Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän miestäni huomenna.

Vierailija
28.04.2007 |

En olisi koskaan uskonut itsestäni. Olen aina ajatellut, että jos suhde on kunnossa, ei kummallakaan ole tarvetta vilkuilla muita. Meidän suhde on kunnossa, tai oli, kunnes tapasin vuoden alussa erään miehen työn merkeissä ja se oli kuin salamanisku. Kuulostaa kliseiseltä Hollywood-leffalta, mutta se vaan tapahtui. Kun katseemme kohtasivat niin kipinät sinkoili. En oikeasti voi sille mitään. Tunne vie minua. Tiedän, että pettäminen on väärin, mutta en voi estää itseäni menemästä huomenna hänen luokseen.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toivottavasti edessä yhtä euforiset ajat. Huomenna kellistän ukkomiehen, jonka olen saanut jo aivan ihastuksiin. EN haluaisi että hän on naimisissa, mutta minkäs sille voi kun on.

Vierailija
2/83 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu olltu joskus mulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SÄHÄN SE TÄÄLÄ RIEHUT JA TUNTUU OLEVAN KUNNOLLA KARVAT PYSTYSSÄ-MUT HEI PIRISTÄ MEITÄ OMALLA TYHMYYDELLÄS JOOKO??OLLAAN BAARIIN MENOS NIIN HALUTTAS KUNNON NAURUT ENNEN LÄHTÖÄ

Vierailija
4/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät sulle! Onnea ja hyvää mieltä miehenkin puolesta!

Vierailija
5/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei Rakastu / Ihastu toiseen jollei ole " antanut lupaa" siihen itselleen. Eli joku mättää parisuhteessa jos toisen maatkaan lähtee!

Vierailija
6/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin teen, tiedän sen. Vaan se ei haittaa, mitä ihmettelen. Sen kuuluisi haitata, mutta tunne on niin vahva.

AP

Vierailija
7/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitat siis valhellisen kaksoiselämän; jatkat kenties muutaman kuukauden, ehkä pari vuotta, HYI SAATANA!

Vierailija:

En olisi koskaan uskonut itsestäni. Olen aina ajatellut, että jos suhde on kunnossa, ei kummallakaan ole tarvetta vilkuilla muita. Meidän suhde on kunnossa, tai oli, kunnes tapasin vuoden alussa erään miehen työn merkeissä ja se oli kuin salamanisku. Kuulostaa kliseiseltä Hollywood-leffalta, mutta se vaan tapahtui. Kun katseemme kohtasivat niin kipinät sinkoili. En oikeasti voi sille mitään. Tunne vie minua. Tiedän, että pettäminen on väärin, mutta en voi estää itseäni menemästä huomenna hänen luokseen.

Vierailija
8/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastua/rakastua toiseen.

Minun avioliitossani ei mätä mikään. Silti ihastuin. En tiedä, hallitseeko sydän vai aivot, vai kenties alapää ja vietit nyt minua.

AP

Vierailija:

Ihminen ei Rakastu / Ihastu toiseen jollei ole " antanut lupaa" siihen itselleen. Eli joku mättää parisuhteessa jos toisen maatkaan lähtee!

Vierailija
9/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun " heräät" niin ohimenevää himoa vaan kaikki-ja sit ihmettelet et oliks kaikki sen arvosta?

Vierailija
10/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain olla selkärankaa laittaa vanha suhde pois ja keskittyä uuteen tai jättää uusi väliin. Käyttäydy siten kun toivoisit itsellesi oltavan. Älä ole lumppu-pettäjä-vosu. Rehellisesti kaikki on kauniimpaa. Toivon että sinulla on selkärankaa toimia oikein. Kaikki paha tulee lopulta takaisin, niin kuin hyväkin.

Vierailija
11/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mut kun " heräät" niin ohimenevää himoa vaan kaikki-ja sit ihmettelet et oliks kaikki sen arvosta?

Vierailija
12/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et kuitenkaan halua. Ihminen voi aina valita. Jos sinua ei veitsi kurkulla tämän miehen luo haeta, on valinta sinun. Itse sinä päätät, mitä teet ja mitkä asiat sinulle ovat tärkeimpiä. Mitä ilmeisimmin olet nyt asettanut tämän seikkailun kaiken muun edelle. Fine, tee niin, mutta älä tule tänne väittämään, ettet muka voi itsellesi mitään! Tunteille ei aina voi mitään, mutta se miten toimit niiden tunteiden suhteen on täysin sinun oma valintasi ja sinun on siitä sitten myös vastuu kannettava. Pidä nyt edes pettämisesi sitten omassa tiedossasi äläkä kaada huonoa omaatuntoasi myöhemmin miehesi niskaan.

T. Itsekin kertaalleen pettänyt

Vierailija
13/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen mättämisen parisuhteessa tarvitse olla sen kummempaa, ku hieman hiljaisempi vaihe tai jotain muuta pientä, nahinaa tai jtn. Lupa itselleen on Niin helppo antaa..

Vierailija
14/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä kehkeytyy jotain, niin jätän mieheni. Saatan jättää vaikka ei kehkeytyisikään, vaikka meillä ei ole oikeastaan lainkaan ongelmia. Ajattelen tätä toista 24/7. Näen hänestä unia. En saa pois mielestä, olen kyllä yrittänyt. Mitään emme ole vielä tehneet, emme ole ylittäneet rajaa. Olemme keskustelleet, ja molempien päässä soi enkelkuoro kun ensimmäisen kerran tapasimme. Tuli tunne, että tuo minun on saatava.

AP

Vierailija
15/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sun ei ole pakko. Tähänkin asti olet ihan hyvin elänyt ilman häntä. Jos jotain teet, teet sen omasta halustasi, et pakosta. Toivon, että ymmärrät tämän eron ja lopetat pakko-sanan käyttämisen.

T. " Vahingosta" (niin minäkin sitä itselleni silloin selitin) viisastunut 14

Vierailija
16/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ap, mutta hieman samanlaisessa tilanteessa ollut (liitto oli paska ja ihastuin toiseen, lähdin toisen matkaan ENKÄ OLE KATUNUT vaikka se kestikin vain hetken pienen)-

Vierailija
17/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana koti, yritys, mies, lapset. Ei ollut vain saanut ioa O:ta ennen tätä miestä. Jätti " pörrön" huumassa kaiken. Myöhemmin mies paljastui psy. ongelmaiseksi vaurioituneeksi ihmiseksi ja nyt tällä ei ole mitään muuta kuin palaneita siltoja. Kaikki meni. Kaikki.

Vierailija
18/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen on huora ja mies huoripukki.

Vierailija
19/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin teet tuollaisen päätöksen, joka tulee väistämättä vaikuttamaan teidän kaikkien elämään, olisi jatko sitten mikä hyvänsä. Sinuna ajattelisin nyt ennen kaikkea lapsia ja laittaisin heidät etusijalle. Yritä " löytää" miehesi uudelleen, niin ehkä ihastuksesi tuohon toiseen häviää. Kohtele toisia niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
20/83 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oman nautintosi vietävissä. Sulle ei vissiin oo mitään väliä sillä, miten lapsesi tulevat tilanteesta kärsimään? Tai miehesi? Käsittämättömän kamala ihminen, ei voi muuta sanoa.

Tuollaiselle ihmiselle olis aivan oikein, et sulta kuolis sekä mies, että lapset vaikka kolarissa, sillä aikaa kun oot sen toisen äijän kanssa huoraamassa. Se vois vähän ehkä herätellä sun kaltaista tunteetonta huoraa. Sitä kuolemaa ei toki pidä toivoa oikeesti, mut vain niiden miehen ja lasten takia. Tai miehen, joka ehkä ei pääsis taivaaseen, lapsille oliskin varmaan parempi kuolla ja päästä taivaaseen, kuin jatkaa elämää tuollaisen äidin kanssa.