onhan hän kaiken hyvän lisäksi suomalainen äitinsä puolelta. Miten Ruotsi ei ymmärtänyt lähettää tätä voimakasäänistä, uskomatonta säteilevää energiapakkausta euroviisuihin. Lisäksi hänessä oli sellaista eleganssia ettei pitkiin aikoihin. Eternity on täydellinen bangeri, tuli vanhat hyvät ajat mieleen kun ei sekoitettu politiikkaa ja seksuaalisia suuntautumisia esityksen tueksi.
En pidä Suomen euroviisusta, mutta yritin katsoa sen ulkomaalaisena, joka ei ymmärrä sanoja.
Mielestäni lopussa, Peten lauluun tarvitaan enemmän tunnetta ja tuskaa lauluun. Vähän jopa karjumista.
Lindan viulu on kyllä hyvän kuuloinen, mutta jotenkin sekasoppa rytmi yms.