Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion olla huomenna villasukat jalassa päiväkodissa

Vierailija
29.01.2026 |

jossa työskentelen. Tähän asti olen käyttänyt lenkkareita sisäkenkinä mutta nyt vi****aa niin paljon, että ne vaihtuu sukkiin. Ja tämä ihan vain siksi, että henkilöstö määrätään käyttämään tietynlaisia sisäkenkiä ilman, että työnantaja osallistuu kustannuksiin. Näin naisvaltaisella alalla kohdellaan työntekijöitä. Häpeä Helsinki!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Mä liityn myös vastarintaan!

Vierailija
2/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työturvallisuus ei koskaan ole työntekijän asia, hän saa olla juuri niin typerä kuin itse haluaa. Mitäpä luulet, jos työnantaja ostaa yhteiset kengät sinne päiväkotiin, suostutteko käyttämään turvakenkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työturvallisuus ei koskaan ole työntekijän asia, hän saa olla juuri niin typerä kuin itse haluaa. Mitäpä luulet, jos työnantaja ostaa yhteiset kengät sinne päiväkotiin, suostutteko käyttämään turvakenkiä?

Tottakai! Yksi työntekijä kerrallaan hommissa muut juo kahvia ja odottelee vuoroaan. 

Vierailija
4/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Yksi työntekijä kerrallaan hommissa muut juo kahvia ja odottelee vuoroaan. 

Miehet on työtehtävissä, joissa työnantaja ostaa yhteiset kengät kaikkien käyttöön, miksi sama ei onnistu naisille? Oikeastiko oletat, että turvakenkiä ei voida ostaa 12 paria, jos ostetaan yhteiset kengät?

Vierailija
5/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niiden kenkien suhteen muita vaatimuksia, kuin että sisäkengissä pitää olla ainakin remmi nilkan takana ja ulkokengissä täytyy olla pitävä pohja? Miksi niitä ei voi itse ostaa?

Vierailija
6/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocksit käy

Vierailija
7/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on työtehtävissä, joissa työnantaja ostaa yhteiset kengät kaikkien käyttöön, miksi sama ei onnistu naisille? Oikeastiko oletat, että turvakenkiä ei voida ostaa 12 paria, jos ostetaan yhteiset kengät?

Millä työnantajalla on noin epähygieeninen käytäntö, yhteiset kengät? Tuohan sotii jo kaikkia työturvallisuus- ja työterveyssääntöjä, työntekijöiden jalkavaivat yleistyvät sekä jalka- ja kynsisienet.

Vierailija
8/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien lenkkarit on ollut sisäkengät? Ei kai tuo nyt mikään ihme ole että työnantaja puuttuu tuollaiseen toimintaan. Työ- ja sisäkengät on ihan erikseen ja ne ei ole lenkkareita. 

Vierailija
9/9 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meidän onkin hyvä tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän