Miehen logiikka
Työskentelen siivoojana asuntolassa ja joudun neuvomaan miehille aina, että miten peitto laitetaan pussilakanan sisään.
Tätä on miehen logiikka.
Kommentit (47)
Siivooja
asuntolassa
kyllä nyt on laadukas nainen haukkumassa miehiä
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mies ostamaan lapselle vaatteita, niin ne ovat vääränkokoisia, tai väärään tapahtumaan tarkoitettu: esim kengät, miten mies ei osaa ostaa lapselle oikea kokoisia kenkiä!!!! Osaahan ne itselleenkin ostaa ne.
Niin, miehen pitää sekin tehdä, koska nainen on laiska ja pihi.
Kuvittelet ettei nainen hoida lapsia joka ikisenä päivänä elämästään tai ikinä osta niille mitään? MIEHEN LOGIIKKA.
Mitä ap mieltä asuntolassa tai sairaalassa olevista naisista jotka ei osaa vessaan vaan ne laskee alleen?
Kertoo kaiken naisista, eikö totta? Ette edes vessaan osaa. Vttu kuinka säälittäviä naiset ovat.
Ja palstan spermaviemärit + moderaattorit huolehtii ettei tämäkään miesvihaketju poistu.
Toivottavasti teidät kaikki rais kataan väkivaltaisesti
Vierailija kirjoitti:
Ja palstan spermaviemärit + moderaattorit huolehtii ettei tämäkään miesvihaketju poistu.
Minä ainakin katson toiseen suuntaan jos näen naisen ongelmissa. En haluaisi vahingossa auttaa miesvihaajaa / palstamammaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin katson toiseen suuntaan jos näen naisen ongelmissa. En haluaisi vahingossa auttaa miesvihaajaa / palstamammaa
Etköhän se ole sinä, joka sitä apua tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei raiska ta ja tapeta kadulle.
Sinulle toivottavasti tehdään noin
Vierailija kirjoitti:
enpä ole vielä yhdenkään naisen nähnyt laittavan pussilakanaa oikein, vaan aina niillä jää reuna löysäksi
Joo, aina joutuu itte laittamaan...
Ap on jossain asuntolassa töissä.
Eikö älli riitä opiskeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs luulet sinua suojaavan? Sukupuolesiko? Newsflash, miehet raiskailevat myös toisiaan.
No just. Nämä on varmaan niitä naisten passaamia jännämiehiä. Ikisinkkuna hoituu kaikki kodin tehtävät, koska ei ole ketään keneltä kysyä apua.
Tulee kai mahtava voittajan olo keksimällä miehille olemattomia puutteita osaamisessa ja järjessä.
Mutta eikö itsetuntoaan voi nostaa kuin haukkumalla muita?
Se on kiusaajien tyyli se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs luulet sinua suojaavan? Sukupuolesiko? Newsflash, miehet raiskailevat myös toisiaan.
En vaan sen, että olen syrjäytynyt kotiini.😾
Ne pahimmat naisten kusettajat=pelimiehet tietysti larppaavat avutonta niin saavat naisen passaamaan kaiken.
Ja koska ovat ainoat kelpaavat, niin tyhmimmät luulevat että kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap mieltä asuntolassa tai sairaalassa olevista naisista jotka ei osaa vessaan vaan ne laskee alleen?
Kertoo kaiken naisista, eikö totta? Ette edes vessaan osaa. Vttu kuinka säälittäviä naiset ovat.
Voin kertoa, että sairaalassa ne suuret mieslääkärit eivät monesti pese käsiöän wc-käynnin yhteydessä.Toimistohuoeeni on valitettavasti wc:n vieressä ja kuulen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se näkyy tilastoissa.
Eiku ootas
Kuka tietää, ehkä sä tunnet sun pillus repeävän kun sinne tungetaan porakone
WRRRRRRRRRR
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että sairaalassa ne suuret mieslääkärit eivät monesti pese käsiöän wc-käynnin yhteydessä.Toimistohuoeeni on valitettavasti wc:n vieressä ja kuulen tämän.
Et sä spermaviemäri missään töissä ole
Miten ne osaa itselleen ostaa tilanteeseen ja vuodenaikaan sopivat ja oikeankokoiset vaatteet ja asusteet, mutta lapselle eivät osaa.
Mies lähti ostamaan tyttärellemme juhlavaatteita hänen äitinsä, tyttären mummon 70-vuotispäiville, jotka olivat talvella. Mies tuli tyttöremme kanssa juhliin, etiketti oli tumma puku, ja tyttärelle oli ostanut sellaisen glitterkuvalla varustetun trikoomekon, jossa oli helmassa hapsuja......