mitä tekisitte, jos mies on kiltti, ihana ja lämmin mutta ei osaa riidellä?
Eli menee aina puolustuskannalle ja yrittää poistaa ongelman olemassaolon?
Kommentit (24)
Olisin kiitollinen. Vai onko tuossa joku ongelma? Saako mies sinut vaikuttamaan riidanhaluiselta ihmishirviölltä?
0/5 ja normipoisto. Keksisit välillä jotain uutta.
Semmoinen pullukan ihmettely. Pitää osata riidellä
Miksi sun pitää ihanan miehen kanssa riidellä?
Naisen ainoa tarkoitus elämässä: keksiä syitä riidellä. Jos ei onnistu, menee mies vaihtoon
Vierailija kirjoitti:
Yrittää poistaa ongelman? No sehän on aivan unelma.
Liian ratkaisukeskeistä palstamammoille. Riitelyssä tärkeintä on löytää ja tylyttää syyllinen.
Juttelisin asiasta silloin, kun riita ei ole päällä, ja kertoisin, että hänen pitää kehittää itseään asiassa. Kiltti, ihana ja lämmin ihminen osaa kyllä korjata käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Juttelisin asiasta silloin, kun riita ei ole päällä, ja kertoisin, että hänen pitää kehittää itseään asiassa. Kiltti, ihana ja lämmin ihminen osaa kyllä korjata käytöstään.
Joillekin ihmisille on suorastaan itseisarvo ja ihmisoikeus pitää riitaa päällä. Viha etsii kohdetta.
Olen sanonut että jos tulee riitaa niin pitää alkaa heti harrastamaan seksiä niin riitä loppuu ja unohtuu.
Olisi outoa jos koskaan ei olisi mistään riitaa. Exä ei osannut riidellä. Hankalia asioita ei käsitelty myöskään keskustellen. Aika vaikea yhtälö. Mieluummin hetken riita / kunnon keskustelu, kuin se että asiat jää roikkumaan. Itse en enää jaksaisi sellaista. Toki jos mies olisi muutoin ns täydellinen, niin pystyisin elämään asian kanssa. Eipä se toinenkaan ääripää (jatkuva riitely) mitään herkkua ole. Vaikka riidan jälkeen kivaa olisikin :)
Minkä tähden naisille on tärkeää riidellä jostain aivan jonninjoutavasta asiasta? Itellä menee aina vähitellen maku koko ihmiseen, lakkaa vallan kiinnostamasta.
Tarvitsisi vähän esimerkkiä asiaan. Riidoissahan aika usein ollaan erimieltä ja puolustellaan omia ratkaisuja.
Mies mun makuuni ! Onkohan sellaista olemassakaan ?
Vierailija kirjoitti:
ei naisten unelma.
naiset haluavat riitelyllään vain huomiota. mies harvoin edes tietää, mistä nainen milloinkin riitelee.