Miehillä nykyään liian pieniä pukuja
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tikissä kunnossa pitääkseen liian pieniä pukuja. Seitkytluvun tyyli.
Itse tykkään pitää ysäriin tyylisiä isompia pukuja. Jos joutuu toimintakohtaukseen, niin puvussa on liikkumavaraa.
Rikon aina puvun housuista haarat korkeilla karatepotkuilla.
Siihen olisi olemassa sellaiset karatehousut, joita harrastajat yleisesti käyttävätkin.
Olen valinnut housut teini-iästä asti aina siten miten hyvin niillä voi potkia ihan missä vain.
Potkin niin paljon ja esittelen näyttäviä potkujani, joten olen jo level up tasolla. En pelkästään potki salilla.
Housuissa pitää olla ominaisuutena että voi heittäytyä spagaattiin spontaanisti.
Hyvät housut kestää sen. Olen aika näky kun testaan vaatekaupoissa housuja ja kyselen niiden ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman ja ärsyttävää kun ylimmäinen puvun nappi vain kiinni, ei ole hyvännäköistä.
Se on kaljamahan takia.
Koska takki ei mene kiinni, kun on liian pieni.
Rippipukukin rispaantuu ja kerrasto pilkottaa 🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Housut ovat melkein kuin sukkahousut. Käyttäisivät mieluummin niitä.
Skiguli pingottuu kivasti haaroväliin... eiku.
Isä oli fiksu aikoinaan kun ostettiin riparipuku.
Hän sanoi että nuoret pojat hukkuu aina pukuun, koska lihaa ei ole kasvanut ympärille. Ja ei se mitään, ostetaan vain siltikin reilusti isompi puku ja suunnitellaan siihen pieniä muutoksia hakaneuloilla ja pienillä ompeleilla.
40 vuotta vanha riparipuku mahtuu edelleen eikä ota edes kiinni mistään. Mennyt häät ja hautajaiset. Isä olisi ollut ylpeä, jos olisi nähnyt minut omissa hautajaisissaan puvussa jonka hän osti ja suunnitteli kaiken alusta näihin päivään asti. Olen voittanut kyseisellä puvulla myös lukuisia tanssikilpailuja tangosta street danceen.
Se on myös kestänyt hyvin liikkumisen ilon. Isän filosofialla yksi puku ja yksi elämä.
t. Laihialainen
Vierailija kirjoitti:
Miten niin nykyään? Aika monta vuosikymmentä miehet ei ole enää osanneet pukeutua. Pidetään se sama rippijuhlien tummapuku kaapissa homehtumassa, joka ei yllättäen sitten enää istukaan seuraavissa juhlissa - 15 vuoden ja +30 kilon jälkeen. 🙄
Miehet, jos ette viitsi huolehtia pukuasioista sellaisen omistajana niin käyttäkää pukuvuokrauspalvelua jossa ammattilainen valitsee teille etiketin mukaisen ja istuvan puvun.
Ei löydy, jos käy yhtään salilla. Hartioista sopiva on mahan kohdalta teltta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin nykyään? Aika monta vuosikymmentä miehet ei ole enää osanneet pukeutua. Pidetään se sama rippijuhlien tummapuku kaapissa homehtumassa, joka ei yllättäen sitten enää istukaan seuraavissa juhlissa - 15 vuoden ja +30 kilon jälkeen. 🙄
Miehet, jos ette viitsi huolehtia pukuasioista sellaisen omistajana niin käyttäkää pukuvuokrauspalvelua jossa ammattilainen valitsee teille etiketin mukaisen ja istuvan puvun.
Ei löydy, jos käy yhtään salilla. Hartioista sopiva on mahan kohdalta teltta.
Ei noi puvut ole tätäpäivää. Ei duunarin hartiat sovi. Housut on kamalimmat.
Kävin sovittelemassa ihan asiantuntijan kohdeltavana, niin lihaksikas budoperse otti kiinni, tietenkin munat oli toisela puolella rutistuksissa, reidet otti kiinni putkiin ja pohkeet otti kiinni alaputkiin. Kuin olisi spidermänille sovittanut sukkahousuja jalkaan. Kuitenkin puvun housuista kyse.
Intin tiukkaa että nyt tarvitaan kyllä ainakin kolme mallia suuremmat housut. Niin ei, ei ole muotia.
Noh. Niiden ekojen housujen kanssa menin syvään kyykkyyn ja heitin spilit päälle. Eli jalat sivuille ääriasentoon kuten Van Damme tekee aina elokuvissaan.
Hajos housut jo kyykyn aina. Kysyin että kuulitko rusahduksen, kun menin kyykkyyn. Ei, kangas vain venyy luonnollisesti. Tiedän kyllä tunteen kun levikset repee. Kaikki tietää sen, saumat antaa periksi ompeleesta.
Heitin splitit ja ratkes haaroista. Hän oli sitä mieltä että pitää maksaa housut, mutta mun muija oli vieressä ja sanoi että sähän sanoit, että ne on sopivat ja muotia. Niin vedin ne kolme mallia suuremmat jalkaan ja tein samat temput ja ei mitään rutinoita kuulunut. Istui hyvin jalkaan ja slaavikyykky onnistui ilman kivun tunnetta palleissa. Tykkään olla slaavikyykyssä tumailevana etäällä ja poltella älykkään näköisenä sikareja. Se on mun juttu. Miltä olisi näyttänyt haarasta revenneet housut ja sikari suussa. Ihan spedeltä. Siihen vielä silinterihattu iskettynä korvista kaulaan. Spede mikä spede pikkuhousuissaan.
Ne myy liian pieniä jostain syystä??? Sanokaa vaan rajusti ei niille pikkuhousuille.
Muijakin on yleensä samaa mieltä näiden asiantuntijoiden kanssa, mutta nyt sekin näki valheen ja että se yritti myös pukea mulle feminiinisen värisiä solmioita yms. Enkä ole yhtään sellainen tyyppi.
Tein ilmoituksen kyseisestä hemmosta.
Hyvässä kropassa näyttää ihan kaikki vaatteet hyvältä vaikka perunasäkki. Sehän näissä muodeissa on ongelmana että vain hyväkroppaiset mallit näyttää niissä hyvältä. Jos läski tai pönäkkä ukko pukeutuu liian isoon pukuun, niin on karseeta.
Toisaalta on karseen näköistä myös jos joku bulkki painija, nyrkkeilijä tai vaparikaveri pukeutuu liian pieneen pukuun. Tulee sellainen taapero potkupuvussa olomuoto näkyviin. Siihen päälle vielä joku kaulatatuointi niin aika karseeta on.
Maratoonarille käy pienimallinen puku.