IS: Tästä videosta some kohahti Lindtman työnsi viestintäpäällikön tieltään
Kommentit (208)
Antilla on tosi veemäinen ilme ja olemus tökätessään ihmisparkaa pois tieltä. Pois alta rikut ja männynkävyt !
Jos Lindtman olisi sanonut sanaakaan avustajalleen, että hei mä tulin, olis unohtanut mistä oli kyse ja mitä piti sanoa. Niin keskittyneeltä näytti. Samaa kuin Marinin käytös mennessään tv-ohjelmaan, ei siinä juuri sanaa vaihdettu vastaanottavan johtajan kanssa.
Kyseinen henkilö itse:
"MTV Uutiset tavoitti Rytkyn aamupäivällä. Hän on erittäin pahoillaan tilanteen saamasta huomiosta.
Siinä tilanteessa ei ollut yhtään mitään. En vain heti huomannut, että pääesiintyjät olivat jo tulleet kun olin selin. "
Asianomaisten lausunnoista huolimatta on merkitystä silläkin, kuinka katsoja (sivullinen) sen ymmärtää ja tulkitsee.
Eli koksupersutisti tahallaan väärinymmärtää Asianomaisten lausunnoista huolimatta on merkitystä silläkin, kuinka katsoja (sivullinen) sen ymmärtää ja tulkitsee.
Eli koksupersutisti tahallaan väärinymmärtää 🤭
Vallan ytimeen päästyä miehet saattavat alkaa tahallaan ärsyttää vaimojaan ja jos ja kun sitten ero tulee niin kohta on joku kaunis ja kunnianhimoinen nainen vierellä, tietenkin ensin "surun" kautta ja mediassa poseeraten, lapsia mikäli on, niin suhteen kerrotaan päättyneen sopuisasti ja yhteishuoltajuus sekä mahdollinen uusioperhe toimii loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen henkilö itse:
"MTV Uutiset tavoitti Rytkyn aamupäivällä. Hän on erittäin pahoillaan tilanteen saamasta huomiosta.
Siinä tilanteessa ei ollut yhtään mitään. En vain heti huomannut, että pääesiintyjät olivat jo tulleet kun olin selin. "
Tietenkin sanoo noin, alistuu ja nuoleskelee Isoa Anttia, haluaa edetä puolueessaan.
Demareissa pitää tietää paikkansa!
Käsittämätöntä että tuo on monien mielestä hyväksyttävää ja jopa normaalia käytöstä. Olisi kyseessä sitten ihan kuka tahansa tavan talliainen tuo olisi ylimielistä ja töykeää. Tuossa tilanteessa hyvin ajattelematonta (hyvä kuitenkin että paljastui totuus) kun tullaan kertomaan että SDP:ssa kohdellaan ihmisiä/naisia/alaisia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa hermostuttaa monikin asia nyt. Sokeakin näkee, että Kokoomuksen kaikki vaalilupaukset olivat potaskaa ja "hyvä hallitusohjelma" on tuottanut vain pahoinvointia ja tuhoa. Petteriä itseään hermostuttaa, kun omakin väki on tyytymätöntä ja asema niin puolueen kuin hallituksenkin johdossa pettää alta.
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Lindtman sanonut, että anteeksi. Me tultiinkin jo. Pari sanaa, niin viedtintäpäällikkö olisi itse siirtynyt sivuun. Nyt tilanne näytti tosi nololle.
Me tultiinkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä työntänyt, vaan ohjasi/kertoi täältä tullaan ja nyökkäys kiitokseksi kun siirtyi.
Ei vilkaissutkaan avustajaa saati että olisi katsonut silmiin tai jopa sanonut vaikeat sanat "anteeksi ja kiitos". Työnsi vain pois. Parempien tieltä. Siltä se tosiaan näytti, sanoi avustaja (pakon edessä?) mitä sanoi.
Avustajan käytöksestä näki, että oli tottunut tällaiseen kohteluun. Tuo suorassa lähetyksessä nähty tilanne kertoi muutamassa sekunnissa enemmän demarien toimintavoista kuin sen jälkeen seuraava "tiedotustilaisuus".
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen henkilö itse:
HÄNESTÄ tehtiin syyllinen tilanteen törkeyteen???
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen henkilö itse:
On tottunut tälläiseen kohteluun siis todella hyvin. Se on normi.
Vierailija kirjoitti:
Persutrollien määrä on lisääntynyt niin paljon, että mahtaakohan Musk maksaa niille? Sehän tukee äärioikeistoa vähän joka paikassa, mutta varsinkin Euroopassa.
Selittäisi senkin, miksi myöskään Muskia ei saa arvostella, tai viestit katoaa, ihan kuten Trump-ketjutkin.
Eiköhän Trump ja Musk tue myös Suomen äärioikeistoa.
"Ei se mitään Antti, anteeksi, että olin tiellä ja anteeksi, että vien tilaa ja happea teiltä tärkeiltä".
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen kohdalla kyllä ei voi puhua "vastuun kantamisesta". Mitä sellainen vastuun kantaminen on, että potkitaan vähäosaisia ja samaan aikaan otetaan helvetisti valtionvelkaa, jolla kustannetaan rikkaille verohelpotuksia?
Vastuutonta ja häpeällistä on Kokoomuksen meno, ei vastuullista. Vastuullisen politiikan tunnistaa siitä, miten heikoimpia kohdellaan. Kokoomus lyö heikkoja, ei tue heitä.
Ja nyt koittaa mustamaalata demareita kun gallup-railo on 6%.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tehdään täysin tyhjästä uutisia. Sdp:n parjauskampanja menossa. Puolue saa ääneni!
Minunkin 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen henkilö itse:
Selin olevan pitää nähdä, notta nyt tullaan! Muuten jäät alle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä työntänyt, vaan ohjasi/kertoi täältä tullaan ja nyökkäys kiitokseksi kun siirtyi.
Ei vilkaissutkaan avustajaa saati että olisi katsonut silmiin tai jopa sanonut vaikeat sanat "anteeksi ja kiitos". Työnsi vain pois. Parempien tieltä. Siltä se tosiaan näytti, sanoi avustaja (pakon edessä?) mitä sanoi.
Avustajan käytöksestä näki, että oli tottunut tällaiseen kohteluun. Tuo suorassa lähetyksessä nähty tilanne kertoi muutamassa sekunnissa enemmän demarien toimintavoista kuin sen jälkeen seuraava "tiedotustilaisuus".
Joo. Nyt on helppo usko, että jotain häikkää niillä siellä käytöksessä ja toimintatavoissa on.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tehdään täysin tyhjästä uutisia. Sdp:n parjauskampanja menossa. Puolue saa ääneni!
Toki. Mikään ei hetkauta aitoa demaria!
Tilanne näyttää kyllä pahalta. Antti kypsymätön ihmisenä vallantäyteydessään?