Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskaa jos virolaisten korvaan suomen kieli kuulostaa kännisen mongerrukselta

Vierailija
29.01.2026 |

Kun sama pätee sitten toisinkin päin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja virolaiset lisöksi hlvetin törkeitä ja omahyväisiä, ovat myös yks pahimpia naapureita mitä kuvitella saattaa, alapuolella asui virolainen äijä joka molotti yötä päivää, hakkas mun ovea kun kuulemma telkkarin äänet liian isolla ja uhkaili vieläpä mua, pienikokoista naista, sit itse molotti molottamistaan, poltti ikkuna auki niin että savut leijaili mun kämppään yms. Onneksi muutti pois kidutettuaan mua puoli vuotta molotuksellaan ja tupakan poltollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja virolaiset lisöksi hlvetin törkeitä ja omahyväisiä, ovat myös yks pahimpia naapureita mitä kuvitella saattaa, alapuolella asui virolainen äijä joka molotti yötä päivää, hakkas mun ovea kun kuulemma telkkarin äänet liian isolla ja uhkaili vieläpä mua, pienikokoista naista, sit itse molotti molottamistaan, poltti ikkuna auki niin että savut leijaili mun kämppään yms. Onneksi muutti pois kidutettuaan mua puoli vuotta molotuksellaan ja tupakan poltollaan. 

Joten... Kaikki virolaiset ovat samanlaisia silloin

Vierailija
4/6 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisetko muka eivät ole hlvetin törkeitä? Itsellä on ollut elämän aikana monta suomalaista mulkkua naapuria. On ollut joka asiasta valittajaa ja kyttääjää ja väkivaltaista paskiaista.

Vierailija
5/6 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset yrittää saada suomalaiset ja virolaiset kääntymään toisiaan vastaan. Niin läpinäkyvää.

Vierailija
6/6 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan