Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karalahti oli 9v raittiina, kunnes lääkäri antoi luvan siemailla viiniä

Vierailija
29.01.2026 |

Tänään hän vastaa oikeudessa syytteisiin törkeästä huumausainerikoksesta. 

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholisti voi juoda edes sitä yhtä pikku kaljaa tai drinkkiä tms. Siinä käy just noin että kohta ei riitä edes saavillinen kun homma alkaa taas.

Eli lääkärit tässä on typeriä suomen päihdehoidossa. 

Kokemuksestasi mäiskytät .

Vierailija
42/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku hänen olleen 9 vuotta raittiina😂

Jere olikin "raitis".

...mutta Sivonen ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin myös Nannan myötäilyä asiassa jo silloin kun noita juttuja Jere kertoi. Olikohan se Veitolan ohjelmassa kun oli mukana selittämässä että onhan se nyt kiva kun voidaan juoda viiniä illallisilla yhdessä. 
Eikö hänkään muuten fiksuna naisena  todellakaan tajunnut mitä tarkoittaa alkoholismi?

Vierailija
44/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin myös Nannan myötäilyä asiassa jo silloin kun noita juttuja Jere kertoi. Olikohan se Veitolan ohjelmassa kun oli mukana selittämässä että onhan se nyt kiva kun voidaan juoda viiniä illallisilla yhdessä. 
Eikö hänkään muuten fiksuna naisena  todellakaan tajunnut mitä tarkoittaa alkoholismi?

Kuka on fiksu? Ei tuo ainakaan. 

Vierailija
45/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän siinä dokumentissa kertoi tämän. Vaatimalla vsati lääkäriltä tämän asian, ja lääkäri sanoi, että jos kaikki labrat ja muut tutkimukset ovat kunnossa, niin voi juoda silloin tällöin vähän viiniä ruuan kanssa. Tässä on lopputulos.

Lääkärihån ei muistaakseni ollut asiaa sanomassa siinä dekkarissa, vaan tämä omi Jeren kertomaa. 

Vierailija
46/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasia viiniä...  ja porttiteoriako ei näinkään ole totta?

Vierailija
47/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, oli raittiina alkoholista, muusta kamasta tuskin jos on koko sen n. 10 vuotta pyöritellyt myyntiä.

Minä en usko että karalahden kaltainen sählääjä olisi pyörittänyt 10 vuotta kamakauppaa. 

Vierailija
48/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Jerestä nyt vakivieras mtv3 ym. kanavien viihde ja kilpailu ohjelmiin? Vai jopa oma ohjelma jossa olisi muita tuomion saaneita veijareita kuten Immu, Sillanpää, Roope Salminen, Axel Smith jne. Maikkaria ainakin kiinnostaisi. 

Vierailija
49/78 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän siinä dokumentissa kertoi tämän. Vaatimalla vsati lääkäriltä tämän asian, ja lääkäri sanoi, että jos kaikki labrat ja muut tutkimukset ovat kunnossa, niin voi juoda silloin tällöin vähän viiniä ruuan kanssa. Tässä on lopputulos.

Antoiko lääkäri myös luvan vetää kännejä ja tilata niin isoja pussukoita amfetamiinia ja kokaiinia, ettei diilerillä ollut edes toimittaa niin paljoa huumeita? 

Vierailija
50/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere ei ota koskaan vastuuta mistään, ei ole koskaan ottanut. Ei ole nöyrtynyt, ei kasvanut ulos siitä 16-vuotiaan uhmapojan kuoresta. Samanlainen se oli nuorena, kaikki sai anteeksi. Asuin lapsuuteni ihan Jeren lähellä, ja tunsin miehen lapsuudessa/nuoruudessa ihan hyvinkin.

Harmi kun ei ole tosiaankaan ottanut vastuuta, vaan on sama itsekäs itsensä.

Vierailija
51/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ja sitten kätevästi syytetään lääkäriä. Ei niinku itse oteta vastuuta mistään vai.

