Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
SAATANALLINEN KYLMYYS!!!!!🥶🧊
30.01.2026 |
En oo eläessäni nähny pääkaupunkiseudulla näitä lukemia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään miksi suomalaiset lihoaa. Hullukaan ei mene ulos.
Parhaitenhan sitä laihtuisi ulkoilemalla pakkasessa, energiaa kuluu liikkumiseen ja ihan omaan lämpimänä pysymiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sanoa saatanallinen kylmyys koska saatana on piru helvetissä ja siellä on helvetin kuuma. Täällä meillä voi olla vaikka vetun kylmä.
Kylmä kuin rysyn taivaassa?
Kylymä ku ryssänhelvetissä
Alue: Aihe vapaa
Lihoo, ei lihoaa.