Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen mielipide SDP kohusta

Vierailija
30.01.2026 |

Mun rehellinen mielipide SDP:n kohusta, Tytistä ja koko sirkuksesta on se, että mua ei voisi äänestäjänä vähempää kiinnostaa. 

Se mitä hallitus on saanut aikaan: massatyöttömyys, köyhien kurittaminen, veroale rikkaille, toimeentulotuki asiakkaiden nöyryytys, lapsiperheköyhyyden huima kasvaminen, työelämän muuttaminen työnantajalle kohtuuttoman suotuisaksi, ja lopulta, valtionvelan hillitön kasvu, on mulle liikaa, 

Mikään puolue ei voi hoitaa asioita huonommin kuin hallitus. Koko Tytti kohu on heikolla pohjalla, eikä edes luultavasti totta. 

Puhumattakaan siitä, että persut ottivat Rydmanin ministeriksi. Se kertoo, ettei heitä kiinnosta tyttöjen ahdistelu pätkääkään. Pelkkiä opportunisteja. 

Joten ei kiinnosta. Mä haluan tähän maahan inhimillisyyttä ja töitä. Piste! 

Kommentit (208)

Vierailija
161/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän SDP:tä ja suosittelen kavereillenikin, ettei nykyhallitus toistu.

Vierailija
162/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti Tuppurainen ei taida saada kullia useinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan puhdasta kultaa, että itseään aiempina ihmisinä pitävien paskat levitetään nyt kansan silmille. Ehkä viidaimiwm äänestäjien silmät vihdoin avautuvat näkemään, millaisia käärmeitä nuo hyveellisinä itseään pitävät käärmeet ovat 

Vierailija
164/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit rehellistä mielipidettä

Kun persut sekaantui silmienvääntelyn tehneen missin kohukuvaan alkoi demarit paukuttamaan vimmalla, vaadittiin anteeksipyyntöä ja demarit soitteli pitkin maailmaa ja jakoi tätä ilosanomaa.  Suomen mainehaitta muka, sysättiin persujen syyksi!!  Kaiken tavoite oli, että persujen maine kärsii.

Nyt demukat on pinteessä. Huutaako ja vaatiiko persut kitapurje pitkällä jotain. Vaatiiko persut kamelilta anteeksipyyntöä uudelleen ja uudelleen? Vaatiiko persut kamelin irtisanoutumista?

Persut eivät kiusaa demuja, mutta demukat kiusaa persuja.

SDP sai mitä ansaitsi ja ihan itse saivat sotkunsa aikaan! En mitään sääliä demuttajia kohtaan.

Vierailija
165/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan puhdasta kultaa, että itseään aiempina ihmisinä pitävien paskat levitetään nyt kansan silmille. Ehkä viidaimiwm äänestäjien silmät vihdoin avautuvat näkemään, millaisia käärmeitä nuo hyveellisinä itseään pitävät käärmeet ovat 

Oleellista tässä onkin se omahyväinen asenne, millä puolueet ovat asettautuneet muun yhteiskunnan yläpuolelle.

Vierailija
166/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ap:lla mieleen, mitä kertoo demarien arvomaailmasta se, että heillä on erittäin julmasta elöinkidutulsesta tuomittu henkilö puoluesihteerinä? Tai Espoon valtuustossa istuu lapsen  pahoinpitelystä tuomittu  henkilö. 

Tämä taloustilanne ei ole persujen syytä, rahat ovat totaalisen  loppu koska  niitä on jaettu leväperäisesti vuositolkulla kaikenlaisiin tukiin, ihmisiä makuutettu sohville puhumattakaan matutuksesta, joka vie miljardeja. Edellinen hallitus teki niin hirveätä velkaa että sitä maksetaan kauan. Ja btw, demait vastustavat kaikkia m-muuttoa hillitseviä aloitteita, joita persut tekevät. Joka ikistä. Sosialismin tie on tuhon tie.  Aina.

Edellinen hallitus oli kauhea. Ei koskaan enää.

Vierailija
167/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 😳?

Vierailija
168/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit rehellistä mielipidettä

Kun persut sekaantui silmienvääntelyn tehneen missin kohukuvaan alkoi demarit paukuttamaan vimmalla, vaadittiin anteeksipyyntöä ja demarit soitteli pitkin maailmaa ja jakoi tätä ilosanomaa.  Suomen mainehaitta muka, sysättiin persujen syyksi!!  Kaiken tavoite oli, että persujen maine kärsii.

Nyt demukat on pinteessä. Huutaako ja vaatiiko persut kitapurje pitkällä jotain. Vaatiiko persut kamelilta anteeksipyyntöä uudelleen ja uudelleen? Vaatiiko persut kamelin irtisanoutumista?

Persut eivät kiusaa demuja, mutta demukat kiusaa persuja.

SDP sai mitä ansaitsi ja ihan itse saivat sotkunsa aikaan! En mitään sääliä demuttajia kohtaan.

Niinpä. Tällaisissa tilanteissa totuus tulee hyvin selkeästi esiin. Vasemmistoon ajautuu eniten koulukiusaajia ja itseään parempina ihmisinä pitäviä narsisteja, se on huomattu aivan omalla työpaikallakin. Pelottavaa ja kuvottavaa porukkaa kaiken tuon ulkoisen hyvesignalointinsa takana. 

Vierailija
169/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän SDP tekee asioille? Se ei tule perumaan leikkauksia, ei työelämän uudistuksia jne. Päinvastoin, sillä on kirittävää miljardien edestä valtion velkaa, minkä osaltaan taakseen jätti. 

-SDP on valmis miljardien eurojen sopeutuksiin, jos se on seuraavassa hallituksessa, puolueen puheenjohtaja Antti Lindtman sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa. 

Sopeutukset tarkoittavat käytännössä leikkauksia ja veronkiristyksiä.

- Tällä hetkellä näyttää, että ensi vaalikaudella odottaa miljardiluokan urakka, ja siihen mekin valmistaudumme, Lindtman sanoi. 

Vierailija
170/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:n kameli pajatti ja paheksui kaula punaisena kuinka Kaisa Juuso palkkasi avustajakseen oman poikansa!

On käynyt ilmi, että Kamelin oma tytär on hänen avustajansa, siitä ei vain huudella! Kuinka hitossa se eukko kehtaa! 

Vierailija
171/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalta voi lukea miten demarit (ja vasurit) puhuvat ei-vasemmistolaisista ihmisistä, ja on helppo uskoa demarijohdosta kaikki ja vielä paljon enemmän, kuin nyt kelluvat pökäleet. 

Naulan kantaan. Hyvesignaloijien ylimielisyys on kammottavaa ja hyvin, hyvin narsistista käytöstä. Se tulee esiin tälläkin palstalla jatkuvasti. 

Ja on upeaa, että demareiden kuona tulee nyt esiin, moraalisten tekopyhimysyen jalusta huojuu jo. 

Vierailija
172/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kyseinen eukko kovin suulas ja teräväkielinen julkisissa istunnoissakin eduskuntatalossa niin miksi ei suljettujen ovien takana omille alamaisilleen.

Vierailija
173/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 😳?

Hän jakaa demareiden arvomaailman eli narsismin, hyvesignaloinnin, kaksinaamaisuuden, Suomen tuhoamisen m-muutolla sekä hyväksyy eläinkidutuksen. Täydellinen demarien kannattaja siis. 

Vierailija
174/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan iso kohu huutamisesta. Entä miesten seksuaalinen ahdistelu? Jäi paljon vähemmälle ja miksi ihmeessä kun on vakavampi teko? Tämä asia on selvityksessä joten lopetetaan turhan jauhaminen ja seurataan tilannetta. Tosiasiassa epäilen ettei Tytti ole edes syyllistynyt näihin.

Tosiasia uskon että huomiota yritetään kiinnittää SDP: hen koska ovat kannatus luvuissa johdossa.  Ei kestä sitä ja mustamaalata. Näitä mustamaalaajia löytyy aina, on niin paljon pahoja ja katkeria ihmisiä. Huomiota taas vaatisi hallituksen toimet, ovat paskoneet kaiken! 

Vierailija
175/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän SDP tekee asioille? Se ei tule perumaan leikkauksia, ei työelämän uudistuksia jne. Päinvastoin, sillä on kirittävää miljardien edestä valtion velkaa, minkä osaltaan taakseen jätti. 

-SDP on valmis miljardien eurojen sopeutuksiin, jos se on seuraavassa hallituksessa, puolueen puheenjohtaja Antti Lindtman sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa. 

- Tällä hetkellä näyttää, että ensi vaalikaudella odottaa miljardiluokan urakka, ja siihen mekin valmistaudumme, Lindtman sanoi. 

Eli, säästöt jatkuu ja sakset naksuu. Antti kuitenkin lupaa kaikkea muuta, kunnes äänestäjät ovat antaneet SDP:lle äänensä ja PUFF  säästöt jatkuu ja sakset naksuu! 

Vierailija
176/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en äänestä kissojenrääkkäyspuolue SDP:tä,  jotta edellinen hallitus ei toistu.

Vierailija
177/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämähän se, sosialismin virheitä ei voi korjata sosialismilla. Demarit ovat samojen juurisyiden ääressä kuin kaikki muutkin, Suomessa on liian heikko yksityinen sektori. Se ei tuota tarpeeksi hyvinvointia, eikä myöskään pysty toimimaan nettomaksajana massiiviselle julkiselle sektorille. 

Vasemmistolla ei ole mitään omaa lääkettä tilanteen parantamiseksi. Pelkkää suunsoittoa

Vierailija
178/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan iso kohu huutamisesta. Entä miesten seksuaalinen ahdistelu? Jäi paljon vähemmälle ja miksi ihmeessä kun on vakavampi teko? Tämä asia on selvityksessä joten lopetetaan turhan jauhaminen ja seurataan tilannetta. Tosiasiassa epäilen ettei Tytti ole edes syyllistynyt näihin.

Tosiasia uskon että huomiota yritetään kiinnittää SDP: hen koska ovat kannatus luvuissa johdossa.  Ei kestä sitä ja mustamaalata. Näitä mustamaalaajia löytyy aina, on niin paljon pahoja ja katkeria ihmisiä. Huomiota taas vaatisi hallituksen toimet, ovat paskoneet kaiken! 

Ei se, että sulta on leikattu joutilas 20e ole mitään koko maailman paskomista. Vähän suhteellisuudentajua nyt.

Vierailija
179/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemattomia lauseita punakuningattarilta: 

"Raskas on se pää jota kruunu painaa" 

"Minäkin tarvitsen elämääni iloa ja valoa, boom boom boomerit get over it"

Minäkin olen vain ihminen, yhyyy. 

Pulleaposkinen tyttö  sanoo: Nyt ei ole oikea aika lähteä mökille!

Vierailija
180/208 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan äänestänyt sdp:tä enkä aio äänestää. Tekopyhyys niillä alkaa rakoilla ja totuus kuulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme