Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mysteerejä, outoja sattumuksia, yliluonnollisia tapahtumia- pinoon!

Vierailija
28.04.2007 |

mun mummoni näki anoppinsa kuoleman jälkeen, se oli mennyt avaamaan ovea kun ovikello soi ja oven takana oli anoppi. enempää ei ole aiheesta puhunut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä yötä äiti oli herännyt kun joku oli kuiskannut " häkäpelti" . Oli käynyt katsomassa ja häkäpelti oli kiinni. Olisivat kaikki kuolleet häkään ilman tätä kuiskausta.

Vierailija
2/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini kertoi kerran, että oli nuorena tyttönä ollut menossa kylille hevoskärryillä. Yhtäkkiä hevonen oli pysähtynyt tyhjälle tielle niille sijoilleen eikä ollut suostunut liikkumaan eteenpäin hetkeen. Ihmiset olivat ihmetelleet, että mikä tuli. Kuljettaja oli sanonut, että liikaa väkeä tiellä, hevonen ei pääse eteenpäin. Kuulemma kuolleita kulki siinä edessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskonsa kanssa. kotona he ihmettelivät kun naapurin mies oli tullut vastaan eikä tervehtinyt tyttöjä. Kotona vasta ihmeteltiinkin koska mies oli kuollut edellisenä päivänä.

Vierailija
4/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kerroin tuosta äidille. Menimme mummolaan ja saimme kuulla että enoni oli hukuttanut itsensä edellisenä yönä.

Vierailija
5/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räntää satoi taivaan täydeltä, oli aamuyö, seuraavana päivänä tentti koulussa. Pienet korkokengät kastuivat sohjossa kun nousin bussista pois. Ei ollut hajuakaan missä olin. Pikkuisesti taisin olla vielä hiprakassa. Oli toivoton olo. Silloin ajattelin että missä mun kaikki suojelusenkelit ovat, nyt kun niitä eniten tarvitsisin. Kysyin että miksi mamma (mummoni) et pidä musta huolta? Siis tämäkin mielessäni. ei ääneen. Ajattelin nerokkaasti että liftaan kotiin. Hetkeä myöhemmin kaksi " puliukkoa" tuli ja sanoi että tyttö. älä liftaa täällä, me viedään sinut huoltoasemalle jossa on ammattiautoilijoita jotka saattaa viedä sinut kotiin. Nämä " pulit" kiersivät pöydästä pöytään ja yrittivät etsiä minulle kyytiä. Kukaan ei lähtenyt viemään. He eivät luovuttaneet. Sitten he sanoivat että kyyti on löytynyt. Autosta tuli esille viehättävä pariskunta jotka lupasivat viedä minut kotiin. Kun kömmin takapenkille, niin nainen hymyili lämpöisesti ja sanoi että taidat tarvita tätä: ja ojensi minulle pienen kullanvärisen suojelusenkelipatsaan. Kiitos mamma että pidit musta huolta!

Vierailija
6/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta että äiti tuli hyvästelemään halauksella. Ei sanonut unessa mitään, mutta halasi ja käveli pois. jotenkin " tunsin" unen jälkeen että tänään äiti varmaan kuolee (sairasti syöpää). Hän nukkui pois saman päivän iltana. :(

Vierailija
7/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennustin isäni kuoleman. Isäni syöpä uusiutui ja ensin kaikki näytti hyvältä. Kunnes sitten joulun jälkeen tilanne rupesi huononemaan. Näin silloin syksyllä tämmöstä unta:

Oli kevät, linnut lauloi pihalla, ruoho ja puut viheriöi. Istuimme meidän kylän siunauskappelissa ja meidän edessä oli valkoinen arkku ja tuttu pappi tekee sitä hautaansiunaamista vai mikä se nyt onkaan nimeltään. Pappi sanoo myös nimen, mutta sitä ei kuullut kukaan.

Asuin vielä kotona ja aamulla sanoin sitten äidilleni, että meillä on puolen vuoden sisään hautajaiset. Äitini siihen, että höpö, höpö. Älä sie hassujas puhu.

No... Uni toteutui. Isäni nukkui pois seuraavana keväänä ja hautajaispäivänä linnut lauloi, ruoho viheriöi, puut olivat hiirenkorvilla, aurinko paistoi taivaan täydeltä. Ja isäni makasi valkoisessa arkussa ja tuttu pappi siunasi isän haudan lepoon. Ihan niin kuin siinä unessakin.

Näen aika useasti enne unia, jotka toteutuu.

Olen myöskin tiennyt kaikkien tuttujen naisten raskaudet, usein jo ennen kuin asianomainen on itse tietoinen asiasta, jo lapsesta asti.

Vierailija
8/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkeä ennen, kuin tapaan kyseisen ihmisen, minun päässäni " välähtää" jännällä tavalla tämän ihmisen kasvot. Se välähdys on jotenkin erikoinen, ei siis sellainen, että jokin asia vain tulee mieleen, vaan se " välähtää" . Äh, hankala selittää :) Mutta näiden välähdysten jälkeen se ihminen aina kävelee vastaan, vaikka emme koskaan ole sopineet tapaamista emmekä näe toisiamme usein. Muitten kanssa en ole tätä kokenut.

Vierailija
9/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla heräsin ilman paitaa enkä löytänyt sitä mistään.. 2 viikkoo myöhemmin tulin ulkoa kotiin ja se paita makas keskellä makuuhuoneen lattiaa.. :o mistä lie kesken ulkoilureissun pompahtanut..

Vierailija
10/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi heränneensä eräänä yönä siihen kuin seinällä roikkunut puinen kaulin tippui kolahtaen lattialle. Seuraavana aamuna äidinäiti soitti että äidinisä oli kuollut edellisenä yönä. Kaulin oli tippunut samaan kellon aikaan kun äidin isä oli kuollut.

Vierailija
11/11 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies kuoli kymmenien yhteisten vuosien jälkeen ja täsmälleen hänen kuolinhetkellään heidän vanha häälahjaksi saamansa seinäkello pysähtyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi