Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia lähetetään Somaliaan sukupuolielinten silpomisiin ja heitä laitetaan kahleisiin siis mitä mä just kuulin??

Vierailija
27.01.2026 |

Joku viranomainen tutkii nyt asiaa.

Just tuli Ylenaikaisen radiouutisista viimesenä, nopeasti silleen "btw" tyyliin.

Jukoliste että mä vihaan sitä porukkaa joka roudaa näitä ongelmia meille. Mene paikan päälle "auttamaan" tai käytä edes omia rahojasi senkin itsekäs, empatiakyvytön narsisti. Minä haluan laittaa rahani lääketieteelle ja koulutukselle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneellä ihmisellä hyvinvointiyhteiskunnassa on velvollisuus yrittää auttaa ja sivistää muita ihmisiä. Miten persujen ajatusmaailma sopii tähän, rajat kiinni, avustukset pois jne. Sitten paasataan muka kauhistuneina miten julmia, kauheita ihmisiä ovat kun lähettävät lapsiaan silvottaviksi. Ei kai asioita voi ymmärtää jos ei ole saanut tilaisuutta oppia ja ymmärtää. Persut sentään ovat saaneet tilaisuuden ymmärtämiseen, se tekee heistä vielä surullisempia ihmiskohtaloita kuin ns " kehittymättömienmaiden" ihmisistä...

Surullisia ihmiskohtaloita on somaliassa kuin myös perslandiassa.

Mitä auttamista se on, että tytöt silvotaan? Matkustetaan muka vaarallisille alueille silvottavaksi. Kuvottavaa. Auttaminen on juuri sitä, että tällainen estettäisiin.

Vierailija
22/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneellä ihmisellä hyvinvointiyhteiskunnassa on velvollisuus yrittää auttaa ja sivistää muita ihmisiä. Miten persujen ajatusmaailma sopii tähän, rajat kiinni, avustukset pois jne. Sitten paasataan muka kauhistuneina miten julmia, kauheita ihmisiä ovat kun lähettävät lapsiaan silvottaviksi. Ei kai asioita voi ymmärtää jos ei ole saanut tilaisuutta oppia ja ymmärtää. Persut sentään ovat saaneet tilaisuuden ymmärtämiseen, se tekee heistä vielä surullisempia ihmiskohtaloita kuin ns " kehittymättömienmaiden" ihmisistä...

On sinulla suuret luulot paljonko muslimeita kiinnostaa halveksittuina uskottomina pidettyjen ihmisten ja kansojen mielipiteet yhtään mistään. Islamissa meille on tarjolla vain alistuminen muslimeiksi, miekka niskalla tai 0r .juu. tus, valitse niistä.

Vierailija
24/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt ihminen ei persuttele vauvalla, ihan turhaan yrität esittää. :D

Oikeasti sivistynyt ihminen ei hauku muita ja ottaa myös muiden perspektiivit huomioon. Miten narsistien ajatusmaailma sopii tähän, "mun tapa auttaa on ainoa tapa, mun perspektiivi on ainoa moraalinen, muut on pahoja" jne.

Sivistynyt ihminen myös argumentoi, eikä sanele. Jos sanot että "sivistyneellä ihmisellä hyvinvointiyhteiskunnassa on velvollisuus yrittää auttaa" tulee sinun perustella A, miksi on velvollisuus, B, miksi juuri tämä velvollisuus, C, miksi muiden mielestä tärkeämmät velvollisuudet eivät kelpaa sivistyksen mittariksi.

Nyt olen käyttänyt jo liikaa aikaa pellen kouluttamiseen.

Vierailija
25/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt ihminen ei puhu "perslandiasta" vauvalla, ihan turhaan yrität esittää. :D

Oikeasti sivistynyt ihminen ei hauku muita ja ottaa myös muiden perspektiivit huomioon. Miten narsistien ajatusmaailma sopii tähän, "mun tapa auttaa on ainoa tapa, mun perspektiivi on ainoa moraalinen, muut on pahoja" jne.

Sivistynyt ihminen myös argumentoi, eikä sanele. Jos sanot että "sivistyneellä ihmisellä hyvinvointiyhteiskunnassa on velvollisuus yrittää auttaa" tulee sinun perustella A, miksi on velvollisuus, B, miksi juuri tämä velvollisuus, C, miksi muiden mielestä tärkeämmät velvollisuudet eivät kelpaa sivistyksen mittariksi.

Nyt olen käyttänyt jo liikaa aikaa p..e..llen kouluttamiseen.

Vierailija
26/24 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Integroitumiskoulutukseen, Kela maksaa viulut. Oppiipahan. 

Lomamatkat alkuasukkaiden kotimaahan. Miten niillä on varaa..

Kelagold... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme