Täytyy olla täystollo jos juo vodkaa
Viini ja olut sentään on vielä järkeviä, niissä on myös makuelämys ja pieniä terveyshyötyjä. Itse kuitenkin lopetin juomisen kokonaan, koska tajusin, että siinä ei ole mitään järkeä. Sitä haluaa vaan lisää, maksa tuhoutuu ja homma voi lähteä lapsesta milloin tahansa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisteille ihan mikä tahansa alkoholi tekee ongelmia., muille ei.
Tuo nyt ei ole totta, että jotkut olisivat maagisesti alkoholisteja. Kuka vain voi sairastua.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä kun lopetit koska halusit aina vaan lisää. Mulla ei ole sitä ongelmaa, ihan aisoissa pysyy alkoholin käyttö.
Määrittele "pysyy aisoissa"
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisteille ihan mikä tahansa alkoholi tekee ongelmia., muille ei.
Opettele suomea!
Aloin keittiö hommiin ja teen kossupalloja vrt. Vihreät kuulat. Hyvin maistuu viina kiinteässä muodossa.
viiniä juo vaihomot. votka on aina hyvä vaihtoehto jos akka tai ukko valittaa.
Viineillä, viskeillä ja konjakeilla peitellään omaa alkoholisimia, vodkalla se myönnetään rehellisesti. Itänaapurin ja puolalaiset vodkat on olleet mieluisia, myös maun puolesta kylmänä ja raakana.
Humalahakuinen juominen => Jumalahakuinen huominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa, niistä jotka sitä vodkaa juo ei kuitenkaan kaada sitä suoraan siitä pullosta kurkkuunsa vaan sitä käytetään pohjana erilaisille cocktaileille kuten Vodka Martini, Moscow Mule tai Sex on the Beach. Hyvälaatuinen vodka aiheuttaa vähämmän krapulaa kuin moni muu alkoholijuoma, joten siksi sitä suositaan.
Eikö sitten nousuhumalassa kuitenkin ala tehdä mieli ottaa parit terävät jos sitä ostaa kotiin?
Ei todellakaan ala, vodka on järkyttävän pahanmakuista sellaisenaan. Mä tosiaan teen cocktaileja ja olen tehnyt myös kotitekoista vaniljauutetta siitä, jota käytän leivonnassa. Antaa kivan maun myös pastakastikkeeseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä kun lopetit koska halusit aina vaan lisää. Mulla ei ole sitä ongelmaa, ihan aisoissa pysyy alkoholin käyttö.
Määrittele "pysyy aisoissa"
Ei ole pakko vetää känniä, pystyy halutessaan tyytymään vain yhteen viinilasilliseen/yhteen lonkeroon, saattaapi mennä viikkojakin ettei ota mitään alkoholipitoista, joskus kun ottaa enemmän tietää rajansa eli lopettaa sen alkomahoolista nauttimisen hyvissä ajoin ennen huonoa oloa. Tässä nyt jotain aisoissa pysymistä.
Minulle maistuu vodka, viina, nämä drinkeissä, lisäksi viski, hyvät oluet, lonkerot jne. mutta viineistä en pidä enkä niitä omaehtoisesti käytä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle maistuu vodka, viina, nämä drinkeissä, lisäksi viski, hyvät oluet, lonkerot jne. mutta viineistä en pidä enkä niitä omaehtoisesti käytä.
Jatkan vielä eli tollo siis olen ap:n kriteerien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa, niistä jotka sitä vodkaa juo ei kuitenkaan kaada sitä suoraan siitä pullosta kurkkuunsa vaan sitä käytetään pohjana erilaisille cocktaileille kuten Vodka Martini, Moscow Mule tai Sex on the Beach. Hyvälaatuinen vodka aiheuttaa vähämmän krapulaa kuin moni muu alkoholijuoma, joten siksi sitä suositaan.
Eikö sitten nousuhumalassa kuitenkin ala tehdä mieli ottaa parit terävät jos sitä ostaa kotiin?
Ei todellakaan ala, vodka on järkyttävän pahanmakuista sellaisenaan. Mä tosiaan teen cocktaileja ja olen tehnyt myös kotitekoista vaniljauutetta siitä, jota käytän leivonnassa. Antaa kivan maun myös pastakastikkeeseen :)
Miksi sitä pitää sitten lisätä drinkkeihin laisinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä eli tollo siis olen ap:n kriteerien mukaan.
Olet mehunjuoja. Viini ja olut ovat ainoat juomat, jotka eivät ole hyviä ilman alkoholia. Muissa sitä ei ole pakko olla.
Älähän hippi puhu paskaa,vodka on parasta juomaa. Mitään keskikaljan litkua ei juo erkkikään! Kaljaa ei juo kuin homot ja muut nössöt.
Vierailija kirjoitti:
Viineillä, viskeillä ja konjakeilla peitellään omaa alkoholisimia, vodkalla se myönnetään rehellisesti. Itänaapurin ja puolalaiset vodkat on olleet mieluisia, myös maun puolesta kylmänä ja raakana.
Myös itänaapurin asukkaat ovat parhaimmillaan kylmänä, pöydällä ja avattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitää sitten lisätä drinkkeihin laisinkaan?
Koska ei se drinkissä maistu pahalta kun sekoitetaan muihin.
Koska ei se drinkissä maistu pahalta kun sekoitetaan muihin.
Eli juot pelkästään humalanhakuisesti, junttia. Olet alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä votkaa silloin tällöin juon, mutta se on aina jossain drinkissä. Eikä niitä tule otettua paria enempää kerralla. Ja drinkki voi olla viinin vahvuinen tai jopa miedompi.
Tuo on coctail. Tarkoitin raakaa viinaa.
Kyllå kylmä votkasnapsi kuuluu esimerkiksi rapujuhliin!
kyllä!, täytyykin hakea katkarapuleipä marketista huomenna ja iso vodkapullo.
[lainaus ei toimi, lainaus on pska]
Jos on viimeksi juonut vaikka 4kk sitten niin sehän on jo mennyttä elämää. Ei siinä vaiheessa ole alkoholin käyttäjä.