Karalahti oli 9v raittiina, kunnes lääkäri antoi luvan siemailla viiniä
Tänään hän vastaa oikeudessa syytteisiin törkeästä huumausainerikoksesta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku hänen olleen 9 vuotta raittiina😂
Jere olikin "raitis".
Ei alkoholisti voi juoda edes sitä yhtä pikku kaljaa tai drinkkiä tms. Siinä käy just noin että kohta ei riitä edes saavillinen kun homma alkaa taas.
Eli lääkärit tässä on typeriä suomen päihdehoidossa.
Puhuu varmasti ihan totta siitä, mitä lääkäri on sanonut. Ihan varmasti. Sata prossaa. Addikti ei koskaan valehtele.
Vierailija kirjoitti:
"Olin yhdeksän vuotta juomatta ja joillekin se sopii. Joillekin se on jopa ainoa vaihtoehto, mutta täysraittius ei ole minua varten. Ja välillä pitää pitää hauskaa, se kuuluu elämään. Aikaisemmin minun oli vaikea lopettaa se hauskuus, mutta nykyään minun ei enää tee seuraavana päivänä mieli jatkaa. Se johtuu siitä, että olen kasvanut ihmisenä ihan äärettömästi ja joutunut tekemään työtä oman mieleni ja riippuvuuksien kanssa."
- J. Kamalahti
"....mutta täysraittius ei ole minua varten. Ja välillä pitää pitää hauskaa, se kuuluu elämään."
Siinäpä sellainen punalippu että sireenit vaan soi. Just tuolla tavalla alkoholistit valehtelee itselleen että voi ihan hyvin ryypätä ja leikkiä olevansa selvinpäin ja kuivilla.
Hollywoodissakin on ollut näitä "kuivilla" olleita näyttelijöitä joilta löytyy ylläri kuollessaan aineita verestä vaikka kuinka. Esim. carrie fischer, tää frendien perry, etc. Siitä nyt puhumattakaan moniko tähti on käyttänyt tai juonut itsensä suoraan hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olin yhdeksän vuotta juomatta ja joillekin se sopii. Joillekin se on jopa ainoa vaihtoehto, mutta täysraittius ei ole minua varten. Ja välillä pitää pitää hauskaa, se kuuluu elämään. Aikaisemmin minun oli vaikea lopettaa se hauskuus, mutta nykyään minun ei enää tee seuraavana päivänä mieli jatkaa. Se johtuu siitä, että olen kasvanut ihmisenä ihan äärettömästi ja joutunut tekemään työtä oman mieleni ja riippuvuuksien kanssa."
- J. Kamalahti
"....mutta täysraittius ei ole minua varten. Ja välillä pitää pitää hauskaa, se kuuluu elämään."
Siinäpä sellainen punalippu että sireenit vaan soi. Just tuolla tavalla alkoholistit valehtelee itselleen että voi ihan hyvin ryypätä ja leikkiä olevansa selvinpäin ja kuivilla.
Hollywoodissakin on ollut näitä "kuivilla" olleita näyttelijöitä joilta l
Niimpä, kaikki muut paitsi Homer Simpson.
Karalahdella on alkoholistin persoona. Tekee kaiken täysillä tai ei ollenkaan eikä kohtuus onnistu missään asiassa. Tällaiset ihmiset ovat usein esim. huippu-urheilijoita, jotka tekevät täysillä sitä uraansa. Mutta hyvin herkästi se voi kääntyä tuohon täysillä rännäämiseen, jos siihen on taipumusta. Esim. sen uran päättyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- J. Kamalahti
Hollywoodissakin on ollut näitä "kuivilla" olleita näyttelijöitä joilta l
Käykääpäs joskus 12 askeleen toveriseuran pöytien ääressä kuuntekemassa näitä juttuja - ei yksi tai edes useampi kerta, vaikka se kestäisikin vuosia katkaise raittiutta mikäli se on AA:ssa hankittua. Juomattomuus - olkoonkin vaikka koko elämän kestänyt valinta ei ole raittiutta nähnytkään.
Alkoholismi ei parane raitistumalla.
Sairaus on edelleen olemassa ja se pitää huomioida. Eli jos itsellä on havainto tai tunne että juominen aiheuttaa terveyshaittaa tai on hallitsematonta niin sitten lopettaa juomisen kokonaan eikä ota alkoholia enää missään olosuhteissa eikä missään iässä. Ei vähän eikä edes kuohuviinitilkkaa jonkun häissä vaan tasan nollatoleranssi.
Muiden tekemistä virheistä voi viisastua.
M60
Nanna Karalahti lomaili Sveitsissä uuden rakkaansa kanssa kertoo Seven.
10v Vankila tuomio kyllä suitsii alkoholin juontia.
Niin, oli raittiina alkoholista, muusta kamasta tuskin jos on koko sen n. 10 vuotta pyöritellyt myyntiä.