Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä nykyään liian pieniä pukuja

Vierailija
29.01.2026 |

Uutisten lukijallakin puvun takki kiristää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani on paljon pukumiehiä, ja varsinkin housut ovat monella numeroa liian pienet.  Kinnaavat pohkeista ja reisistä hassun näköisesti.  Kapealinjaistenkin puvunhousujen pitäisi päästä laskeutumaan.  Myös lahkeet ovat koomisen lyhyet.  

Se on jokin typerä muoti tällä hetkellä, nuo liian pienet miesten housut. Itse en ole siihen suostunut. Kamalan näköisiä. M46

No eihän muotiin ole koskaan tarvinnutkaan suostua. 

Vierailija
22/26 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kireä ja lyhyt puku ei ole hyvännäköinen, se on totta.  Sellainen vähän vyötärön alapuolelle ulottuva kaksi numeroa liian pieni puvuntakki on kuin jostain hupiohjelmasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla tikissä kunnossa pitääkseen liian pieniä pukuja. Seitkytluvun tyyli.

Itse tykkään pitää ysäriin tyylisiä isompia pukuja. Jos joutuu toimintakohtaukseen, niin puvussa on liikkumavaraa.

Rikon aina puvun housuista haarat korkeilla karatepotkuilla.

Siihen olisi olemassa sellaiset karatehousut, joita harrastajat yleisesti käyttävätkin.

Vierailija
24/26 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näistä muotivirtauksista päätetään? Tarkoitus on kai myydä jatkuvasti uusia vaatteita ihmisille, joilla on jo kaapit täynnä käyttökuntoisia. Kun seuraavaksi julistetaan, että kittanat puvut ovat poissa muodista ja muoti vaatii taas väljiä pukuja, on ostettava uutta kampetta, koska liian tiukka näyttää silloin siltä kuin se onkin eli epämuodikkaalta ja liian pieneltä. 

Vierailija
25/26 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko muotibisnes on turhimpia asioita, joita maa päällään kantaa.  

Vierailija
26/26 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja ärsyttävää kun ylimmäinen puvun nappi vain kiinni, ei ole hyvännäköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä