Deittipalstojen miesten ikähaarukkatoiveet kumppanille
Olen ollut vähän aikaa maksullisella deittialustalla, jossa on näkyvissä mm. tuo, minkä ikäistä kumppania hakee. Aivan normaalin oloisilla, koulutetuillakin ikäisilläni miehillä saattaa olla alaraja jossain 20 - 30 ikäisen tuntumassa. Ymmärtääköhän nää miehet, että kaikkeista potentiaalisimmat kumppaniehdokkaat (oma ikä +/-5 vuotta) saattaa karsastaa näitä miehiä, koska tuo antaa miehestä aika epäkypsän kuvan, eikä epäkypsä vaikutelma yhtään lisää oman ikäiseni, yleensä selvästi itseäni ulkonäöllisesti vanhemman oloisen miehen houkuttelevuutta.
Itseäni on lähestynyt siellä ihan vakavissaan yli 60-vuotias mies ja ainakin yksi yli 70-v mies laittoi viestin. Miehillä on todella epärealistisia luuloja itsestään. Tässä häviävät kaikki. Mut laitan nyt itsekin ylärajaksi oman ikäiseni ja alarajaksi 30-vuotiaat. Ihan vain ärsyttääkseni. Ja mun tn löytää 30-vuotias mies on huomattavasti suurempi kuin oman ikäisillä miehillä vastaavan ikäinen nainen. Sori vaan papat :) N46
Kommentit (37)
Jep. Mä olen 25v. ja vaikka ikähaarukkani on 25-30v. niin aina on näitä setämiehiä vonkaamassa. Hei haloo! Lukekaa se ilmo! En tosiaankaan kelpuuta jotain faijani ikäisiä ja sitäkin vanhempia setiä. Yäk!
Lopeta v*ttu se jatkuva ulina. Jos et löydä kumppania, niin kato peiliin. Sieltä se syy yksin elämiseen joutuu. Voisit keskittyä johonkin muuhun sen sijaan.
Jossain toisessa palvelussa taisi olla ominaisuus, ettei viestejä tule kuin heiltä, jotka osuvat haarukkaan. Profiili ei varmaan edes näy muille. Tämä ominaisuus tekee nettideittailusta naisille paljon mieluisampaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 46-vuotias mies voi hyvin löytää 30-vuotiaan naisen. Eihän tuo ole mikään iso ikäero ja 30-vuotiailla naisilla biologinen kello tikittää. Tarvitaan mies joka on valmis sitoutumaan heti eikä 30-vuotiasta jahkailijaa, joka haluaa katsella muutaman vuoden että tuleeko tästä mitään.
Ja nainen nyt aina löytää miehen peittoa heiluttamaan, ei sillä kannata ylpeillä.
Miehet ovat siis sinustakin kaikki ilmaisia h*oria, mutta jotka parisuhdetta etsiessään nirsoilevat liikaa?
Ei kaikki, mutta osa miehistä on niin epätoivoisia, että panevat vaikka sikaa jos sille laittaa huulipunaa.
Ei kaikki suomalaiset naiset käytä huulipunaa.
Ainahan se on noin mennyt. Minä olen ollut treffipalstoilla viimeksi silloin kun se vielä tapahtui printtilehtien sivuilla.
Silloinkin miehillä oli ikähaarukka 16-oma ikänsä, siihen aikaan 16v oli täysi-ikäinen. Ja Jos mitään ikärajaa ei olisi ollut naisten täysi-ikäisyydelle, olisivat varmasti etsineet jotain 10 vuotiaista lähtien.
Ainakin oli setämiehet siitä lähtien kovasti tekemässä tuttavuutta siihen aikaan, ennen metoo-liikettä.
Miehet nyt on pääasiassa pelottavaa kuraa.
Pitää löytää ne harvat helmet. Ne löytää tosielämästä, jos on vähänkin silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta v*ttu se jatkuva ulina. Jos et löydä kumppania, niin kato peiliin. Sieltä se syy yksin elämiseen joutuu. Voisit keskittyä johonkin muuhun sen sijaan.
Sä voisit keskittyä yhdyssanoihin... t.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä olisi elämässä, jossa ei pyri unelmiaan kohti?
Mulla on 39v miehenä 18-38v ikätoiveena, koska miksi ei?
Jos lottovoitto osuu kohdalle eli 18v nainen niin sitten olisin ikionnellinen.
Jos voitot jää saamatta niin sitten tyydytään 38v naiseen.
Kuules pervopappa, sinulla voisi olla 18-vuotias tytär. Miksi haluaisit panna omaa tytärtäsi? Sairasta.
Kuinka sekaisin pitää olla että ajattelee noin? Mitä jos haluaa oman ikäisen niin haluaako silloin panna sisartaan. Ja palstan mummothan tunnetusti himoitsee lukio -ikäisiä nuoria poikia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 46-vuotias mies voi hyvin löytää 30-vuotiaan naisen. Eihän tuo ole mikään iso ikäero ja 30-vuotiailla naisilla biologinen kello tikittää. Tarvitaan mies joka on valmis sitoutumaan heti eikä 30-vuotiasta jahkailijaa, joka haluaa katsella muutaman vuoden että tuleeko tästä mitään.
Ja nainen nyt aina löytää miehen peittoa heiluttamaan, ei sillä kannata ylpeillä.
Ei voi.
Nämä deittipalsta on siinä mielessä hyviä paikkoja, että siellä miehet paljastavat itsensä, koska ei ole sosiaalisia rajoitteita.
99% siellä haluaa nuoren, maksimissaan 25- vuotiaan naisen, ja alkaen jopa 18- vuotiaasta. Kaunis pitää tottakai olla. Ja lapseton, vaikka miehellä itsellä niitä olisi 5, ja kaikki eri naisille.
Kaikki miehet lähestyvät siellä niitä samoja nuoria kaunottaria, toivoen että lottovoitto iskisi kohdalle. Mutta miehet ovat siellä kuitenkin myös spray and pray taktiikalla= tykätään Kainista, ja jos ja kun tykkäys osuu kohdalle, niin alka valkkaus: aloitetaan nuorimmista ja kauniimmista.
Kannattaa, naiset, nämä pitää mielessä, kun olette miesten kanssa tekemisissä. Meihin, 95% naisista miehet vain tyytyvät, ja sen kyllä huomaa suhteessa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules pervopappa, sinulla voisi olla 18-vuotias tytär. Miksi haluaisit panna omaa tytärtäsi? Sairasta.
Tämä vaari66 haluaa kanssa nuoren tyllerön petipuuhiin. Voisin silloin potkia oman eukon pihalle nalkuttamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaari66 haluaa kanssa nuoren tyllerön petipuuhiin. Voisin silloin potkia oman eukon pihalle nalkuttamasta.
Kuule se dementiaosaston yöhoitaja ei oo sun vaimosi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä deittipalsta on siinä mielessä hyviä paikkoja, että siellä miehet paljastavat itsensä, koska ei ole sosiaalisia rajoitteita.
99% siellä haluaa nuoren, maksimissaan 25- vuotiaan naisen, ja alkaen jopa 18- vuotiaasta. Kaunis pitää tottakai olla. Ja lapseton, vaikka miehellä itsellä niitä olisi 5, ja kaikki eri naisille.
Kaikki miehet lähestyvät siellä niitä samoja nuoria kaunottaria, toivoen että lottovoitto iskisi kohdalle. Mutta miehet ovat siellä kuitenkin myös spray and pray taktiikalla= tykätään Kainista, ja jos ja kun tykkäys osuu kohdalle, niin alka valkkaus: aloitetaan nuorimmista ja kauniimmista.
Kannattaa, naiset, nämä pitää mielessä, kun olette miesten kanssa tekemisissä. Meihin, 95% naisista miehet vain tyytyvät, ja sen kyllä huomaa suhteessa ollessaan.
Mitä deittipalstoja te oikein käytätte, jos meininki on tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä deittipalstoja te oike
Vakka kantensa valitsee. WT-meininki on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt lähtis ihan noin runsaalla kädellä yleistämään. Mutta ne miehet jotka ovat treffipalstoilla ovat kyllä yleensä tuollaisia "tyytyjiä".
Ja sen takia ei normaalit naiset treffipalstoilla viihdy. Eikä kyllä normaalit miehetkään.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on noin mennyt. Minä olen ollut treffipalstoilla viimeksi silloin kun se vielä tapahtui printtilehtien sivuilla.
Silloinkin miehillä oli ikähaarukka 16-oma ikänsä, siihen aikaan 16v oli täysi-ikäinen. Ja Jos mitään ikärajaa ei olisi ollut naisten täysi-ikäisyydelle, olisivat varmasti etsineet jotain 10 vuotiaista lähtien.
Ainakin oli setämiehet siitä lähtien kovasti tekemässä tuttavuutta siihen aikaan, ennen metoo-liikettä.
Miehet nyt on pääasiassa pelottavaa kuraa.
Pitää löytää ne harvat helmet. Ne löytää tosielämästä, jos on vähänkin silmät auki.
Oujee, olin itse 16v teini ennen internettiä. Laitoin Sanomalehteen ilmoituksen, jossa kerroin olevani ikäiseni nuori ja etsiväni töitä, mitä tahansa, esimerkiksi koiran ulkoilutusta, lasten hoitoa, maataloustöitä, lehden jakoa, jne.
Sain PELKÄSTÄÄN ällöttäviien pervojen setämiesten soittoja, en yhden yhtäkään asiallista puhelua. Mun vanhempien piti hommata mulle työpaikka mansikkamaalle tuttujen kautta, ku en ite enää uskaltanut vastata puhelimeen.
Mikä MeToo? Ihan turhaa feministien hapatusta. Eikä se edes jäänyt tähän. myin lehtien palstoilla Nintendon pelejä ja niihinkin saatanan pervot soitteli. Mulla jäi pysyvästi luurikammo noista ajoista.
Pikku lusikka niitä kiinnostaa, eikä mikään jalat levällään oleva salaattihaarukka jossa on ties kuinka monet majoneesit käyneet...