En tajua miksi saan osumia sellaisten naistenkaa jotka ei vähääkää kiinnosta
NIin mikähän tässä on nykyään saan osumia sellaisten naistenkaa facebook datingissa jotka ei vähääkää kiinnosta, eivät vaa ole mun tyyppiä ulkonäöllisesti ja tyyliltään, en voi sille mitään ei kaikista voi kiinnostua. Kyllä pidän itsestäni huolta olen pitkä ja näytän hyvältä on myös sanonu muut paitsi äitini :D. Mutta ei se ennen ollut tälläistä mut nykyään. Enkä ole niiden nuorten missien perään. Ilmeisesti sitten ikä vanhentunut, oon jo 40 v ja vähän ylipainoa vaikuttaa. Mut olen mieluiten sit yksin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritän viihtyä yksin paremmian ku ei nappaa vaa tietynlaiset naiset, tykkään tietynlaisista ja ne ovat makuuni.
Joo tiedetään. Kireät lantiofarkut tai nahkahousut, pieni napatoppi jonka alta roikku rällykkä maha, paljon meikkiä ja kaljatuoppi kädessä baaritiskillä notkumassa vantaalaisessa räkälässä. Sellainen on Allun unelmanainen.
Sori en ole allu ja ei kyllä tuommonen kiinnosta.
Allun ongelma on, että se on vajaaälyinen ja haluaa yhtä tyhmän naisen, mutta niitä ei löydy kuin laitoksista. Laitosasukit harvemmin on Tinderissä. Enkä tosiaan toivo että yksikään kehitysvammainen nainen joutuu raiskaaja-Allun käsiin.
Ilmeisesti ikä vaikuttaa tai ylipaino nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Allun ongelma on, että se on vajaaälyinen ja haluaa yhtä tyhmän naisen, mutta niitä ei löydy kuin laitoksista. Laitosasukit harvemmin on Tinderissä. Enkä tosiaan toivo että yksikään kehitysvammainen nainen joutuu raiskaaja-Allun käsiin.
Kuule En edelleen ole allu ja hauku vain ja hyvää jatkoa en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että viihdyt yksin.
Allulle riittää oma koura ja av-palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritän viihtyä yksin paremmian ku ei nappaa vaa tietynlaiset naiset, tykkään tietynlaisista ja ne ovat makuuni.
Joo tiedetään. Kireät lantiofarkut tai nahkahousut, pieni napatoppi jonka alta roikku rällykkä maha, paljon meikkiä ja kaljatuoppi kädessä baaritiskillä notkumassa vantaalaisessa räkälässä. Sellainen on Allun unelmanainen.
Sori en ole allu ja ei kyllä tuommonen kiinnosta.
Kyllä olet ja kyllä kiinnostaa. ja swaippaat oikealle naisia, jotka on sulle liian viisaita, kuten 99,9999% naisista.
Tinderistä pitäsi tehdä sellainen va jak kiversio. Siinä kaikki saisivat matcheja kaikkien kanssa ja sen jälkeen luuri ensin värisisi ja sitten antaisi jykevän sähköiskun käyttäjälle ja tämä buuttaantuisi ja kuvittelisi olleensa treffeillä kun herää housut märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi?
Taidat olla melko yksinkertainen tyyppi.
Sitähän Allu kiistatta on. Kerrotaanko sille, miksi se saa matcheja naisilta, jotka ei sitä yhtään kiinnosta?
Mä en ole allu.
En mäkään. Mä olen Pirjo.
Vierailija kirjoitti:
Asiat on ihan hyvin elämässä teen paljon töitä lenkkeilen jne, oon tyytyväinen itseeni, mut naisjutut on aika heikkoa täl hetkellä.
Eikö Allun mielikuvitus-tyttis ole vieläkään antautunut?
Ne naiset, jotka ilmestyvät vuoronperään ruudulle, eivät ole matcheja. Sulla ei varmaan oikeesti oo yhtään matchia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule En edelleen ole allu ja hauku vain ja hyvää jatkoa en välitä.
Ja mie oon Elvis Presley.
Sori mutta mua ei kiinnosta rumat naiset pieruverkkareissa, naisen pitää olla seksikäs tiukat farkut jalassa ja vähän meikkiä
Ulkonäköön perustuvat deittikanavat on kyllä huonoja. Pienikin ylipaino tekee ihmisestä ei-halutun. Algoritmit esim. Tinderissä eivät näytä sua ihmisille tyylin tai kiinnostustenkohteiden perusteella, vaan sen perusteella miten keskimääräinen Jamppa tai Martta sua arvottaa - oliskohan sama Facebookissa. Ei sillä tavalla kestäviä suhteita saada aikaiseksi, että sillä kuka on ihmisenä ei ole mitään merkitystä!
Kuka tämä tolvana Allu on? Ilmeisesti oikea ihminen, vaikka tuleekin mieleen ettei voi olla kuin joku tekoälyn tai avaruusolioiden luoma parodiahahmo. Tarkoituksenaan ajaa ihmiskuntaa hiljalleen hulluuden partaalle jankutuksillaan.
Trolli otti esille ihan hyvän aiheen sinänsä. Luuletko, ettei naisia lähesty ei-toivottavat ja jopa pelottavat miehet ihan livenäkin?
Minä ainaski tykkään et nain on seksikäs laittaa kireet housut jalkaan ja meikkaa.
Välillä saan ihan hyvän näkösiä naisia mut eivät he ole kiinnostuneita
T o l l o -10/5