Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko huomasitte, kuinka Lindtman työntää avustajan sivuun videolla?

Vierailija
29.01.2026 |

Tämä tapahtuu aivan tiedotustilaisuuden alussa, parivaljakon saapuessa pöydän ääreen. Törkeää töniä avustajaa fyysisesti. Itse en hyväksyisi, että minuun kosketaan tuolla tavalla. Mielestäni esiintyminen todistaa myös Tuppuraisen syyllisyyden. Vai onko syyttömän käytöstä alkaa uhkailemaan toimittajia? 

Linkki videoon: https://areena.yle.fi/1-77194644

Kommentit (360)

Vierailija
41/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.

Mua ei ainakaan tartte työkavereiden tulla työntelemään mihinkään. Kohteliasta on odottaa, että toinen saa hommansa tehtyä. Ällöttävä itseriittoinen äijänkuvarus

Sinun lailla ajattelevien takia työt sakkaa ja työilmapiiri kiristyy kun mielensäpahoittajan jokaista reagointia täytyy varoa. Pitkävihaisiakin ovat ja vetävät hanakasti kaikki työnantajatahotkin mukaan omiin oikkuihinsa. Sitten jäävät vielä sairauslomalle.

Vierailija
42/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on niin tottunut tönimään muita ettei edes itse huomaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kiinnitin huomiota asiaan heti kun livenä seurasin tiedotustilaisuutta. Jos olisin kyseinen avustaja en hyväksyisi että mun omaan tilaan tullaan noin ja kosketaan.. vaikka olisikin viaton ele niin silti ei ok

Siksi et työskentelekään Eduskunnassa muhkealla palkalla vaan isottelet päivät pitkät palstalla.  Nuo avustajat joutuvat näemmä sietämään pahempaakin, jos aikovat uraputkeen politiikassa.

Vierailija
44/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, niinpäs tekeekin. 

Kun on riittävän pitkään ylimielinen niin tuollaisesta tulee "normaalia" jota ei enää itse huomaa.

https://areena.yle.fi/1-77194644

Vierailija
45/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, niinpäs tekeekin. 

Kun on riittävän pitkään ylimielinen niin tuollaisesta tulee "normaalia" jota ei enää itse huomaa.

https://areena.yle.fi/1-77194644

Tämä linkki toimii!

Järkyttävää mitätöintiä ja tönimistä avustajaa kohtaan Antilta!

Vierailija
46/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppis kävelyttää anttia kuin henkivartijaansa. Onko tuo kaksikko pannut?

Vierailija
47/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Onko tämä sinusta nyt tärkeäkin aloitus, ap?

Vierailija
49/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksessa pitää nyt kiirettä. 

Onko hyväkin palkka tästä kaikesta sometyöstä, vai oletteko saaneet automatisoitua esim. ylänuoletuksia? 

Toki samaa temppua on käytetty maailman sivu, että ei tämä tietysti uutta ole. 

Vierailija
50/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mee helvettiin siitä"

Vierailija
51/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindmanni tosiaan oli röyhkeä ja töni naista.

Lisäksi muistakaa miten jukka gustafsson huusi hoitajille mielenosoituksessa -hiljaa!

Sdp on siis täynnä tyrannisia johtajia. Se on täysin niiden tapa toimia -opittu heidän esikuvasta eli cccp:stä.

Vierailija
52/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttss...

Vierailija
53/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossakin nyt oli ihmeellistä? Huvittavia piirteitä saanut jo tämä se sanoi ja se teki sitä. Tämmöiset lumihiutaleet sitten hoitaa maan asioita. 

Vierailija
54/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindtman ja Tuppurainen puolustaa toisiaan, koska ovat ihan samanlaisia.

Epäilen,että Antti on Tytin tussun alla,oho kirjainvirhe,pahoittelut

Vierailija
55/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintmanni olisi saanut paljon pisteitä jos olisi osannut, siis osannut toimia kohteliaasti hymyssä suin avustajaansa kohtaan!

Vierailija
56/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh. Vähän niinkuin isännän elkein siirtää alamaisen pois tieltään. 

Ei näin. Ei todellakaan näin.

Vierailija
57/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin ihan samaa. Aika omituista käytöstä. Kohtelias ihminen olisi pyytänyt siirtymään sivuun tai odottanut, että avustaja saa puuhansa tehtyä.

Kuitenkin oli auttamassa paikalla. Ehkä olisi pitänyt jättää homma väliin jos on kerran pahasti tiellä.

Vierailija
58/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellaista reilumpaa tönimistä!

Vierailija
59/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.

Kehenkään ei ole lupa koskea, eikä varsinkaan tuuppia. Olisi voinut odottaa kunnes avustaja siirtyy itse sivuun 

Mutta ei. Narsisti ryntää kameran eteen kuin norsu posliinikauppaan. MINÄ TULEN NYT 

Vierailija
60/360 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossakin nyt oli ihmeellistä? Huvittavia piirteitä saanut jo tämä se sanoi ja se teki sitä. Tämmöiset lumihiutaleet sitten hoitaa maan asioita. 

Ihmisiin ei kosketa, yleensä suullisesti pyydetään siirtymään jos on edessä, ei noin. Ei minuun ole pomot ikinä koskeneet 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi