Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on toi yksi joka suoltaa täysin mielenvikaisia juttuja tänne?

Vierailija
27.01.2026 |

Voiko tehdä huoli ilmoitus nettikirjoittelijasta?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti ahteriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahnaasti ahteriin?

Otan.

-ap

Vierailija
4/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on botti jonka ainoa tarkoitus on murentaa euroopan yhtenäisyyttä ai mijardöörien metkujen nimissä, laita googleen "dark enlightenment", ei ole salaliittoteoria vaan nämä täysin avointa tietoa.

5/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja tarkoittaa mua niin ei musta ole mitään aihetta tehdä huoli ilmoituksia olen aikuinen ihminen 36 vuotta ja olen myös aikuisen ihmisen tasolla en ole mikään vammainen on mulla omat ongelmani tottakai mutta ne eivät ole mitään sellaista minkä takia tässä pitäisi nyt ilmoituksia alkaa tekemään ja minä kyllä olen täällä ongelmistani ihan avoimesti kertonut

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
6/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hokkajankkis kirjoitti:

Jos aloittaja tarkoittaa mua niin ei musta ole mitään aihetta tehdä huoli ilmoituksia olen aikuinen ihminen 36 vuotta ja olen myös aikuisen ihmisen tasolla en ole mikään vammainen on mulla omat ongelmani tottakai mutta ne eivät ole mitään sellaista minkä takia tässä pitäisi nyt ilmoituksia alkaa tekemään ja minä kyllä olen täällä ongelmistani ihan avoimesti kertonut

Oot mun idoli! 🥰

Vierailija
7/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä niistä tarkoitat! 

mt potilaita täällä enemmänkin ! 

Vierailija
8/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viisivuotiaan tasolle jäänyt miesvauva, tunnetaan myös nimellä incelli. Äitinsä nurkissa asuva peräkamarinpoika.

Vierailija
9/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yksi vai?? 

Vierailija
10/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on botti jonka ainoa tarkoitus on murentaa euroopan yhtenäisyyttä ai mijardöörien metkujen nimissä, laita googleen "dark enlightenment", ei ole salaliittoteoria vaan nämä täysin avointa tietoa.

Hämmentävän nopeasti tuli alapeukut, vähän liian nopeasti.

Hassua kuinka ihmiset vastustaa jotain mikä on ihan täysin avoimesti kaikkien luettavissa, ei mikään teoria.

The Dark Enlightenment, also called the Neo-Reactionary movement (abbreviated to NRx), is an anti-democratic, anti-egalitarian,[1] and reactionary philosophical and political movement.[2] It can be understood as a reaction against values and ideologies associated with Enlightenment,[3][4][5] advocating for a return to traditional societal constructs and forms of government, such as absolute monarchism and cameralism.[3] The movement promotes the establishment of authoritarian capitalist city-states that compete for citizens. Neoreactionaries refer to contemporary liberal society and its institutions as "the Cathedral", associating them with the Puritan church, and their goals of egalitarianism and democracy as "the Synopsis". They say that the Cathedral influences public discourse to promote progressivism and political correctness,[6][7] which they view as a threat to Western civilization.[8][2] Additionally, the movement advocates for scientific racism, a view which they say is suppressed by the Cathedral.[6][7][9][10]

Curtis Yarvin began constructing the basis of the ideology in the late 2000s,[11][12] with Nick Land elaborating and coining the term "Dark Enlightenment". The movement has also received contributions from prominent figures, such as venture capitalist Peter Thiel.[13] Despite criticism, the movement has gained traction with parts of Silicon Valley, as well as with several political figures associated with United States President Donald Trump, including political strategist Steve Bannon, Vice President JD Vance, and Michael Anton.

Lähteenä wikipedia

Vierailija
12/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä..Joku sekopää se on. Miten muuten kokeiletteko esim. bussissa tai raitiovaunussa kädellä lämminyttä penkkiä, jos siinä on istunut kaunis nainen? Yhä sen pyllyn hehku tuntuu kädessä. Naisen tuoksu penkissä.

Mulla on puhelimessa lämpökamera niin näpsäytän kuvankin penkistä pyllyn poskista.

- kuski -

Vierailija
13/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode itse

Vierailija
14/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole taas aika monta jotka suoltaa ihan skeidaa eetteriin? Tuskin nämä kaikki idiotismit on yhden hengentuotteita.

Vierailija
15/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä on palstan DI.

16/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on viisivuotiaan tasolle jäänyt miesvauva, tunnetaan myös nimellä incelli. Äitinsä nurkissa asuva peräkamarinpoika.

Mä oon kylläkin ihan 36 vuotiaan tasolla enkä ole mies enkä nyt ihan varsinaisesti porukoilla asu oon niillä vaan usein 

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
17/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi?? Olisikin vain yksi häirikkö palstalla. 

AP:lla ikää 70v? Mitä jos kertoisin, että täällä sivustolla on useita tuhansia kirjoittajia? Voisitko uskoa? Häiriköitäkin on siis ties kuinka paljon. 

Vierailija
18/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä on palstan DI.

Lopeta jo!!! DI on miesten aatelia. Älä edes pyllistä hänen suuntaan!!!

19/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hokkajankkis kirjoitti:

Oot mun idoli! 🥰

Oon vai

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
20/53 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai yksi vai?? 

Millä saataisiin sen ahkeruus siirrettyä hyödylliseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä