Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demarien skandaali jatkuu: Kohdeltiin kuin roskaa entiset alaiset kertovat SDP:n Miapetra Kumpula-Natrin epäasiallisesta käytöksestä

Vierailija
29.01.2026 |

IL: SDP:n kansanedustajan Miapetra Kumpula-Natrin entiset alaiset kertovat Iltalehdelle tämän pitkään jatkuneesta epäasiallisesta käytöksestä omia työntekijöitään kohtaan.

Oliko yllätys?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeä mukava SDP:n naiskansanedustaja ja voita 10 000 euroa. 

Krista  Kiuru. Pidän siitä,  että  hän suhtautuu  asioihin  tosissaan.

Joo, hänen johtama sote-valiokuntahan voi todella hyvin. 

Vierailija
82/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeä mukava SDP:n naiskansanedustaja ja voita 10 000 euroa. 

Krista  Kiuru. Pidän siitä,  että  hän suhtautuu  asioihin  tosissaan.

Joo, hänen johtama sote-valiokuntahan voi todella hyvin. 

Heheh. Koko porukka vaatii sote-hoitoa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se tositv -ohjelma on tullut telkusta? Mihin se pakeni eduskuntatyöstä. 

Vierailija
84/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assareista osa katkeroituu, kun pesti päättyy ja heille ei tarjotakaan hyväpalkkaista duunia. Näissä kohujutuissa ehkä masinoidaan sotkemalla assarit ja harkkarit. Heille demariryhmä on sentään maksanut työstä. Kokkariryhmässä ei maksettu ja se näkyi naamasta. Näin silloin, kun itse olin siellä.

Itse tykkäsin Kumpula-Natrista, vaikka heti sanottiin, että on vaativa. En siis kuullut tätä suomalaisilta. Ei tuolla EU:ssa oikein pärjää muulla asenteella.

Olis kyllä muutama tarina siitä, kuinka kepulaiset haukkui toisiaan...

Vierailija
85/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assareista osa katkeroituu, kun pesti päättyy ja heille ei tarjotakaan hyväpalkkaista duunia. Näissä kohujutuissa ehkä masinoidaan sotkemalla assarit ja harkkarit. Heille demariryhmä on sentään maksanut työstä. Kokkariryhmässä ei maksettu ja se näkyi naamasta. Näin silloin, kun itse olin siellä.

Itse tykkäsin Kumpula-Natrista, vaikka heti sanottiin, että on vaativa. En siis kuullut tätä suomalaisilta. Ei tuolla EU:ssa oikein pärjää muulla asenteella.

Höpö höpö. Ei hän ole vaativa vaan narsistinen. Opistoinssi jonka yliopisto-opinnot ovat kesken. Teettänyt kaiken itseään pätevämmillä assareilla, ja sen lisäksi haukkunut ja kiusannut kateellisena itseään nuorempia (ja kauniimipia) alaisiaan. Kaikkialla pärjää hyvällä ja reilulla asenteella, ja nyt nämä 60-lukulaiset kiusaajat annetaan ilmi, eikä heidän kuvottavia tapojaan enää hyväksytä.

Vierailija
86/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkö saa lapsia? 

T: "Wille R" 

Kerrotko vielä, näkikö oikeuslaitos Rydmanin pedofiilinä. Eli tuliko Rydmnille millainen tuomio? Miksei tullut?

Vierailija
87/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei hän ole vaativa vaan narsistinen. Opistoinssi jonka yliopisto-opinnot ovat kesken. Teettänyt kaiken itseään pätevämmillä assareilla, ja sen lisäksi haukkunut ja kiusannut kateellisena itseään nuorempia (ja kauniimipia) alaisiaan. Kaikkialla pärjää hyvällä ja reilulla asenteella, ja nyt

Hyvin kiteytetty!

Vierailija
88/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään entisen alaisen mukaan Kumpula-Natrin substanssiosaaminen digikysymyksissä on erittäin heikkoa, mutta hän piti asiantuntijaprofiilia yllä asiantuntevien avustajiensa avulla.

Hänen asiantuntijakirjoituksistaan 95 prosenttia oli avustajien kirjoittamaa tekstiä, mikä on mielestäni eettisesti väärin.

(Iltalehti)

Jos tämä totta, se on huolestuttavaa. Eipä ihme kun kaikki asiat menee päin persettä. Suomen edukunnassakin thetiin parempia päätöksiä kun ei ollut edustajalla "kymmentä" avustajaa. Piti itse ottaa asioista selvää. Ja tietää.

Vierailija
89/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajien varoja törsätään taas keskinäiseen kamppailuun,toisten taskuilla on mukava käydä kun oma rahapussi pysyy turvassa on tää pelleilyä,politiikka tulisi lailla kieltää ja päättäjiksi sitoutumattomat osa-aika edustajat niinkuin Sveitsissä ja talous Irlannin malliin.

Noi apinalaumat arkadianmäellä tulee kalliiksi tavan suomalaisille.

Vierailija
90/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei hän ole vaativa vaan narsistinen. Opistoinssi jonka yliopisto-opinnot ovat kesken. Teettänyt kaiken itseään pätevämmillä assareilla, ja sen lisäksi haukkunut ja kiusannut kateellisena itseään nuorempia (ja kauniimipia) alaisiaan. Kaikkialla pärjää hyvällä ja reilulla asenteella, ja nyt

Oletpa sinä katkeroitunut! Ei sen takia kannata solvata tuntemattomia asiattomasti. Vaikea ottaa vakavasti tuollaista räyhäävää tyyliä.

Vierailija
91/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko ammattina pitäisi lakkauttaa. Eduskuntaan ja hallitukseen valittava vain pätevyyden perusteella. Tai vähintään hajautettava  edustajien, ministerien osaamisalueita, ettei kaikki olisi sosiaalitätejä, opettajia ja runonlausujia. Kuten Marinin hallituksessa, ei yhtään inssiä, ei yhtään ekonomia. Pelkkää feminismiä ja sosiaalihönttää. Rahanjakajia.

Vierailija
92/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä!

Vierailija
93/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa lähes yhtä mukavalta persoonalta kuin tuppurainenkin

Saletisti " yhtä mukava". Hän jopa tiesi Balkanin insinöörien tulosta Suomeen. 

Vierailija
94/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa lähes yhtä mukavalta persoonalta kuin tuppurainenkin

Saletisti " yhtä mukava". Hän jopa tiesi Balkanin insinöörien tulosta Suomeen. 

Mitä tarkoitat?

Vierailija
95/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet pitävät tunnevaltaisia, komentelevia, kovaäänisiä,räjähtäviä ihmisiä hyvinä johtajina? Eikö analyyttiset,harkitsevat, asioita puntaroivat ole parempia? Olemmeko edelleen apinoita?

Vierailija
96/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo jotain myös äänestäjistä. Pitääkö kaikkilla olla samanlainen äänioikeus, kun tulos on tätä luokkaa? Eikö äänestäjä ota selvää asioista?

Vierailija
97/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpula-Natri oli juuri niitä meppejä, jotka äänesti suomalaisten kotiin tulevat pakkoremontit. Tulette vielä kuulemaan ja kärsimään siitä. Ilmastojumalle uhraus. Ei mitään muuta syytä. 

Kotien pakkoremonttia äänestivät:

Alviina Alametsä (vihr)

Heidi Hautala (vihr)

Ville Niinistö (vihr)

Miapetra Kumpula-Natri (sd)

Silvia Modig (vas)

Sirpa Pietikäinen (kok)

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009453279.html

Kuinkahan moni tulevien pakkoremonttien ja polttomoottoriautojej kiellon kohteeksi joutunut äänesti näistä asioista päättänyttä  demaria tai vihreätä?

Vai ymmärtääkö äänestäjä näistä asioista yhtään. 

Vierailija
98/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpula-Natri oli juuri niitä meppejä, jotka äänesti suomalaisten kotiin tulevat pakkoremontit. Tulette vielä kuulemaan ja kärsimään siitä. Ilmastojumalle uhraus. Ei mitään muuta syytä. 

Kotien pakkoremonttia äänestivät:

Alviina Alametsä (vihr)

Heidi Hautala (vihr)

Ville Niinistö (vihr)

Miapetra Kumpula-Natri (sd)

Silvia Modig (vas)

Sirpa Pietikäinen (kok)

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009453279.html

Kuinkahan moni tulevien pakkoremonttien ja polttomoottoriautojej kiellon kohteeksi joutunut äänesti näistä asioista päättänyttä  demaria tai vihreätä?

Vai ymmärtääkö äänestäjä näistä asioista yhtään. 

Onko täällä yhtään N-Kumpulaa äänestänyttä? Nyt olisi aika kertoa perusteista. Kiinnostaa.

Vierailija
99/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni menee demareille tän ajojahdin takia ja eipä vois enää persuja äänestääkään. 

Meristä meinaat äänestää? Hänhän ajojahdin sai liikkeelle. 

Vierailija
100/135 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikko ammattina pitäisi lakkauttaa. Eduskuntaan ja hallitukseen valittava vain pätevyyden perusteella. Tai vähintään hajautettava  edustajien, ministerien osaamisalueita, ettei kaikki olisi sosiaalitätejä, opettajia ja runonlausujia. Kuten Marinin hallituksessa, ei yhtään inssiä, ei yhtään ekonomia. Pelkkää feminismiä ja sosiaalihönttää. Rahanjakajia.

Enemmistö, jotka haluavat tuollaiseen työhön, olisivat silti tavalla tai toisella tunnevammaisia. Ja aina eduskuntaan valitaan muutama ryhmästä poikkeava yksilö, jotka eivät edes tajua mihin käärmeenpesään päänsä työntävät.