Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen logiikka

Vierailija
29.01.2026 |

Työskentelen siivoojana asuntolassa ja joudun neuvomaan miehille aina, että miten peitto laitetaan pussilakanan sisään. 

Tätä on miehen logiikka. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita mies ostamaan lapselle vaatteita, niin ne ovat vääränkokoisia, tai väärään tapahtumaan tarkoitettu: esim kengät, miten mies ei osaa ostaa lapselle oikea kokoisia kenkiä!!!! Osaahan ne itselleenkin ostaa ne. 

On ne vaan niin tyhmiä.😮💨

Miten ne osaa itselleen ostaa tilanteeseen ja vuodenaikaan sopivat ja oikeankokoiset vaatteet ja asusteet, mutta lapselle eivät osaa.

Mies lähti ostamaan tyttärellemme juhlavaatteita hänen äitinsä, tyttären mummon 70-vuotispäiville, jotka olivat talvella. Mies tuli tyttöremme kanssa juhliin, etiketti oli tumma puku, ja tyttärelle oli ostanut sellaisen glitterkuvalla varustetun trikoomekon, jossa oli helmassa hapsuja......

Vierailija
22/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

asuntolassa

kyllä nyt on laadukas nainen haukkumassa miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi palstalla ei ole miesvihaa

Vierailija
24/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita mies ostamaan lapselle vaatteita, niin ne ovat vääränkokoisia, tai väärään tapahtumaan tarkoitettu: esim kengät, miten mies ei osaa ostaa lapselle oikea kokoisia kenkiä!!!! Osaahan ne itselleenkin ostaa ne. 

Niin, miehen pitää sekin tehdä, koska nainen on laiska ja pihi.

Kuvittelet ettei nainen hoida lapsia joka ikisenä päivänä elämästään tai ikinä osta niille mitään? MIEHEN LOGIIKKA.

Vierailija
25/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap mieltä asuntolassa tai sairaalassa olevista naisista jotka ei osaa vessaan vaan ne laskee alleen?

Kertoo kaiken naisista, eikö totta? Ette edes vessaan osaa. Vttu kuinka säälittäviä naiset ovat.

Vierailija
26/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palstan spermaviemärit + moderaattorit huolehtii ettei tämäkään miesvihaketju poistu.

Toivottavasti teidät kaikki rais kataan väkivaltaisesti

Vierailija
27/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja palstan spermaviemärit + moderaattorit huolehtii ettei tämäkään miesvihaketju poistu.

Minä ainakin katson toiseen suuntaan jos näen naisen ongelmissa. En haluaisi vahingossa auttaa miesvihaajaa / palstamammaa

Vierailija
28/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin katson toiseen suuntaan jos näen naisen ongelmissa. En haluaisi vahingossa auttaa miesvihaajaa / palstamammaa

Etköhän se ole sinä, joka sitä apua tarvitsisi.

Vierailija
29/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei raiska ta ja tapeta kadulle.

Sinulle toivottavasti tehdään noin

Vierailija
30/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enpä ole vielä yhdenkään naisen nähnyt laittavan pussilakanaa oikein, vaan aina niillä jää reuna löysäksi

Joo, aina joutuu itte laittamaan...

Vierailija
31/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jossain asuntolassa töissä.

Eikö älli riitä opiskeluun?

Vierailija
32/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs luulet sinua suojaavan? Sukupuolesiko? Newsflash, miehet raiskailevat myös toisiaan.

Vierailija
33/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Nämä on varmaan niitä naisten passaamia jännämiehiä. Ikisinkkuna hoituu kaikki kodin tehtävät, koska ei ole ketään keneltä kysyä apua.

Vierailija
34/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kai mahtava voittajan olo keksimällä miehille olemattomia puutteita osaamisessa ja järjessä.

Mutta eikö itsetuntoaan voi nostaa kuin haukkumalla muita?

Se on kiusaajien tyyli se.

Vierailija
35/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs luulet sinua suojaavan? Sukupuolesiko? Newsflash, miehet raiskailevat myös toisiaan.

En vaan sen, että olen syrjäytynyt kotiini.😾

Vierailija
36/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pahimmat naisten kusettajat=pelimiehet tietysti larppaavat avutonta niin saavat naisen passaamaan kaiken.

Ja koska ovat ainoat kelpaavat, niin tyhmimmät luulevat että kaikki miehet.

Vierailija
37/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miessiivooja?

Vierailija
38/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap mieltä asuntolassa tai sairaalassa olevista naisista jotka ei osaa vessaan vaan ne laskee alleen?

Kertoo kaiken naisista, eikö totta? Ette edes vessaan osaa. Vttu kuinka säälittäviä naiset ovat.

Voin kertoa, että sairaalassa ne suuret  mieslääkärit eivät monesti pese käsiöän wc-käynnin yhteydessä.Toimistohuoeeni on valitettavasti wc:n vieressä ja kuulen tämän. 

Vierailija
39/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se näkyy tilastoissa.

Eiku ootas

Kuka tietää, ehkä sä tunnet sun pillus repeävän kun sinne tungetaan porakone 

WRRRRRRRRRR

Vierailija
40/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että sairaalassa ne suuret  mieslääkärit eivät monesti pese käsiöän wc-käynnin yhteydessä.Toimistohuoeeni on valitettavasti wc:n vieressä ja kuulen tämän. 

Et sä spermaviemäri missään töissä ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan