Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut naiset haisee voimakkaalle hielle

Vierailija
28.01.2026 |

Vaik käyttää parfyymiä

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se parfyymi hien hajua poista. Kai ovat itse huomanneet haisevansa ja yrittävät parfyymillä peittää. Monia syitä varmaan, esim haju pinttynyt vaatteisiin jos on hormoneista johtuen kova hikoilemaan eikä ole asialle tehnyt mitään.

Vierailija
22/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä stressihikeen auttaa

No varmaan sen stressin käsittely tai stressitasojen laskeminen omilla toimilla, mutta ainahan tämä ei ole mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se parfyymi hien hajua poista. Kai ovat itse huomanneet haisevansa ja yrittävät parfyymillä peittää. Monia syitä varmaan, esim haju pinttynyt vaatteisiin jos on hormoneista johtuen kova hikoilemaan eikä ole asialle tehnyt mitään.

Mitä hormonihikoilulle voi?

Vierailija
24/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmasti riippuu ihmisestä. Mulla auttoi ihan deodorantti, jota en muuten tarvinnut. Aloitin uudessa työssä ja aloin stressata, mutta mun kohdalla deodorantti vei hajun pois. 

Mulla on deodorantti, joka pitää pari päivää hien hajun pois. Se on Nivea pearl and beauty 48 protection

Toinen deo on kans nivean, mut se ei sitten pidäkään hien hajua niin hyvin.

Nämä on antiperspirantteja jos luvataan jotain monen vuorokauden suojaa. Täysin eri asia kuin deodorantti. Harvalla voimakkaasti hikoilevalla deodorantti auttaa yhtään mitään, korkeintaan mieto tuoksu jää siihen hienhajun rinnalle vähän leijumaan.

Vierailija
25/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hormonihikoilulle voi?

Mistä tahansa syystä johtuvaan liikahikoiluun on ihan apteekissa ilman reseptiä saatavia hyvin tehokkaita paikallisesti käytettäviä tuotteita ja jos ne ei auta niin reseptillä saa vielä muuta. Kannattaa aloittaa sieltä apteekista kysymällä, jos tällaisesta kärsii.

Vierailija
26/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmasti riippuu ihmisestä. Mulla auttoi ihan deodorantti, jota en muuten tarvinnut. Aloitin uudessa työssä ja aloin stressata, mutta mun kohdalla deodorantti vei hajun pois. 

Mulla on deodorantti, joka pitää pari päivää hien hajun pois. Se on Nivea pearl and beauty 48 protection

Olispa joku pelkkä dödö josta ei tuu rintasyöpää. En tiiä tuleeko tuostakaan mut antiperspirantit usein siihen yhdistetään. Siksi lopetin niiden käytön.

Joo minä en käytä päivittäin tuota deoa, vaan silloin, kun olen käynyt saunassa ja lähden vaikka jo seuraavana aamuna asioille ja käynkin vain parin viikon välein ostoksilla.

Muutoin saunan jälkeen ja suihkun jälkeen ei välttämättä käytäkään kun ei ole lähdössä minnekään. Mut sen stressihien haistaa kyllä itsekin, ja silloin ei auta muu kuin mennä suihkuun.

Stressihikeä mulle pukkaa jos joudun keskustelemaan vaikka jonkun asiattoman inttäjän kans puhelimessa. Niitä on parikin lähipiirissä.

Vierailija
27/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat yleensä haisee

Nuorella hoikalla lääkärillä oli tällainen. Oletan, stressihiki.  Varmaan vähenee, kun tottuu työhönsä. Itselle tuo oli hyvä merkki, että hän ottaa työnsä vakavasti. 

Vierailija
28/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jos syystä tai toisesta tulee uneton yö (yleensä jos nukun jonkun toisen vieressä) ni aivoihin tulee alitajunnan kautta stressi siitä nukkumattomuudesta ja seuraavana aamuna hikoilen hemmetisti ja se vasta haiseekin. Ihanaa. Koita siinä sitten vietellä joku mies...

, mitä kehosi kertoo sinulle? 

Vierailija
29/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat yleensä haisee

No eikä haise. Kyllä asiaan vaikuttaa moni muukin asia.

Mä olen lihava ja mä osaan huolehtia hygieniastani. Käytän deodoranttia. Hienhajua ei poisteta hajuvedellä vaan hiki ja hajuvesi yhdessä on kamala yhdistelmä.

Vierailija
30/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joku vuosi sitten erään naisen kanssa joka haisi hielle ja ei suostunut käyttämään hajuvettä koska aistiherkkä oli omien sanojensa mukaan mutta olisi edes käyttänyt jotain että olisi peittänyt hien hajua, no erottiin ennen kun kerkesin ottaa asian puheeksi.

Vierailija
31/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan haissut hieltä. Siis vaikka olen hikoillut, niin hiki ei haise. Mistä se johtuu?

Vierailija
32/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeet. 

Vierailija
33/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan haissut hieltä. Siis vaikka olen hikoillut, niin hiki ei haise. Mistä se johtuu?

Geneettistä. Mulla sama. Korviinkaan ei kerry vahaa. 

Vierailija
34/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa töissä ja ne on kyllä miesten huoneet, mitkä haisevat kuvaamallesi hielle ja sun muulle.

Vierailija
35/35 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et pese taipeta edes välillä? Jotain voisin sanoa sillä minulla on hyvä hajuaisti. 

Minä olen uimari ja nahka on kestänyt kymmeniä vuosia päivitäistä kastelua kunhan ei käytä saipbuaa. Saipuaa tarvitaessa. 

Osa naisista ja miehistä haisee tosi pahalle jo päivän sisällä.