Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Aivan ehdottomasti seison päätoimittajana jutun takana", tuppura väittää sttn valehtelevan!

Vierailija
28.01.2026 |

STT:n päätoimittaja Tytti Tuppuraista koskevasta jutusta: Aivan ehdottomasti seison päätoimittajana jutun takana

STT:n päätoimittaja Minna Holopainen kommentoi asiaa Ylelle puhelimitse.

Sannimari Lehtilä

19:53

Kuuntele juttu 1:51

Suomen tietotoimisto STT:n päätoimittaja Minna Holopainen sanoo seisovansa aivan ehdottomasti SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppuraisesta kertovan uutisen takana.

STT kertoi aiemmin keskiviikkona, että sen lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti avustajaan sekä kansanedustajia kohtaan.

Minulla ei ole mitään syytä muuttaa arviota siitä, että miten se juttu on valmisteltu. Olen ollut tietoinen sen ulosmenosta ja tehnyt itse julkaisupäätöksen siinä, vaikka toki siinä on ollut muita henkilöitä tarkemminkin sen parissa.

Tuppurainen ja puolueen puheenjohtaja Antti Lindtman kiistävät STT:n väitteet Tuppuraisen toiminnasta.

Väitteet, jotka STT:n jutussa ovat, eivät pidä paikkaansa. Kuvaukset toiminnastani eivät vastaa todellisuutta, Tuppurainen sanoi.

---

Miten sdpssä ei yhtään osata damage controllia ja myöntää omia virheitä vaan aletaan haukkumaan myös toimittajia?

Taitaa nyt loppua Tuppuraisen ja Antti Lintmannin ura politiikassa noloimmalla mahdollisella tavalla, kiusaamiseen, rasismiin ja VALEHTELUUN!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkaa on mennä väittämään STTn uutista valeuutiseksi. Aivan varmasti STT on tehnyt tarkkaa työtä ennen kuin julkaisupäätös on tehty.

Vierailija
2/7 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin niin aika sekaisin on demaripakka. Mahtaa olla aika jäätävä tunnelma seuraavassa ryhmäkokouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivon että tämä katsotaan loppuun. 

Vierailija
4/7 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuresti ihmettelen jos demarit menevät istuntokauden aluksi valitsemaan Tytin uudelleen eduskuntaryhmänsä puheenjohtajaksi.

Vierailija
5/7 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin käräjäoikeuteen. Tästä on olemassa ennakkotapaus.

https://fi.wikipedia.org/wiki/STT:n_doping-uutinen_1998

Vierailija
6/7 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun olisi hyvä jos saisivat vähän tuota SDP:n johtoa vaihdettua.

Vierailija
7/7 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin se nuhtelee alamaisensa julkisesti häirinnästä ja itse hyökkää median kimppuun 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan