LINDTMAN A-studiossa
SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtajaa Tytti Tuppuraista syytetään epäasiallisesta käytöksestä. Tuppurainen kiistää tämän jyrkästi. Jo aiemmin julkisuuteen on tullut useita häirintätapauksia eduskuntaryhmän sisällä. Mitä demariryhmässä tapahtuu? Vastaamassa SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtman.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Lindtman vastasi kysymykseen ideologisesta työttömyydestä, että ihan sallittua on ihqua..
Kertoo kaiken Sdp johtajasta..
En äänestä ikinä Sdp.
Tämä
Minä ajattelen, että Tytti on periaatteessa syytön, mutta voi sanoa asiat tiukasti. Nykyään vain vedetään herneet nenään niin helposti, kun mistään ei saa mitään sanoa.
Ja Tytti oli oikeisssa sille Pialle: oikeastihan ei ole mitään väliä, mitä mieltä joku Pia on. Kai se on rumaa sanoa noin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen, että Tytti on periaatteessa syytön, mutta voi sanoa asiat tiukasti. Nykyään vain vedetään herneet nenään niin helposti, kun mistään ei saa mitään sanoa.
Ja Tytti oli oikeisssa sille Pialle: oikeastihan ei ole mitään väliä, mitä mieltä joku Pia on. Kai se on rumaa sanoa noin sitten.
Ja yhtäkkiä demarikannattajat alkavat kuulostaa persuilta.
Valtamedia valehtelee ja mitään ei saa sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen, että sillä meinataan sellaista, että kukaan ei ole puoluettaan isompi ja pitäisi myös tehdä kuten yhdessä päätetty
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sillä kuitenkin oli väliä, vai miksi häntä painostettiin ja yritettiin alistaa tahtoon epäasiallisesti? Ei nyt jutut täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tytti oli oikeisssa sille Pialle: oikeastihan ei ole mitään väliä, mitä mieltä joku Pia on. Kai se on rumaa sanoa noin sitten.Minä ajattelen, että sillä meinataan sellaista, että kukaan ei ole puoluettaan isompi ja pitäisi myös tehdä kuten yhdessä päätetty
Selvästi Puolueen Suuret Johtajat ovat puoluetta suurempia. Yksittäiset avustajat ja edustajat ovat mitättömyyksiä jotka eivät kiinnosta ketää. Lehdistökin on vain valemediaa ja misinformaatiota.
SDP on kuvottavin puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtäkkiä demarikannattajat alkavat kuulostaa persuilta.
Valtamedia valehtelee ja mitään ei saa sanoja.
Vähäsen vaan häirintää ja ahdistelua. Ei ole epäasiallista olla epäasiallinen jollekin mitättömyydelle eli kansanedustajalle .
Kuulostaa hyvin autoritaariselta ja toksiselta.
Vierailija kirjoitti:
Täys paniikki päällä demareilla.
Hyvä, että saavat kerrankin myös osansa. Tekee vain hyvää niille.
Kyllä taitaa SDP menettää ääniään keskustalle tämän jupakan seurauksena. Todella epäpätevät nämä Tuppurainen ja Lindman.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa vaan että tuosta ilmenee miten ylimielinen Tytti on. Halveksii ja vähättelee toista. Ihminen paljastaa itsensä.
Ei muuta kuin uudet vappusataset taas kaikille niin kannatus ei romahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa vaan että tuosta ilmenee miten ylimielinen Tytti on. Halveksii ja vähättelee toista. Ihminen paljastaa itsensä.
Niinpä. Tytin mielestä Hiltunen ei ole minkään arvoinen. Vähättelee ja halveksii.
Vierailija kirjoitti:
Tuppuraisen käytös tiedotustilaisuudessa vastaa kunnon työpaikkakiusaajan imagoa.
Ei tunnista omaa käytöstään vaan lähtee uhkailemaan kostolla ja selvityksillä.
Uskomatonta, että Lindtman lähti näin häntä puolustamaan lytäten samalla ne ketkä ovat kärsineet Tuppuraisen käytöksestä.
Todella huonosti hoidettu heti kärkeen.
Kertoo ehkä siitä, että Antti ja Tytti vetävät yhtä köyttä ja jotkut muutkin, mutta ne keitä alistettu yms.voivat vetäytyä yhä syvemmälle maan rakoon, koska viesti on selkeä, että heitä ei tulla uskomaan eikä heidän kokemuksellaan ole mitään arvoa.
Olisit vaan kirjoittanut suoraan että narsisti. Työpaikkakiusaajat ovat niitä.
Lindtman pesee kätensä ovelasti, kun sanoo ettei Tuppurainen ole sanonut tai tehnyt JULKISESTI mitään loukkaavaa. No ei tietysti julkisesti kun kaikki on tapahtunut ns kahden kesken, jossa ei ole ollut yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Antilla karismaa kuin huopatohvelilla.
Orpolla vielä vähemmän karismaa,lapanen
Tytti ja Antti malttamattomia, alkoivat leikkiä pääministerileikkiä turhan aikaisin🤔
Toimittaja puhui ikävästi koko ajan päälle ja keskeytti Antin puheen.
Vierailija kirjoitti:
Lindtman pesee kätensä ovelasti, kun sanoo ettei Tuppurainen ole sanonut tai tehnyt JULKISESTI mitään loukkaavaa. No ei tietysti julkisesti kun kaikki on tapahtunut ns kahden kesken, jossa ei ole ollut yleisöä.
Aivan. Osuva arvio.👍
Miten Lindtman voi olla niin varma, että Tytti on syytön? Mitä tapahtuu jos onkin todisteita Tytin syyllisyydestä. Ja miksi Antti oli haastateltavana eikä Tytti?
Epäselvää miten häirintätiedot saatu. Onko joku voinut raportoida moneen kertaan?
Toivottavasti totuus selviää!
PS. Ainakin tiedoitustilanteessa Antti suorastaan Trumpin elein tyrkkää avustajan tieltään!! Hyvä kuvaus! Mitäpä pitäisi ajatella?