Joko huomasitte, kuinka Lindtman työntää avustajan sivuun videolla?
Tämä tapahtuu aivan tiedotustilaisuuden alussa, parivaljakon saapuessa pöydän ääreen. Törkeää töniä avustajaa fyysisesti. Itse en hyväksyisi, että minuun kosketaan tuolla tavalla. Mielestäni esiintyminen todistaa myös Tuppuraisen syyllisyyden. Vai onko syyttömän käytöstä alkaa uhkailemaan toimittajia?
Linkki videoon: https://areena.yle.fi/1-77194644
Kommentit (360)
En.
Montako aloitusta ajattelit kirjoittaa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, oikein kyllästyneen oloinen avustajaan. Kuin tämä ei olisi ihminen ollenkaan, rasite vain. Tulee mieleen huono kokemus eräässä työharjoittelupaikassa.
Koeta ymmärtää, se on vain avustaja. Ei hänen kuulu paistatella julkisuudessa.
Keisaripari oli nyt parketilla.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä siinä ihan oikeasti lyötiin"
Omin näkevinäni jonkun astalonkin😅
Vierailija kirjoitti:
Se oli sellaista reilumpaa tönimistä!
Jos loukkaantui,nyt pääsee päivässä lääkäriin vammojaan hoitamaan,kun se Antti tuli luvanneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.
Kehenkään ei ole lupa koskea, eikä varsinkaan tuuppia. Olisi voinut odottaa kunnes avustaja siirtyy itse sivuun
Mutta ei. Narsisti ryntää kameran eteen kuin norsu posliinikauppaan. MINÄ TULEN NYT
Kannattaa käydä näöntarkastuksessa jos näitä tuuppiimista videolla. Ihan oikeasti.
Onko se loanheitto noin vaikeaa, että aivan tyhjästä pitää vääntää?
Tulee mieleen se "suomen tuhonnut" graffiti syrjäisellä paikalla - siis oikeiston mielestä suomen tuhonnut!
Pikku vihje: aivan överi yrittäminen vaikuttaa tyhmältä ja ilkeältä, profiloitte siis itsenne ihmisten silmissä sellaisiksi!
Tyttialoituksi melkein puolet etusivulla olevista. Voisitteko tiivistää yhteen, tai kahteen alotukseen? Muuten alkaa poistoviikate viuhua.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pari sekuntia kertoo niin paljon! Lindtman tulee ylimielinen ilme kasvoillaan, käy kiinni avustajaan ja vain tuuppaa hänet sivuun ilman mitään kommunikaatiota. Ja avustajan hiljainen alistunut poistuminen... Tuo Lindtmanin ilme!
Käy kiinni😂. Tämä kommentti kertoo kyllä kaiken persuista. Kaikkea se leipä elättää.
Näittekö te muutkin siinä pistoolin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin ihan samaa. Aika omituista käytöstä. Kohtelias ihminen olisi pyytänyt siirtymään sivuun tai odottanut, että avustaja saa puuhansa tehtyä.
Samaa mieltä. Oliko niin kiire, että piti tuupata avustaja pois papereita asettelemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on niin tottunut tönimään muita ettei edes itse huomaa sitä.
Tämä! SDP:ssä on täysin normaalia töniä avustajia, että edes häirintää käsittelevään tiedotustilaisuuteen tullesa Antti ei osaa olla tönimättä. Järkyttävää.
Jos näit tönimistä kannattaa käydä näöntarkastuksessa.
Noniin taapero väistäs kun aikuiset koittaa kulkea täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin ihan samaa. Aika omituista käytöstä. Kohtelias ihminen olisi pyytänyt siirtymään sivuun tai odottanut, että avustaja saa puuhansa tehtyä.
Samaa mieltä. Oliko niin kiire, että piti tuupata avustaja pois papereita asettelemasta?
Jos näitä tuuppimista kannattaa käydä näöntarkastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.
Mua ei ainakaan tartte työkavereiden tulla työntelemään mihinkään. Kohteliasta on odottaa, että toinen saa hommansa tehtyä. Ällöttävä itseriittoinen äijänkuvarus
Ai, että suorassa lähetyksessä odotellaan kunnes tajuat väistyä pois tieltä? Eikä tuolla nyt kovin tärkeää hommaa näyttänyt olevan, asetteli jotain papereita.
"Ja sehän oli alainen ja vielä nainen, niin mitä välii." Meillä kahdella on reilummin valtaa.
Asetteli vain jotain papereita? Ne oli varmaan niitä Antin omia muistiinpanoja. Parempi olisi ollut, kun ei olisi ikinä käskenyt ketään viemään niitä sinne
Olisi kerrankin keksinyt jotain omasta päästään ex tempore
Se kävi muhun käsiks!!!
Ja videohan on todisteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on niin tottunut tönimään muita ettei edes itse huomaa sitä.
Tämä! SDP:ssä on täysin normaalia töniä avustajia, että edes häirintää käsittelevään tiedotustilaisuuteen tullesa Antti ei osaa olla tönimättä. Järkyttävää.
Jos näit tönimistä kannattaa käydä näöntarkastuksessa.
Mitä sinä muka näit? Halailua? Ja kuka sellaiseen antoi luvan?
Samaa sarjaa kuin Marinin saapuminen YLEn Isoon Pajaan. Ei tervehdyksiä, ei mitään normaaliin kanssakäymiseen kuuluvia eleitä ovella vastaanottaville henkilöille. Sama meno jatkui hissimatkalla.
Mikä näitä shampanja-sossuja vaivaa? Vaaditaan muilta vaikka mitä, itse ökyillään paremmin muka työväenaatteen varjolla ja lennellään pintapaikoissa.
Kuvottaa.