Kuka on toi yksi joka suoltaa täysin mielenvikaisia juttuja tänne?
Voiko tehdä huoli ilmoitus nettikirjoittelijasta?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hokkajankkis kirjoitti:
Jos aloittaja tarkoittaa mua niin ei musta ole mitään aihetta tehdä huoli ilmoituksia olen aikuinen ihminen 36 vuotta ja olen myös aikuisen ihmisen tasolla en ole mikään vammainen on mulla omat ongelmani tottakai mutta ne eivät ole mitään sellaista minkä takia tässä pitäisi nyt ilmoituksia alkaa tekemään ja minä kyllä olen täällä ongelmistani ihan avoimesti kertonut
Oot mun idoli! 🥰
Hokkajankkis kirjoitti:
Jos aloittaja tarkoittaa mua niin ei musta ole mitään aihetta tehdä huoli ilmoituksia olen aikuinen ihminen 36 vuotta ja olen myös aikuisen ihmisen tasolla en ole mikään vammainen on mulla omat ongelmani tottakai mutta ne eivät ole mitään sellaista minkä takia tässä pitäisi nyt ilmoituksia alkaa tekemään ja minä kyllä olen täällä ongelmistani ihan avoimesti kertonut
Miksi vähättelet vammaisia, olet typerä.
Hokkajankkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on viisivuotiaan tasolle jäänyt miesvauva, tunnetaan myös nimellä incelli. Äitinsä nurkissa asuva peräkamarinpoika.
Mä oon kylläkin ihan 36 vuotiaan tasolla enkä ole mies enkä nyt ihan varsinaisesti porukoilla asu oon niillä vaan usein
No nyt tuli yllätysuutinen!! Luulin sua mieheks.
Jotkut yrittää näyttää kovin monelta pönkittääkseen omaa agendaa. Joo joo -poikaystäviä siis kaipaillaan, huhuu. Saa tulla kotoa hakemaan.
Jos aloittajaa kiinnostaa niin kovin mun henkilölisyys niin sovitaan että olen Petteri Orpo niin saa hänkin mielenrauhan
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Vierailija kirjoitti:
Ai niin toi joka on joka helvetin langassa muutaman ekan postaajan joukossa ölisemässä jotain persut paha öööööö -sontaa? Tuskin on mitään tehtävissä, niillä saa nykyään olla puhelimet suljetulla osastolla.
Täällä on ketjuja, ei lankoja.
Hokkajankkis kirjoitti:
Jos aloittajaa kiinnostaa niin kovin mun henkilölisyys niin sovitaan että olen Petteri Orpo niin saa hänkin mielenrauhan
Toisen nimissä esiintyminen on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on botti jonka ainoa tarkoitus on murentaa euroopan yhtenäisyyttä ai mijardöörien metkujen nimissä, laita googleen "dark enlightenment", ei ole salaliittoteoria vaan nämä täysin avointa tietoa.
Hämmentävän nopeasti tuli alapeukut, vähän liian nopeasti.
Hassua kuinka ihmiset vastustaa jotain mikä on ihan täysin avoimesti kaikkien luettavissa, ei mikään teoria.
The Dark Enlightenment, also called the Neo-Reactionary movement (abbreviated to NRx), is an anti-democratic, anti-egalitarian,[1] and reactionary philosophical and political movement.[2] It can be understood as a reaction against values and ideologies associated with Enlightenment,[3][4][5] advocating for a return to traditional societal constructs and forms of government, such as absolute monarchism and cameralism.[3] The movement promotes the establishment of authoritarian capitalist city-stat
No huhhuh,ei ihme että kaikki vastaukset tähän on puolivillaista änkytystä lääkkeistä, koko paska kaikkien silmien edessä nähtävillä, kai siinä nyt tulee vähän jännä kakka kun valehtelijat törmää omiin suunnitelmiinsa näin
Hokkajankkis kirjoitti:
Oot ihana ja viisas! 🥰
Hokkajankkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on viisivuotiaan tasolle jäänyt miesvauva, tunnetaan myös nimellä incelli. Äitinsä nurkissa asuva peräkamarinpoika.
Mä oon kylläkin ihan 36 vuotiaan tasolla enkä ole mies enkä nyt ihan varsinaisesti porukoilla asu oon niillä vaan usein
Et ole viisivuotiasta kypsempi.
Vierailija kirjoitti:
Hokkajankkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä!?!
Jätä hokkajankkis rauhaan!
Hän on mun ihana mussukka! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hokkajankkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä!?!
Jätä hokkajankkis rauhaan!
Hän on mun ihana mussukka! 🥰
SUKSI VIT TUUN IDIOOTTI.
Vierailija kirjoitti:
Niin, persuja piisaa. Ja uskovaisia.
Mitä vikaa uskovaisissa?
Ota itse, tämä ei ole salaliittoteoria vaan avoimesti esillä oleva malli joka selittää tyhjentävästi nykyisen jenkkien hallinnon käytöksen ja päätökset.