Missä olit, kun Suomi voitti jääkiekon MM-kisat 1995?
Kommentit (16)
Ei vielä tunnettu toisiamme silloin. Mies oli kavereitten kanssa kännäämässä ja minä työharjottelussa psykiatrisessa sairaalassa :)
lähtivät sitten Helsingin yöhön juhlimaan voittoa.
Suurinosa suvusta paikalla, mukana jännäämäs!!!!
työharjoitteluun keskussairaalaan.
meillä oli jostain syystä kaapissa kuoharia ja se juotiiin.....
mä en meinannut uskaltaa katsoa kolmatta erää
kaverin luona hoidossa. Katsoin kyllä pelin, tai ainakin osan siitä.
Voi että oli mahtavaa! Matsin jälkeen kaupungille ajelemaan, taidettiin tööttäillä ja varmaan oli Suomen liputkin mukana. Ei oltu ainoita liikenteessä tuolloin ;-D
Olin sairiksella, " selkäkipujen" takia. juu juu... mutta sitten
sisko soitti sitten että nyt lähdetään kaupungille juhlimaan kuin Suomi voitti jääkiekkokisat. Mä sanoin että ok. mikäs siinä. Oli kivaa kun jokapaikka oli täys ihmisiä juhlatunnelmissa.
Kaivohuoneelle, ratikat olivat täynnä iloisia ihmisiä ja kaikki juhlivat kaduilla ja autoissa, meillä oli hauska ilta.
Taisi mies katsoa matsin, mutta mulle se nyt oli taaas joku jääkiekko matsi, taaaas joku turnaus tai what so ever. Näitä jääkiekko tapahtumiahan riittää pitkin vuotta, mulle ne on aika saman tekeviä.
Seuraavana päivänä ihmettelin kun vieläkin ihmisillä riitti sitä juhlatunnelmaa. En ymmärtänyt mitä juhlimista siinä on, jääkiekko on minulle yksi tylsä urheilulaji muiden joukossa.
Sitä paitsi minulla oli silloin parin kuukauden ikäinen vauva, se oli minusta huomattavasti ihmeellisempi ja iloisempi ja merkittävämpi tapahtuma kun joku jääkiekko.
Äiti kertoi sitten parin päivän päästä puhelimessa, että Suomi oli voittanut. Olin vain että jaa, sepä kiva. Ei olisi voinut paljon kaukaisemmalta ajatus tuntua. :)
kuuntelin kun alakerran naapurissa juhlittiin Suomen voittoa - itseä ei kiinnostanut pätkääkään eikä kiinnosta vieläkään