Vierailija
52/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Jerestä nyt vakivieras mtv3 ym. kanavien viihde ja kilpailu ohjelmiin? Vai jopa oma ohjelma jossa olisi muita tuomion saaneita veijareita kuten Immu, Sillanpää, Roope Salminen, Axel Smith jne. Maikkaria ainakin kiinnostaisi. 

Immu sentään ei ole seksuaalirikollinen, vaikka on mitä on.

Vierailija
53/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko lääkäri myös luvan vetää kännejä ja tilata niin isoja pussukoita amfetamiinia ja kokaiinia, ettei diilerillä ollut edes toimittaa niin paljoa huumeita? 

:D

Vierailija
54/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karalahti on kyllä äijien äijä. En ole eläissäni nähnyt yhtä aitoa tosimiestä kuin Karalahti.

Vierailija
55/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere ei ota koskaan vastuuta mistään, ei ole koskaan ottanut. Ei ole nöyrtynyt, ei kasvanut ulos siitä 16-vuotiaan uhmapojan kuoresta. Samanlainen se oli nuorena, kaikki sai anteeksi. Asuin lapsuuteni ihan Jeren lähellä, ja tunsin miehen lapsuudessa/nuoruudessa ihan hyvinkin.

Harmi kun ei ole tosiaankaan ottanut vastuuta, vaan on sama itsekäs itsensä.

TÄMÄ. Ihan turha yrittää syyttää tästä lääkäriä. 

Jotkut ilmeisesti hoitaa riippuvuutta siten, että pyrkimys on kohtuuteen eikä nollatoleranssiin. Toki se ei kaikille sovi eikä kaikkien kohdalla ole oikea ratkaisu. Silloin pitäisi itse vetää se johtopäätös, että minä en ole ihminen, joka voi juoda vain yhden lasillisen viiniä retkahtamatta. 

Vierailija
56/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut pienemmistäkin asioista itsellä että kohtuus ei toimi. Joko kieltäydyn kokonaan tai kontrolli lähtee. Laihdutuskin sitä että ihan mahdotonta ottaa vähän herkkuja. Iskee heti kauhea himo kun niitä maistaa ja loppuu se terveellinen syöminen siihen.

Vierailija
57/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholisti voi juoda edes sitä yhtä pikku kaljaa tai drinkkiä tms. Siinä käy just noin että kohta ei riitä edes saavillinen kun homma alkaa taas.

Varmaan jotkut pystyy. Minä taas olen niitä, ettei se koskaan jää siihen yhteen. Eli ainoa ratkaisu on pysyä täysin erossa alkoholista. Enkä myöskään sysäsi vastuuta omista valinnoistani lääkärille. Itse kuitenkin jokainen sen oman tilanteensa parhaiten tietää.

Vierailija
58/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lääkärin vastuulla valvoa osaako joku olla juomatta itseään hautaan vai ei. 

Jos kroppa on kunnossa niin se lasi viiniä välillä ei ole haitallinen ja lääkäri toteaa sen olevan ok. Jos sen sijaan ihminen ei itse osaa ylläpitää omia rajojaan niin se on henkilön oma vika. 

Alkoholistin pitää itse valvoa juomistaan, ei lääkärin.

Vierailija
59/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotkut pystyy. Minä taas olen niitä, ettei se koskaan jää siihen yhteen. Eli ainoa ratkaisu on pysyä täysin erossa alkoholista. Enkä myöskään sysäsi vastuuta omista valinnoistani lääkärille. Itse kuitenkin jokainen sen oman tilanteensa parhaiten tietää.

sysäisi*

Vierailija
60/78 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on tällä hetkellä epäiltynä törkeästä huumausainerikoksesta ja diilerin kirjanpidon mukaan (joka oli mediassa) tilannut kanssa valtavia määriä huumeita. Ihan varmasti ei lääkäri ole tälle kaikelle antanut ammatillista hyväksyntää.