Montako huonekaliikettä paikkakunnallesi jää kun Sotka ja Asko loppuu
Kommentit (44)
Täällä on kaikki mahdolliset, ei jäädä pulaan.
Teetin ruokapöydän puusepällä pähkinäpuusta kun ei löytynyt tarpeeksi isoa ja tukevaa kaupasta. Hyvä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jysk ja yksityinen, pieni huonekaluliike. Kuka niitä tarvitsee, kun netistä tilataan kaikki. Jyskistä ostan pyyhkeitä ja lautasliinoja.
Minä haluan ensin nähdä huonekalun ja tutkia kiinnityskohdat yms, eli itse ostan kaupasta. Vain täysin järkijättöinen ihminen tilaa huonekalun vain kuvan perusteella.
Jos ostat puusepältä, ei näillä asioilla tarvitse päätä vaivata.
Ei tosin tarvitse vaivata silloinkaan päätä, jos ostaa Ikeasta, mutta toisesta syystä, silloin voit olla varma, ettei mikään liitos tai yksityiskohta ole tehty niin kuin ammattilainen sen tekisi.
Ei meikäläisen palkoilla puusepiltä osteta, eikä monen muunkaan taviksen. Pakko on tyytyä kauppojen valikoimiin, mutta siellä kaupassa täytyy olla tarkkana, jottei osta rimpulaa. Monelta netistätilaajalla unohtuu jopa painorajan tsekkaaminen, sitten rääytään kun se nätti tuoli tai sohva ei kestänytkään istumista.
Harmi tuo Askon keissi, siellä on ollut kivoja sisustusjuttuja, mattoja ym.
Jysk, Masku, Isku, Kruunukaluste, Kallen Kaluste, Stemma, Vepsäläinen, Veke
Unohtuikohan joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole ennestäänkään yhtään ollut. Ja inhoan huonekalukaupoilla käymistä.
Joskus niitä on vaan pakko ostaa
Miksi? Mulla esim. on suurin osa umpipuisia, puusepän tekemiä huonekaluja jotka saa hajalle vain kirveellä ja sahalla. Kestävät taatusti pidempään kuin minun ikäni.
Sänkyjä tai sohvia/sohvatuoleja ei ole ollenkaan? Ne eivät ole ikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole ennestäänkään yhtään ollut. Ja inhoan huonekalukaupoilla käymistä.
Miksi? Mulla esim. on suurin osa umpipuisia, puusepän tekemiä huonekaluja jotka saa hajalle vain kirveellä ja sahalla. Kestävät taatusti pidempään kuin minun ikäni.
Mulla on puusepän tekemä n. 30 vuotta vanha puurunkoinen sohva, johon verhoilija teki patjat. Sohvatuolit on ostettu Askosta vuonna 1983 ja ne voi tarvittaessa verhoiluttaa uudestaan kun rungoissa ei ole mitään vikaa.
- se jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puusepän tekemä n. 30 vuotta vanha puurunkoinen sohva, johon verhoilija teki patjat. Sohvatuolit on ostettu Askosta vuonna 1983 ja ne voi tarvittaessa verhoiluttaa uudestaan kun rungoissa ei ole mitään vikaa.
- se jota lainasit
Lisään vielä että sängyt meillä on myös puusepältä, umpikoivua.
No ne kaikki muut, + naapurikaupunkeihin useampi pienempikin. T: espoolainen
Mihin noita on tähän mennessäkään tarvittu? Torit sun muut on täynnä puoli-ilmaisia ja ilmaisia huonekaluja.
Täällä ei ole huonekaluliikkeitä ollut vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo lopu. Ensiksi tulee räväkkä loppuunmyynti ja hetken päästä komeat avajaistarjoukset uuden omistajan toimesta.
Niin koska yrityksien velat jää aina valtiolle
Perustetaan tilalle vain uusi firma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yli 50 vuotta vanha Chesterfield. Ei sen tarvitse ikuinen olla mutta kyllä se luultavasti meikäläisen loppuelämän vielä kestää. Jotain Asko-paskaa en ottaisi edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin noita on tähän mennessäkään tarvittu? Torit sun muut on täynnä puoli-ilmaisia ja ilmaisia huonekaluja.
Kaupan päälle luteet sun muut sonnat. Maksathan sitten omasta pussistasi koko taloyhtiön tuholaistorjunnan, eikö vain?
Monta. Asun Helsingissä. Lähin huonekaluliike on Vepsäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan päälle luteet sun muut sonnat. Maksathan sitten omasta pussistasi koko taloyhtiön tuholaistorjunnan, eikö vain?
Niin itselläsi on luteita niin luulet että kaikilla muillakin on.
Omassa kotikaupungissa ei ole muita kuin Jysk. Eli vaikka Asko ja Sotka loppuisivat, niin ei olisi vaikutusta itseeni.
Ikea, Jysk, Veke, Maskun kalustetalo ja Heinoset.
En tiedä. Pitää sitten ottaa selvää, kun seuraavan kerran tarvitsen uuden sängyn.