Miten tehdään ruokatilaus robotille?
Jos tilaan netissä k tai s ryhmästä voi toimitusaika joutua vaikka parin päivän päähän.
Miten teen tilauksen lähikaupan robotille? Tekis mieli kokeilla.
Kommentit (3)
Valitset S-kaupat-appista lähellä olevan kaupan, jolla on robottikuljetus. Appi tarjoaa kuljetusta robotilla.
Siinä apissa on parannettavaa: esim. kaupan valinta on turhan monimutkaista ja valittuna oleva kauppa ei näy selkeästi; lukee vain Sale tai S-market. Ongelma ei ole niin iso, jos lähistöllä ei ole useampia vaihtoehtoja mistä tilata.
Joidenkin mukaan olisi noloa tilata robotilla. Ehkä voi olla, jos kyseessä olisi vain laiskuus,
mutta jos on heikommassa kunnossa joko pysyvästi tai väliaikaisesti tai on vaikka tärkeä käyttää aikansa/säästää voimiaan johonkin hyödylliseen, se on hyvä valinta.
Isompia ostoksia sillä ei onnistu tehdä, tuo max. 2 kassillista kerralla.
Vähemmän sillä robotilla vaivataan ihmisiä, kuin lähetin käytöllä. Lähettien käyttö työllistää, mutta ainakin Woltin läheteillä on lähtökohtaisesti niin surkea palkka ja tekevät usein ylitöitä, että pärjäävät, joten en sitä koe kovin positiivisena työllisyyden tukemisena siinä mielessä, vaikka monille ihmisille heidän tarjoama apu on tärkeää.
Kyllä itsekin mieluusti valikoisin tarkkaan kaupassa mitä ostan; erityisesti päiväysten kohdalla itse tietää parhaiten miten sopivat, ja hyödyntäisin paremmin tarjouksia, kuten eräpäiväalennuksia, mutta vähäiset voimavarani säästyvät muuhun kun autetaan.
Viimeksikin ostokset painoivat sen verran, etten olisi jaksanut niitä itse kaupasta asti kantaa, eikä autoa ole käytettävissä. Jos ostaa taas vähemmän kerralla, pitäisi kaupassa käydä entistä useammin.
Hyvillä säillä roboteista tuskin on harmia liikenteessä? Ne on ohjelmoitu päästämään autot ensin, niille ei tarvitse antaa tietä, jos odottavat suojatien edessä.
Talvella taas mitä olen nähnyt videoista niitä on tarvinut joskus auttaa liikaakin ja ne kaipaisivat kehitystä, kun ei ole oikein, että ne odottavat apua sivullisilta niin usein. Ei niiden nostamiset ja työntämiset niin kevyttäkään ole, jos on raskaat ostoksetkin kyydissä.
s-kaupat appilla