Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiristeily

Vierailija
28.01.2026 |

Onko täällä seksiristeilylle menijöitä tai siellä olleita? Mitä mieltä olette, onko se vain jotain pervoilua vai voisiko olla mukana?  

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään panoristeily sen enempi kun muukaan viikonloppu.  Siis olen nähnyt.

Vierailija
2/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on. Julkisuuteen annetuista lausunnoista huolimatta tuolla on paljon enemmän pervoilua kuin normaaleilla risteilyillä. Seksiä harrastetaan paikoissa joissa ei kuuluisi ja alkoholiakin menee reippaasti suurimmalla osalla. En ymmärrä miksi pitää julkisuuteen antaa asiasta muunneltua totuutta. BTDT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Onhan siellä monenlaista. Paneskellaan jos siltä tuntuu, eihän se pakollista ole, ja pidetään muutenkin hauskaa samanmielisten ihmisten kanssa. Itse sinkkunaisena odotan paljon seksiä ja uusia tuttavuuksia

Vierailija
4/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut useasti. Miestäni se ei kiinnosta, niin olen ollut yksin. Yksinäisenä naisena näillä risteilyillä saa sänkyseuraa helpostikin, eikä kotiin ole puutteessa tarvinnut palata. Suosittelen! 

Vierailija
5/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana ollaan! Onhan siellä monenlaista. Paneskellaan jos siltä tuntuu, eihän se pakollista ole, ja pidetään muutenkin hauskaa samanmielisten ihmisten kanssa. Itse sinkkunaisena odotan paljon seksiä ja uusia tuttavuuksia

Oletko yksin vai kaverin kanssa menossa ?

Vierailija
6/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanottava, että on aika uskomatonta settiä olla moisella risteilyllä. En olisi lähtenyt ellei eräs nais kaverini olisi pyytänyt mukaan vähän turvamieheksi. Oli hommannnut sellaisen combi hytin ja välillä minulla oli oma sessio jonkun naisen kanssa ja hänellä taas omat puuhat miesten ja naisten kanssa ja ovi oli auki meidän hyttien välissä. Kaverini kanssa emme koskeneetkaan toisiimme, mutta nähtiin kyllä hyvinkin paljon toistemme puuhastelua. Ehkä paras turvamies reissu ikinä:)

Vierailija
7/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn näillä reissuilla, koska mieheni pitää pelkästä perinteisestä seksistä. Ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Esim anaaliyhdyntä ei tule kuulemma kuuloonkaan ja on homojen hommaa. Itse olen paljon vapaampi mieleltäni. Näillä risteilyillä tulee sitten toteutettua itseään, kuten anaaliyhdynnät sekä ryhmäseksi useamman miehen kanssa. Olen ajatellut että se on mieheni oma häpeä, kun on niin rajoittunut. Mutta nämä risteilyt on minulle voimavara, että jaksaa läpi pimeän talven.

Vierailija
8/47 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn näillä reissuilla, koska mieheni pitää pelkästä perinteisestä seksistä. Ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Esim anaaliyhdyntä ei tule kuulemma kuuloonkaan ja on homojen hommaa. Itse olen paljon vapaampi mieleltäni. Näillä risteilyillä tulee sitten toteutettua itseään, kuten anaaliyhdynnät sekä ryhmäseksi useamman miehen kanssa. Olen ajatellut että se on mieheni oma häpeä, kun on niin rajoittunut. Mutta nämä risteilyt on minulle voimavara, että jaksaa läpi pimeän talven.

No eipä paljon tarvita, jos persepanolla jaksaa joulusta kevääseen!

Vierailija
9/47 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Euroopassa seksiristeilyllä silloisen poikaystävän kanssa. Siellä oli jo silloin mm. pelkät kengät jalassa disco. Siellä oli joku esiintyjä ja kun häntä katseltiin, niin poikaystäväni oli takanani ja tunsin kuinka hänen penis oli jäykkänä ja ja hän hieroi sillä minun selkää. Olin itse aika märkänä ja poikaystävä siinä nosti kätensä minun rinnoille ja alkoi hieroa nännejä. Koko ajan tunsin haluavani enemmän kullia sisääni ja työnsin oman sormeni klitorikselle ja pyörittelin vähän aikaa. Notkistin vähän lantiota ja otin kullista kiinni ja ohjasin sen sisääni. Poikaystävä hieroi nännejä ja itse annoin kyytiä klitalle ja kulli liikkui sisällä, niin meni vain hetki kun sain orgasmin ja poikaystävä tuli sisääni hetken päästä. Oli aika huikea hetki saada orgasmi siinä porukan keskellä, toiset olivat tosin hyvin samoissa puuhissa. Kun kulli liukui ulos pimpistä, niin tunsin kuinka jotain märkää alkoi tulla pitkin jalkoja ja hetken kuluttua jo säärillä tuntui kosteutta. Kun siinä tanssimme musiikin tahdissa, niin tunsin kun minun oma ja poikaystävän nesteet valuivat sääriä myöten avokkaisiin. Sellaista ei ole tapahtunut sitä ennen, eikä sen jälkeen. Ehkä pitäisi taas mennä käymään seksiristeilyllä.

Vierailija
10/47 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abi-risteilyillä kuulemma hyvät mestat, kuulin kaupan jonossa.

Vierailija
11/47 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abi-risteilyillä kuulemma hyvät mestat, kuulin kaupan jonossa.

Abiristeilyllä ei liene  häiriköiviä perstappimiehiä häsläämässä?

Vierailija
12/47 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näistä risteilyistä saisi tietoa ennakkoon, mikäli haluaisi itse osallistua?

#asiallinen

Vierailija
13/47 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näistä risteilyistä saisi tietoa ennakkoon, mikäli haluaisi itse osallistua?

#asiallinen

Seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten sivustolta saa rekisteröityneenä käyttäjänä rehellistä lisätietoa, varaus- ja maksulinkit sekä halutessaan etukäteen sovittuja kimppakivoja. Tulin just tältä risteilyltä, oli kiimaista ja minä sekä ykköskumppani tultiin aika monta kertaa. Suosittelen!

Vierailija
14/47 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#asiallinen

Seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten sivustolta saa rekisteröityneenä käyttäjänä rehellistä lisätietoa, varaus- ja maksulinkit sekä halutessaan etukäteen sovittuja kimppakivoja. Tulin just tältä risteilyltä, oli kiimaista ja minä sekä ykköskumppani tultiin aika monta kertaa. Suosittelen!

Rehellisesti tuolta sivustolta et mitään tietoa saa; Kaikki negatiivissävytteisetkin keskustelut on poistettu. Sananvapaus on kuin Pohjois-Koreassa konsanaan. Ja keskustelua yrittäneiden jäsennyydetkin on päätetty.

Taitaa taas perästä kuulua tuoltakin risteilyltä, ei mennyt kaikki ihan putkeen. Ja näemmä siellä on taas aulassakin verhoiluja tahrittu oikein urakalla, vaikkei siellä mitään pitänyt tapahtua. Kaksinaismoralismin malliesimerkki koko yhteisö. Toisaalta, tuo on vähän kuten jenkkilässä, kansalaiset saivat arvoisensa pressan.

Vierailija
15/47 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä on siis jatkunut tämä Himoksesta tutuksi tullut muiden omaisuuden sotkeminen kun ollaan estottomasti kimpassa niin kiimassa että  ihan kaikki eritteet roiskuvat pitkin seiniä kattoja ja verhoilutekstiileitä??

Vierailija
16/47 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan painajainen henkilökunnalle tollanen risteily.

Vierailija
17/47 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uppoaa ensi kerralla tuollainen pervojen laiva.

Vierailija
18/47 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä laivassa on tappi pohjassa. Ja pienet vuodot kurlataan alas kurkusta :)

Vierailija
19/47 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan painajainen henkilökunnalle tollanen risteily.

Taas oli laivayhtiöltä tullut hyvää palautetta siisteydestä. Kuten vuosi sitten vastaavalta ekalta vastaavalta risteilyltä.  Järkkärit kehuu asiakkaiden hyvää käytöstä ja kuten tallinkin puolella julkisuuteen oli kerrottu niin laiva on tällaisten risteilyjen jäljiltä huomattavasti siistimmässä kunnossa mitä tavan risteilyjen jälkeen. 

Tulipa sellainenkin palaute henksulta kuultua että olisi hienoa jos yhteisö olisi joka viikonloppu siellä. Olisi paljon mukavampaa töitä tehdä kun örveltäjiä ei juurikaan ole.

Vierailija
20/47 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset teillä on aviomiehesi kanssa?

Missä lapset ovat hoidossa? Isovanhemmilla?

Mitä seksitoimenpiteitä miehellesi annetaan kumipaatilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän