Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko haaveillut parinvaihdosta tuttavapariskunnan kanssa?

Vierailija
28.01.2026 |

Minä olen. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama henkilökö näitä juttujansa kirjoittelee tänne, kaikki höpinät näyttävät olevan yhden henkilön kirjoittamia.

Vierailija
22/29 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pariskunnan kanssa ollaan paljon oltu yhdessä. Pariskunnan rouva usein kourii kännissä mua munista. Pikkujoulubileissämme tämä rouva oli ilmeisesti laittanut jonkun vilkkuvalolla varustetun pepputapin itselleen, kun valo vilkkui persauksissa housujen läpi. Yritti saada minuakin sitä valoa tutkimaan, mutta en tohtinut kun vaimo antoi pahaa silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haaveillut seksistä siskoni miehen kanssa. Hän on erittäin miellyttävä, fiksu ja komea. Hän on todella puoleensa vetävä. Tietysti tämä jää haaveilun asteelle ja hyvä niin. 

Minä myös haaveilen siskoni miehestä on huomaavainen ja komea urheilullinen mies. Siskoni useasti myös kertonut tarinoita heidän aktiivisesta seksielämästään. Viime kesänä heidän kesämökillään vahingossa päässyt seuraamaankin heidän touhujaan, ovat upea pari.

N 32

Vierailija
24/29 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaverin tyttöystävä on fittnes mimmi, oma tyttöystävä nykyään vähän tuhdimpaa kaliberia.

Vierailija
25/29 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihtamalla parane. En edes nuorempaan. Ja parinvaihto nyt ei kiinnosta ollenkaan !  Mutta vähän useammin sais rouva tyrkyttää itseään. Ja ikäninhän tiedätte. 

Vierailija
26/29 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut monestakin tuttava pariskunnasta, mutta en kehtaa kavereita/tuttavia sotkea ryhmä seksiin. Ehkä se joskus sit vahingossa taphtuu jos on tapahtuakseen. 

Vierailija
27/29 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein toivoisin et naiseni kautta tulisi ehdotus neljän kimppaan. Veikkaan et miehet on ns heti mukana ehdotuksessa. 

Vierailija
28/29 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihtoa en todellakaan halua, mutta voisin muuten vain paneskella useammankin naiskaverin kanssa.

Vierailija
29/29 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska oma vaimo on kaveriporukan kaunein ja varsinkin timmein. Tai ainakin pitäs saada välirahaa vaihdossa ;-)

Eikö riitä jos saa koittaa välilihan yläpuolelta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi