Miksi vauva-arjesta maalataan kuva ihanana aikana, vaikka oikeasti se on
... uuvuttavaa ja sottaista. Univaje, koti kaaoksessa, jatkuva huoli jne jne. Ja sitten somessa ollaan "onnesta sekaisin". Miksi ei voi vaan olla totuudenmukainen? Miksi pitää kaunistella ja esittää että kaikki on ihanaa ja ruusunpunaista? En ymmärrä.
Kommentit (70)
Jaaaaa taas tuo lainaus ominaisuus ei toimi.... meni munkin viesti harmaaseen laatikkoon.
Asenne kysymys. Jos aattelet että se on kivaa niin se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on lapseton ja provosoi keskustelua, mihin hänellä ei ole oikeasti mitään kosketusta.
Lapsettomuus nopeuttaa vanhenemista ja lisää syöpiä naisilla. Tällä evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Aihettakoon vaikka syöpää niin. SULLE EI KUULU VITTUAKAAN KUKA TEKEE JA MIKSI TAI EI TEE...EI KUKAAN VIISAS TEE SUOMEN KÖYHTEEN LAPSIA KÄRSIMÄÄN. 😝😝😝😝😝😝😝😝😝
Äläpäs huuda. Ihmisillä saa olla erilaisia mielipiteitä, eikä niistä tarvitse suuttua.
Tästäkään aiheesta on turhaa raivota, koska jokaisella kuitenkin on se oma mielipide ja ihmiset elää aika erilaisissa elämäntilanteissa.
Suomessa suurin osa lapsista elää todella yltäkylläistä elämää, mutta jos itse tietää, että oma lapsi eläisi köyhyydessä ja kurjuudessa parastahan se silloin on jättää tekemättä. Siinä kohtaa hyvin järkevä päätös.
Mutta jos sinulla on hyvät mahdollisuudet elättää lapsesi ja sinulla on kärsivällisyyttä, että raivoa pienistä, voi hyvinkin sen lapsen tehdä jos haluaa.
Itse olen nauttinut lapsien vauva-ajasta ja koko siitä ajasta, jonka he tässä lapsuudenkodissaan viettivät. Ovat nyt jo aikuisia ja rakkainta mitä minulla on, tietenkin.
Ei eletty köyhyydessä jos ei nyt pyöritty rahoissakaan, mutta ei me kyllä kärsitty. Oli ihanaa aikaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Se on myös valheellista niitä kohtaan, jotka vasta suunnittelevat lasten hankkimista.
Tuskin vastuullisten aikuisten lapsenteko-aikeet somesta alkunsa saavat.
Ei saa. Järkevät katsoo on varaa tehdä lasta niin että itsekin nauttii tästä elämästä.. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Meillä oli tarkoitus tehdä lapsia kun saatu maksettua opintovelat ja asunto. Nyt ei voi kuvitellakaan että tähän köyhyyteen leikatut voi tehdä. Me suomalaiset olemme joutuneet TARKKAILULUOKALLE. 👹👹👹
Tämän takia järkevät vanhemmat eivät tee lapsia kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Siihen kivaan ei ole varaa kaikilla suomalaisilla.... siksi niin vähän syntyy lapsia. Pitää olla varaa ne elättää ja koluttaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen kivaan ei ole varaa kaikilla suomalaisilla.... siksi niin vähän syntyy lapsia. Pitää olla varaa ne elättää ja koluttaa .
No, Purran persut voivat tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää. 🤭
Kaikilla ei ole kuten ap valittaa. Meillä on aina vallinnut yleinen järjestys. Kaikki vauvat ei valvota yöllä. Meidän esikoinen lopetti yö syönnin 6viikon ikäisenä. 22.30 nukahti rinnalle ja viiden aikaan aamulla seuraavan kerran heräsi. Hyvin sai nukuttua. Nuorimmainen alkuun herätteli yöllä. Aika nopeasti häneltäkin jäi yö syönnit pois. Olen saanut myös levätä päivällä. Omaa tyhmyyttä, jos en tilaisuutta käyttänyt hyväksi.
Ei näillä monilla lapsien teko aloituksilla KUKAAN ALA TEKEMÄÄN LAPSIA TIETENKÄÄN.. kaikki on päällekkäisleikkattu ja jatkuvasti menee työpaikat alta.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Purra maalasi tänne olot että fiksut ei tee lapsia kärsimään. Aamen.