Tytti Tuppurainen käyttäytynyt epäasiallisesti
SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on toistuvasti kohdellut avustajiaan ja toisia kansanedustajia epäasiallisesti, kertoo il.fi.
Kommentit (755)
Tytti Tuppurainen toimi oikein. Onko oikein, että SDP:n edustajaryhmän jäsen kansanedustaja Pia Hiltunen äänestää eri tavoin (potkulaki) kuin rymässä sovittu. Tottakai edustajan täytyy sitoutua toimimaan puolueen sääntöjen mukaan. Ymmärrän Tuppuraisen äänen korotuksen antaessaan palautetta tuolle lusmulle. Tämä Pia Hiltunen taitaa olla yksi mielensäpahoittaja, jolle pitäisi puhua päätä silittäen. Eihän se kultapieni tee mitään, vaikka äänestit eritavalla kuin oli sovittu. Minusta kovemman rangaituksen ansaitsee tämä kansanedustaja eikä Tuppurainen. Tytti Tuppurainen puhuu muutenkin jämäkästi, mutta asiallisesti kaikissa tv-esiintymisissäänkin, jos ei ole tottunut hänen puhetapaansa, voi puhetta hentohipiäinen pitää loukkaavana.
SDP mollaus alkanut hyvissä ajoin ennen vaaleja kokoomus/persut asialla. Kyllä me SDP:n äänestäjät tunnistamme tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareissa vallitsee pelon ilmapiiri.
Nyt kun tuppurointi on tullut ilmi, voi aiheesta puhua vapaammin. Ehkä uudet tuulet alkavat puhaltaa.
Demarit eivät pääse ulos itse rakentamastaan häkistä kuin vaihtamalla puoluejohdon ja irtisanoutumalla nykyisestä toimintakulttuuristaan. Anteeksi on pyydettävä.
Auttaneeko enää tuokaan?
Mitähän toi razmyarkin on aina suuna ja päänä vaikka ei edes kuuluisi olla Suomessa sinne omaan maahansa paluu olisi parasta. Sisällissodassa tuokin lähtee eikä kysellä haluamisia. Sitä odotellessa.
tuo Tytin kommentti, että pyytää ihmisiä tulemaan itse sanomaan suoraan hänelle, jos jokin mättää. Yhyh, tuo on tyypillinen vastuunpakoilukommentti opettajalta ja rehtorilta, kun heille kerrotaan kiusaamisesta. Kaikki vastuu välytetään kiusatulle: SINUN PITÄÄ itse tulla näistä kertomaan!! ÖÖ, kuka uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tuppurointi on tullut ilmi, voi aiheesta puhua vapaammin. Ehkä uudet tuulet alkavat puhaltaa.
Demarit eivät pääse ulos itse rakentamastaan häkistä kuin vaihtamalla puoluejohdon ja irtisanoutumalla nykyisestä toimintakulttuuristaan. Anteeksi on pyydettävä.
Auttaneeko enää tuokaan?
Voi olla ettei Tuppura osaa pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä kohusta se varmasti vain pahenee.
Vierailija kirjoitti:
tuo Tytin kommentti, että pyytää ihmisiä tulemaan itse sanomaan suoraan hänelle, jos jokin mättää. Yhyh, tuo on tyypillinen vastuunpakoilukommentti opettajalta ja rehtorilta, kun heille kerrotaan kiusaamisesta. Kaikki vastuu välytetään kiusatulle: SINUN PITÄÄ itse tulla näistä kertomaan!! ÖÖ, kuka uskaltaa.
Jokainen tietää, että mitä pahempi kiusaaja sitä aremmaksi kiusattu tulee, eikä varmasti uskalla kertoa ainakaan kahden kesken kiusaajalle omasta kiusaamisestaan. Ihan normaalia psykologiaa. Tytti voisi kyllä sen sijaan lopettaa sen uhkailunsa ja pyytää julkisesti anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Tytti Tuppurainen toimi oikein. Onko oikein, että SDP:n edustajaryhmän jäsen kansanedustaja Pia Hiltunen äänestää eri tavoin (potkulaki) kuin rymässä sovittu. Tottakai edustajan täytyy sitoutua toimimaan puolueen sääntöjen mukaan. Ymmärrän Tuppuraisen äänen korotuksen antaessaan palautetta tuolle lusmulle. Tämä Pia Hiltunen taitaa olla yksi mielensäpahoittaja, jolle pitäisi puhua päätä silittäen. Eihän se kultapieni tee mitään, vaikka äänestit eritavalla kuin oli sovittu. Minusta kovemman rangaituksen ansaitsee tämä kansanedustaja eikä Tuppurainen. Tytti Tuppurainen puhuu muutenkin jämäkästi, mutta asiallisesti kaikissa tv-esiintymisissäänkin, jos ei ole tottunut hänen puhetapaansa, voi puhetta hentohipiäinen pitää loukkaavana.
SDP mollaus alkanut hyvissä ajoin ennen vaaleja kokoomus/persut asialla. Kyllä me SDP:n äänestäjät tunnistamme tämän.
Tämä Hiltunen on tyyppiesimerkki nykyajan nuorista aikuisista. Ei ole kanttia sanoa suoraan ja loukkaannutaan kaikesta. Sitten jälkikäteen uhriudutaan kolmannen osapuolen kautta. No sai ainakin nyt hetkensä parrasvaloissa, aiemmin en ollut kuullutkaan koko tyypistä.
Yksihän vaihtoehto olisi, että Tytti kantaisi suoraselkäisesti vastuun teoistaan? Olisi raikas tuulahdus nähdä ku*spää pomo joka ottaisi lakin kouraan ja sanoisi: Hei, kertokaa mitä olen tehnyt väärin, jotta voin pyytää anteeksi ja korjata toimintaani.
Ei siinä mikään anteeksipyyntö auta, kyseessähän on rikosasia.
"Tottakai edustajan täytyy sitoutua toimimaan puolueen sääntöjen mukaan. Ymmärrän Tuppuraisen äänen korotuksen antaessaan palautetta tuolle lusmulle."
Mutta rajalaista äänestämisessä annettiin lupa äänestää toisin kuudelle lusmulle?
Krista Kiuru, Timo Harakka, Nasima Razmyar, Elisa Gebhard, Matias Mäkynen ja Johan Kvanström
Vierailija kirjoitti:
Taatusti toivoisin, että henkilöllä, joka on äänestetty eduskuntaan olisi uskallusta. Jos ei niin herää kysymys, että onko ihan oikeassa paikassa. Ei ihan verrattavissa johonkin kouluun. Hieman on eri vaatimusasteen hommista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Yksihän vaihtoehto olisi, että Tytti kantaisi suoraselkäisesti vastuun teoistaan? Olisi raikas tuulahdus nähdä ku*spää pomo joka ottaisi lakin kouraan ja sanoisi: Hei, kertokaa mitä olen tehnyt väärin, jotta voin pyytää anteeksi ja korjata toimintaani.
AINUT VAIHTOEHTO ON , ETTÄ EROAA KANSANEDUSTAJANA.
En ole aiemmin äänestänyt SDP tä, mutta taidan äänestää tyttiä ens kerralla. Ärsyttää nämä eduskunnan pikkuvauvat, jotka käyttävät arvokasta työaikaa itkemiseen. Mitkä ovat heidän aikaansaannoksensa? Mitä ville merinen on tehnyt kansanedustajana? Entä tämä Hiltunen? Merisestä tiedän vaan , että jäi aika pian saikulle. Pitäiskö heidän miettiä jotain toista uraa, jos kantti ei kestä politiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaneeko enää tuokaan?
Kyllä se vaatii kiusaamisen vastaista koulutusta ja koko ryhmän irtisanoutumista kiusaamisesta.
Olisiko parempi painaa villaisella eduskunnan epäasiallisuudet? Kuka hyötyy näistä paljastuksista? Trump? Putin?
Nasima taitaa haluta tytiksi tytin paikalle tms.
"Suuri osa SDP:n kansanedustajista on eilen ja tänään esittänyt demareiden ryhmäjohtaja Tytti Tuppuraista tukevia kannanottoja, mutta SDP:n 1. varapuheenjohtaja, kansanedustaja Nasima Razmyar ei niin tee."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a05c6368-949a-4cae-9afc-ecf798489…
Kovaa peliä.
Eikös tuo Nasima ole jokin p-kolainen?
Nasima ei asetu Tytin tueksi. Merkittävä linjanveto!
Niinpä...