Lisa, 52, rakastui nuorempaan afrikkalaismieheen Nigeriassa vastassa oli odottamaton näky: En tiedä, mitä tehdä
olikohan se uskomaton näky musta mamba?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3bafdfa0-699e-4da1-858e-b314b9f…
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Se nainen on naimisissa naisen kanssa ja salaa sen.
Ihan sekaisin koko nainen kyllä se jostakin kertaa 5 kertaa naimisissa miehen kanssa, nyt naimisissa naisen kanssa ja sit vielä rakastuu ulkomaalaiseen mieheen joka kosii heti ensi näkemältä, toi nainen on ihan sekaisin ja sen kyllä huomaa kun lukee tuota juttua.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat vastenmielisiä tyyppejä. Nigerialainen rattopoika ja vanha lehmä 🤮
Ja vieläpä 5 kertaa naimisissa ollut miesten kanssa ja nyt vielä naisen ja sit vielä salannut sen:D kyllä on pojalla shokki yllätys jos nyt ajattelee tuosta naisesta mukamas "elämänkumppania" Nigeriassahan lesbous on yhtäkuin kuolemansynti ja nainen joka ollut monta kertaa naimisissa pidetään h""suna ja huonona naisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hölmömpää hölmöä kuin wanha hölmö!
"rakastui"? Kuka näitä oikeasti katsoo?
Mun kävi niin sääliksi sitä sen tytärtä kun katsoin tutustumisjakson. Joutunut vaihtamaan koulua jotain 12 vai 15 kertaako se oli, kun aina on muutettu mamman uuden poikkiksen tai tyttiksen perässä jonnekin h evo n v i t tuun.
Miten voi ihminen edes olla noin itsekäs kuin tuo Lisa?
Vierailija kirjoitti:
"rakastui"? Kuka näitä oikeasti katsoo?
Katsoin joskus. Hyvää aivojennollausta.
" En voi edes uskoa, että olen täällä. Olen tuntenut Danielin noin 10 minuutin ajan kasvotusten ja olen jo kihloissa."
Kihloissa toisaalla, naimisissa muualla. V...u mikä idiootti. senkin lisäksi, että uskottelee itselleen, että 14 vuotta nuorempi köyhä afrikkalainen mies on elämänsä kuudes tosirakkaus, eikä toki havittele green cardia.
Vierailija kirjoitti:
Lisa ei ole kertonut miehelle kaikkea menneisyydestään. Hän on esimerkiksi ollut viisi kertaa naimisissa. Hän on kertonut aiemmin, että kaikista hänen miespuolisista seksikumppaneistaan on tullut myös hänen aviopuolisojaan.
Sen jälkeen päätin, että minä olen lesbo. Kuluneet 21 vuotta olen ollut vain naisten kanssa. Mutta sitten rakastuin Danieliin, nigerialaiseen hullaantunut Lisa hehkuttaa.
Lisäksi hän on edelleen naimisissa naisen kanssa.
Kun Lisa saapui ensimmäistä kertaa Nigeriaan ja tapaamaan Danielia, Lisaa oli vastassa odottamaton näky.
Daniel polvistuu Lisan eteen jo lähes välittömästi lentokentällä.
Voi hyvä luoja, tulin tänne kosintaa varten, mutta en odottanut sen tapahtuvan ensimmäisten 10 minuutin aikana. Minulla on niin paljon muita ajatuksia päässäni, Lisa päivittelee kameroille.
Mikähän menneisyys sulholla on🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun kävi niin sääliksi sitä sen tytärtä kun katsoin tutustumisjakson. Joutunut vaihtamaan koulua jotain 12 vai 15 kertaako se oli, kun aina on muutettu mamman uuden poikkiksen tai tyttiksen perässä jonnekin h evo n v i t tuun.
Näitten omien himojen perässä roikkuvia ja meneviä löytyy valitettavasti molemmista sukupuolista, lapset on toissijaisia ja oletetaan että lapset hyväksyy TAAS kerran uuden elämäntilanteen, vanhemman itsekkyys ja oma himo merkkaa enemmän kuin lapsen hyvinvointi ja tarpeet, valitettavasti Suomessakin aika paljon tälläistä että vanhemmat/vanhempi vaihtaa jatkuvasti kumppania ja lapsi vaan roikkuu siinä perässä:(
Nää Lisat on samaa kastia kuin Aasiassa matkaavat möhömaha ukkelit 🤢
Vierailija kirjoitti:
Taas juttu mielisairaasta jota Iltalehti julkaisee, siis toi nainen on ihan osastoa pakkopaita päälle😂
Se on tv-ohjelma Jenkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Nää Lisat on samaa kastia kuin Aasiassa matkaavat möhömaha ukkelit 🤢
Mihin kastiin laitat Aasiassa matkaavat fitit nuoret eurooppalaiset miehet. Heitä näkyy täällä aika paljon siron ja viehettävän aasialaisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Lesbostakin tulee hetero kun saa aitoa penistä.
Miehistäkin tulee homoja kun saa aitoa penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitten omien himojen perässä roikkuvia ja meneviä löytyy valitettavasti molemmista sukupuolista, lapset on toissijaisia ja oletetaan että lapset hyväksyy TAAS kerran uuden elämäntilanteen, vanhemman itsekkyys ja oma himo merkkaa enemmän kuin lapsen hyvinvointi ja tarpeet, valitettavasti Suomessakin aika paljon tälläistä että vanhemmat/vanhempi vaihtaa jatkuvasti kumppania ja lapsi vaan roikkuu siinä perässä:(
Tuttavapiirissäni on yh äiti jolla 3 lasta ja kaikki eri miehille, oli eronnut 2 kuukautta sitten edellisestä kumppanistaan kun alkoi seurustelemaan mun miespuolisen kaverin kanssa, oli kontrolloiva ja mutasukkainen ja hallitsi täysin mun kaveria, sit olis vielä halunnut neljännen lapsen!! Oli muutenkin sossujen silmien alla ja kärsi jostain psyykkisestä sairauksesta johon en tiedä oliko edes lääkitys, kämppä kuin kaatopaikka tavaraa seinänpielustat täynnä, aivan uskomaton läävä, hais ihan hlv pahalle ja kämppä vieläpä täynnä eläimiä vuoden kaverini seurusteli hänen kanssaan ja sitten tuli ero, onneksi koska kaverini oli ihan henkisesti loppuunpalanut ja kärsi pitkään eron jälkeen masennuksesta yms, tällä yh:lla oli kuriton ja väkivaltainen 4 vuotias tytär joka ei kuunnellut mitään ja joka sai asian kuin asian periksi, säälitti se toinen sisarus joka taas oli liian kiltti vaikutti tosi murheelliselta ja masentuneelta, ihan kuin täysin alistunut:( vanhin niist lapsista oli muuttanut pois eikä juurikaan tekemissä äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs solvata lehmää🤨Hyvin valikoitu esiintyjät, mutta eikös tällainen ole vastoin lakeja. Ei pienikasvuisiakaan saa enää sirkuksissa viskoa?
Toivoisin tänne sinun kuvaasi. Laitatko, niin raati arvioi sorkkiesi kunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs solvata lehmää🤨Hyvin valikoitu esiintyjät, mutta eikös tällainen ole vastoin lakeja. Ei pienikasvuisiakaan saa enää sirkuksissa viskoa?
Mitä helvettiä selität?
K ä ä p i ö n heittokisat oli halpaa hubaa aikanaan.
Sehän kai tiedetään, että kun se matkalla tavattu ja viikon nautittu sulhanen jo lenetokentältä hyvästeltyään rouvan ottaa uuden missuksen mukaansa. Se on ikäänkuin ammattai joillekin.
Taas juttu mielisairaasta jota Iltalehti julkaisee, siis toi nainen on ihan osastoa pakkopaita päälle😂