Käyks toi Britney Spears ihan täysilllä
Kommentit (13)
Metkumestareiden metkut sotkivat nupin. Kova hinta lankesi kallulle maksettavaksi.
Rankka kokemus nuorena. Justin Timberlake pakotti tekemään abortin kun BP odotti heidän lasta.
Siihen oli syynsä, että oli holhottavana. Jokin mielen sairaus, ehkä bipolaari? Hoidossa ei ainakaan ole, kaikista sen sekopäisistä ulostuloista päätellen. Toivottavasti "vapaata Britneyä" huutaneet fanit ovat nyt tyytyväisiä, uutta musiikkia tai kiertueita tuo ihmisraunio ei ainakaan enää saa aikaan.
Lahjakas, älykäs, kaunis.
Psykopaattinarsistien herkkupala.
Ben Afleck sanoi juuri podcastissa että häntä ärsyttää miten media itse ensin tökkii ja sitten kun siihen reagoi niin he muodostavat lukijoilleen kokonaisen todellisuuden ja henkilökuvan siitä minuutin/pari kestäneestä tapahtumasta, vaikka vuorokaudessa on 24H. Eli siinä on päivässä pelkästään yli 23h sellaista aikaa mitä media ei tuo julki eikä ihmiset näe, mutta kaikki muodostavat mielipiteensä ja kokonaiskuvansa siitä minuutista, mikä tahalleen hakemalla haettiin. Toisinsanoen kukaan ei oikeasti tiedä mistään mitää vaan luulee tietävänsä koska media niin sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen oli syynsä, että oli holhottavana. Jokin mielen sairaus, ehkä bipolaari? Hoidossa ei ainakaan ole, kaikista sen sekopäisistä ulostuloista päätellen. Toivottavasti "vapaata Britneyä" huutaneet fanit ovat nyt tyytyväisiä, uutta musiikkia tai kiertueita tuo ihmisraunio ei ainakaan enää saa aikaan.
Ihan yhtä lailla joku Kanye sekoilee, mutta ei hänelle haeta holhousta. Ei tarvitse Britneynkään olla holhouksen alaisena.
Se on minulle se ja sama, minä en koskaan ole ollut fani, olen sen musiikkiin liian vanha, mutta ei se terve ole mieleltään. Et sinäkään niin voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ben Afleck sanoi juuri podcastissa että häntä ärsyttää miten media itse ensin tökkii ja sitten kun siihen reagoi niin he muodostavat lukijoilleen kokonaisen todellisuuden ja henkilökuvan siitä minuutin/pari kestäneestä tapahtumasta, vaikka vuorokaudessa on 24H. Eli siinä on päivässä pelkästään yli 23h sellaista aikaa mitä media ei tuo julki eikä ihmiset näe, mutta kaikki muodostavat mielipiteensä ja kokonaiskuvansa siitä minuutista, mikä tahalleen hakemalla haettiin. Toisinsanoen kukaan ei oikeasti tiedä mistään mitää vaan luulee tietävänsä koska media niin sanoo.
Ja mitähän sinä olet sanomassa? Viesti jäi vähän epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Benin alkoholin huuruisisa reissuissa ehkä näinkin. mutta Briitu on itse näyttänyt elmäänsä instassa ja se on hurjaa katseltavaa. Ihan vaan hänen tyhjät silmät, ei ketään kotona, ei edes valoja päällä.
Vierailija kirjoitti:
Rankka kokemus nuorena. Justin Timberlake pakotti tekemään abortin kun BP odotti heidän lasta.
Justin ei ollut itsekään sen vanhempi, etten mä hänen piikkiin laittaisi yhtään mitään... Etenkin kun Britney oli tuhottu jo nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä lailla joku Kanye sekoilee, mutta ei hänelle haeta holhousta. Ei tarvitse Britneynkään olla holhouksen alaisena.
Britneyllä oli sentään hetken huolehtivat vanhemmat, mutta raha sekoitti nekin. Kanyen yksi vaimo yritti saada miestä hoitoon ja lääkeiden pariin, mutta hänen luovuutensa ei pääse kukkimaan silloin.
Eipä ole käynyt muutamaan vuosikymmeneen.