Vaimo määrää tahdin - miten teillä?
Olemme noin 50-v pari, jossa nainen on ottanut vuosi vuodelta tiukemman otteen seksielämästämme.
Muutama vuosi sitten oli kinaa seksin määrästä (olisin miehenä halunnut enemmän) ja sovittiin kokeilusta, jonka aikana minä en enää tee mitään aloitteita. Että aloite tulee aina vain vaimolta.
Tämä kokeilu toimi hyvin ja siitä tulikin käytäntö.
Joskus kun olin päivällä runkannut, en aina ollut kauhean kovana vaimolle. Tästä alkoi uusi keskustelu ja sovittiin, etten enää runkkaa pyytämättä vaimolta lupaa.
Alkuun järjestely tuntui vähän oudolta mutta myös kiihottavalta. Ja illalla olin totta vie taas kovana.
Tästä kaikesta on jo muutama vuosi.
Nykyään tyydytän vaimoni pari kertaa viikossa, Yleensä kerran nuolemalla ja kerran pitkän kaavan kautta tulemalla sisään.
kun vaimo on lauennut, hän haluaa, että tulen samantien ulos. Tai nuollessa pitää heti lopettaa. Sitten hän joskus, yleensä kerran viikossa tyydyttää minut käsin. Joskus saan vain luvan itse runkata ja hän katselee.
Tiedän, että tämä kuulostaa monesta varmaan tosi oudolta. Mutta meillä järjestely toimii ja vaimon dominointia on jotenkin vuosi vuodelta syventynyt.
Olisin kiinnostunut kuulemaan onko muilla samankaltaisia kokemuksia tai järjestelyitä?
Joskus tuntuu, että vaimo ei huomioi tarpeitani tarpeeksi mutta siitä on selvitty puhumalla. Miten teillä?
Kommentit (5)
Ap, käytitkö kirjoittamisen apuna papukaijaa?
Jos itsestä tuntuu hyvältä käytännöltä, niin mikäpä siinä. Meillä aloitteen tekee se, kumpaa enemmän haluttaa. Ja toinen lähtee aina helposti mukaan.
Jokos olette lukittavasta siveysvyöstä sinulle keskustelleet? Tilaatteko kotiin mustia bull-miehiä ja pääset katselemaan vierestä? Ihan normi-cuck-meninkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jokos olette lukittavasta siveysvyöstä sinulle keskustelleet? Tilaatteko kotiin mustia bull-miehiä ja pääset katselemaan vierestä? Ihan normi-cuck-meninkiä.
Ei ole tarvetta vyölle, koska tottelen vaimoa. Vyö olisi ikään kuin todiste siitä, etten alistu vaimoni tahdolle. Tahtoo sanoa, että juuri tämä sanaan uskominen kiihottaa meitä.
Muista miehistä ei ole ollut puhetta kuin kiusoittelun tasolla vaimoni puolelta. Kuulemma riitän hänelle hyvin. Jos joskus tämä asia muuttuisi, tilanne voisi tietysti olla toinen ja apumies voisi tulla kyseeseen.
Hieno järjestely teillä, sopisi mullekin mutta vaimo on vain niin passiivinen, että voisi loppu seksiä kokonaan ilman omia ehdotuksia. M42